Drgania kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

Drgania kierownicy

Post autor: Maro123 » wt paź 18, 2005 20:04

Witam, mam golfa Q, przy okolo 120km/yh zaczynaja sie lekkie drgania kierownicy, biorac pod uwage ze jest on dosc nowy 2003/04r wiecie moze co moze byc przyczyna? dzieki



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt paź 18, 2005 20:06

Wyważ koła



Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » wt paź 18, 2005 20:14

Lub masz guza na oponie-możesz nawet tego nie zauważyć oglądając opony.
Tak czy siak wulkanizator wita.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt paź 18, 2005 20:17

Tylko i wyłącznie wulkanizacja. Może jeżeli maż alumki gdzieś uderzyłeś o krawężnik lub wpadłeś w większą dziure i pokrzywiłeś go. Prostowanie gdzies około 70PLN. A to wtedy bardzo czyć na kierownicy.


Obrazek

Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maro123 » wt paź 18, 2005 20:22

Mam ALU wiec jak piszecie moze gdzies byly udorzeone i to jest przyczyna, nie wiem tego bo jestem jego 2 wlascicielem i mam go dopiero od 1500KM, ale mam tez stalowe felgi z oponami zimowymi wiec chyba zaczekam do wymiany i zobacze wtedy...



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt paź 18, 2005 20:27

fabrycznie Q miały chyba alu 14' , więc skrzywienie nie grozi - raczej któraś opona bije


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maro123 » wt paź 18, 2005 20:32

tak Q byl fabrycznie wyposazany w ALU nie wiem jak inne ale ten ma 15'



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt paź 18, 2005 20:34

to i tak opona baloooon ;)


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt paź 18, 2005 20:42

syncro2 pisze:fabrycznie Q miały chyba alu 14' , więc skrzywienie nie grozi

A dlaczego twierdzisz, że skrzywienie nie grozi?? Własnie alu są bardziej podatne na skrzywienia niz stalówki, gdyż są mieksze...


Obrazek

Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maro123 » śr paź 19, 2005 18:45

A co myslicie o zbieznosci powinieniem tez sie nad nia zastanawic czy to raczej tylko i wylacznie kolka



adams26
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:39
Lokalizacja: dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: adams26 » śr paź 19, 2005 18:50

zbieznosc ustawiasz jak cie sciaga na ktoras ze stron jak tylko ci kierownica drga to masz prawdopodobnie opone walnieta



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » śr paź 19, 2005 18:57

moze poprostu ciezarek sie odkleil albo odpadl z felgi.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr paź 19, 2005 19:00

Jak masz zbieżność przestawioną to auto pływa po drodze i cię ściąga na którąś strone. Ale przyczyna ściągania może byc równiez nierówne ciśnienie w kołach. Zbieżność najlepiej sprawdzić i ustawić przy wymianie amorków lub tuleji w wachaczach, a juz musowo przy wymianie drążków kierowniczych.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 262 gości