Dziwna sprawa z ukladem kierowniczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Dziwna sprawa z ukladem kierowniczym

Post autor: fiLc » sob cze 14, 2008 09:19

Witam,
mam pewien problem z układem kierowniczym w moim Golfie:
otóż jak skręcam wspomaganie nie chodzi równomiernie-jak przekręcę kierownicę o 90 stopni to chodzi znacznie ciężej tak jak by pojawiały sie jakieś "sprężenia"(jakbym nakręcał sprężynę) jak kręcę dalej nagle sprężenia puszczają i i chodzi lżej po czym znów się pojawiaja. Podsumowujac uklad chodzi "kwadratowo". Auto nie prostuje kol (albo tylko czesciowo bo pojawiaja sie w/w opory. Na zbieznosci bylem lecz nie dalo to poprawy.
Zaznacze, iz byla wymieniana skrzynia z automata na manual i od tej pory pojawily sie te objawy....
Bylbym wdzieczny za kazda wskazowke!
Ostatnio zmieniony ndz cze 15, 2008 12:15 przez fiLc, łącznie zmieniany 1 raz.


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz cze 15, 2008 09:34

Pasek się nie slizga?



Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » pn cze 16, 2008 02:02

Pasek nowy, zero slizgu. :-k


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

jimi 307
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 30, 2007 16:59
Lokalizacja: kraków

Post autor: jimi 307 » pn cze 16, 2008 16:54

a poziom oleju od wspomagania



Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » pn cze 16, 2008 20:49

Poziom oleju jest ok.
Co moze byc powodem to lozyska amortyzatorow ktore mam do wymiany, lecz zjawisko jest tak silne ze mysle ze jest to cos innego.
Wszystkie inne czesci gumowo-metalowe sa nowe (sworznie, tuleje wahacza, laczniki stab.,koncowki drazkow), wszystkie czesci ktore wymienialem sa markowe (lemförder,febi,trw,itd.)
Wykluczam raczej pompe, poniewaz problem nie maleje jak wzrastaja obroty, nie ma zadnych piskow, szumow itp. .
Moze przekladnia pada.... :panna:


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 343 gości