mk3 tdi nie chce jechac???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
flog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 22:06
Lokalizacja: WY, WWL

mk3 tdi nie chce jechac???

Post autor: flog » pt wrz 30, 2005 20:30

Mam problem ze swoim gofrem. Autko z dołu dołu do 2tys obrotow nie ma siły jechać :grrr: . Pytałem sie po warsztatach mówia tak przepływomierz gdzie cena w IntertTeame 1000Pln :panna: lub zapchana katarynka. Pytam wiedz czy mieliście problem podobnego typu ze swoimi tdi. może wy macie jakies pomysły na powrót mocy do mego mk. będę wdzieczny za wszelką poradę :cry:



ignac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: ignac » pt wrz 30, 2005 20:56

no niestety musisz go podłaczyc pod VAG-a, wszystkio bedziesz wiedzial i wtedy łatwiej bedziemy mogli Ci pomóc



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » pt wrz 30, 2005 21:02

To co piszesz rzeczywiscie wskazuje na przeplywomierz , ale moze byc to jeszcze czujnik czystosci spalin...



Awatar użytkownika
flog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 22:06
Lokalizacja: WY, WWL

Post autor: flog » pt wrz 30, 2005 21:32

a co z katalizatorem czy to tez moze byc przyczyną???


-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt wrz 30, 2005 22:10

jesli auto ma mula od najnizszych obrotow to na 90 % przeplywka. Wiem co mowie bo odlaczalem u siebie. Ledwo sie toczylo auto.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » sob paź 01, 2005 08:50

Odłącz wtykę z przepływki i przejedź się, jeśli lepiej będzie lub podobnie to masz odpowiedź.



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » sob paź 01, 2005 09:54

Witam sprawdż zawór n75 i zawór recyrkulacji spalin,może uwala się zawór upustowy przy turbinie.Pozdrawiam :grin:



BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: BartekC » pn paź 17, 2005 08:39

a co koledzy powiecie na fakt ze samochod (tdi 110 000km) ciagnie bez problemu do 3000 obr a pozniej tez ciagnie tylko co jakis czas ma jakby sekundowe przerwy w ciagnieciu w przod??!! poza tym wsyztko ok 170 km/h bez wiekszych problemow.
a i jeszcze jedno pytanie czy filtr paliwa od zwyklego diesla 1. 9 mozna stosowac w tdi??
pozdrawiam



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 17, 2005 13:58

BartekC pisze:a co koledzy powiecie na fakt ze samochod (tdi 110 000km) ciagnie bez problemu do 3000 obr a pozniej tez ciagnie tylko co jakis czas ma jakby sekundowe przerwy w ciagnieciu w przod
A to bedzie szerokooo omawiany na forum nieszczesliwy dla wielu tutejszych nastawnik pompy wtryskowej..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn paź 17, 2005 16:45

to jest 90 czy 110PS?

To co piszesz rzeczywiscie wskazuje na przeplywomierz , ale moze byc to jeszcze czujnik czystosci spalin...

Moze byc przepływka - odłacz ją i zobacz czy jest jakaś różnica - jesli się poprawi to moze byc przepływomierz.

Co do czujnika czystości spalin to się nie wypowiadam bo takiego urządzenia nie znam :)

flog pisze:a co z katalizatorem czy to tez moze byc przyczyną???

No to musiałby byc kompletnie zapchany - z katalizatorem to raczej jest w druga stronę - przeszkadza na wysokich obrotach - piszesz do 2 tys - to jeszcze nawet suszarka nie zaczeła porządnie dmuchać.

k631 pisze:Witam sprawdż zawór n75 i zawór recyrkulacji spalin,może uwala się zawór upustowy przy turbinie.Pozdrawiam
N75 powodowałby notlauf - a tu mamy muła na niskich obrotach, EGR tez mozna sobie raczej odpuścić bo nic nie daje i działa praktycznie na jałowych obrotach, wastegate - też się nad tym zastanawiałem - ale jak by był zaciety w połozeniu otwartym to turbo dmuchało by w wydech i auto by zdychalo w całym zakresie obrotów - chyba że jest to AFN ze zmienna geometrią.

Napisz może jeszcze jak się zachowuje na wyzszych obrotach ile pójdzie max, czy kopcie itp...

Auto trzeba zdiagnozować, byc może problem jest banalny...


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: BartekC » pn paź 17, 2005 17:41

Gitner pisze:A to bedzie szerokooo omawiany na forum nieszczesliwy dla wielu tutejszych nastawnik pompy wtryskowej..
mozesz cos wiecej powiedziec na ten temat? mozna z tym jezdzic bez obaw o powazniejsza awarie??
i az boje sie zapytac jakie koszty naprawy??
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn paź 17, 2005 17:53

podobno dobre efekty daje wypiecie czujnika predkosci ze skrzyni - nie szarpie, ale nie wiadomo ile jedzie :P

Sa fachowcy co dłubią nastawniki, inna mozliwośc to wymiana pompy - ale to nie bedzie 'po taniości' :).


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn paź 17, 2005 18:41

przełóż od kogoś n75 i przepływke i sie przekonasz,ja maiłem zmułe dopiero jak doszedł do 120 km/h i pózniej to jak mu sie udało to poszedł 160 ale cięzko bylo go rozbujac,pojechałem do mechanioka i na vagu wszystko ok powiedział ze na 100 przepływka,i dobrze ze go nie posłuchałem bo podobno pierburgi nie padają,wystarczyło n75 wymienic i samochód dostał skrzydeł bez problem 200km.h ale na chwile oczywiscie bo można by dostać spręzarką w łeb jakby tak dłuzej pomykac



Maduser
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn paź 17, 2005 19:06
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Maduser » pn paź 17, 2005 19:23

Witam !
Ja mam nastepujacy problem otóż auto ledwo do max 120km/h da sie rozbujać,
probowalem na 3,4,5 biegu baaaardzo cieżko idzie. Szczerze mowiąc przyspieszenie zerowe.
mk3, ile by kosztowala wymiana przepływomierza a ile n75 ?
pozdro
Maduser



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości