problem na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Spiddi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:25
Lokalizacja: Konstancin
Kontakt:

problem na zimnym silniku

Post autor: Spiddi » ndz cze 15, 2008 19:00

Witam. Mam problem, auto na wolnych obrotach chodzi gdy chce dac gaz do dechy to gasnie, ale jak dodaje powolutku gaz to normalnie sie wkreca na obroty. Nie mam pojecia co to moze byc pomozcie mi!



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz cze 15, 2008 19:12

Jaki masz silnik - oznaczenie,

Musisz sprawdzić zapłon, czy nie jest przestawiony. Jak podasz jaki masz silnik to będziemy myśleć

[ Dodano: 15 Cze 2008 19:14 ]
a na zimnym mówisz, to również trzeba sprawdzić czy ssanie nie leje za dużo paliwa. Ale to jak powiedziałem wcześniej, musisz podać oznaczenie silnika, bo inaczej ciężko coś powiedzieć.

Jak nie znasz oznaczenia, to wrzuć na forum zdjęcie silnika, a poradzimy coś :chytry:



Awatar użytkownika
Hynek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt cze 10, 2008 22:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: Hynek » ndz cze 15, 2008 19:37

Czesc. No wlasnie ja mam cos podobnego. Rano odpalam i silnik chodzi normalnie ale za kilka chwil traci obroty i gasnie. Dzis ujechalem do konca parkingu bardzo delikatnie muskjajac gaz praktycznie anpolsprzegle i znow obroty spadly strasznie po czym zgasl. Co to moze byc??????????


[img]http://img15.imageshack.us/img15/5035/firebj.jpg[/img]

VW Golf Mk. 2 FIRE & ICE - obecnie
Seat Ibiza 2.0 GTI
VW Golf Mk. 2 "White"


Moje Mk. 2 F&I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206351

Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

Post autor: rafus » ndz cze 15, 2008 22:52

Właśnie! podajcie jakie silniki. W moim 1.6B było podobnie co sie okazało, wężyki od podcisnienia były nieszczelne. Wymiana i narazie jest spoko.



Awatar użytkownika
Spiddi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:25
Lokalizacja: Konstancin
Kontakt:

Post autor: Spiddi » pn cze 16, 2008 20:19

To jest Golf z 83' 1.6 (gaznik) a oznaczenie prawdopodobnie EZ zawsze czesci kupuje do tego i pasuja:Pmoze jutro zrobie zdjecie w wolnej chwili jak od sasiada wezme aparat..



Awatar użytkownika
Hynek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt cze 10, 2008 22:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: Hynek » pn cze 16, 2008 23:23

Ja mam 1.8 RP . Jak tak czytam te tematy o tych silnikach to chyba wszystk osie w nich powinno wymienic zeby chodzily dobrze :roll:


[img]http://img15.imageshack.us/img15/5035/firebj.jpg[/img]

VW Golf Mk. 2 FIRE & ICE - obecnie
Seat Ibiza 2.0 GTI
VW Golf Mk. 2 "White"


Moje Mk. 2 F&I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206351

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości