Post
autor: Kaczor » wt paź 18, 2005 20:13
ABS a ABD to jak Paradyż z Paryżem ...
ABS - 1.8 - górne koło rozrządu - znak między literami O i T ma się zgadzać ze strzałką na plastiku który trzyma obudowę paska - górny , pionowy punkt , dół - ściągasz zaślepke na skrzyni i ustawiasz punkt "0" na kole zamachowym (trzeba wyjąć całą zaślepke nie tylko korek , wtedy widać wskaźnik będący odlewem skrzyni) - można ustawiać od strony koła pasowego ale precyzyjniej jest na kole zamchowym , aparat zapłonowy - palec ma wskazywać nacięcie na obudowie aparatu - wyciągamy kopułke i plastik spod palca - jest takie nacięcie grubości 1 mm
, ABD - 1.4 - tfu , nawet nie ma sensu pisać - tyle że mają sie zgadzać znaki na kołach pasowych , napinacz jest jednocześnie pompą wody , aparat w głowicy , szkoda gadać ...
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...