[MK4] Wymiana sondy lambda!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
artur_golfiv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
Lokalizacja: gg

Post autor: artur_golfiv » czw lis 09, 2006 12:53

Powiem Wam jedno, spalania jeszcze nie zdarzylem sprawdzic, ale samochod dostal petardy :)
za 400 zł mam wymieniona lambde, i naprawiony ABS - jeden kabel i czujnik (ten z allegro za 25zl)
250zł wymiana i sonda lambda (pszczyna napisal cennik)
30zl czujnik z przesylka (czujnik w serwisie w okolicach 200zl)
50zl podlaczenie czujnika
40zl podlaczenie komp.
30zl org. kabel do czujnika (w serwisie podobbno 199zl)

Do tego trzeba dodac ze chcialem wymienic przeplywomiez za 350zł + 40 zł wymiana, a koles mowi ze on wie ze to nie przeplywka, podlaczyl komp. i mial racje.

Teraz zostal mi do usuniecie blad Air Baga, zdiagnozowal mi go, i wiem w jakim kierunku mam dzialac :)

jak ktos chce namiary na takiego elektromechanika to PW

Dzieki za opdowiedzi

PS

Problemy ze spalaniem (czyli nomen omen z sonda lambda) zaczely sie kiedy wlalem do baku dodatek do benzyny STP do czyszczenia wtrysków!!!



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » czw lis 09, 2006 17:09

pszczyna, a wskrocie do ady 1995r :)



lukasts1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt paź 27, 2006 11:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lukasts1 » pt lis 10, 2006 10:28

Witam a jak sprawdzić sonde ,moze to zrobić mechanik samym miernikiem czy konieczne jest podłączenie do komputera Dzieki Pozdro...!!!



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pt lis 10, 2006 12:07

Sory żatko zaglądam sonda dla 1995r. ADY/AAA 021 906 265R i AAA/AAA/ADY/AEP 023 906 265 D dla pojazdów bez katalizatora



021 906 265R zamiennik PD401049 EU jakiś tajwan

[ Dodano: Pią Lis 10, 2006 11:09 ]
lukasts1 pisze:Witam a jak sprawdzić sonde ,moze to zrobić mechanik samym miernikiem czy konieczne jest podłączenie do komputera Dzieki Pozdro...!!!

zwykły miernik nie wystarczy ,jest do tego inny przyrząd mierniczy



Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Post autor: Finger86 » pt lut 09, 2007 16:05

Jest to taki miernik specjalny, podpina do aku i do sondy, do komputera nie trzeba podpinac zeby zbadac sama sonde.



Awatar użytkownika
Witoos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: śr cze 07, 2006 17:08
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Witoos » śr cze 11, 2008 15:49

Witam!

Mam pewien problem z MKIV a mianowicie auto gdy się weźmie na luz podczas postoju strasznie skaczą obroty aż czasami gaśnie. Jeżeli jadąc jakos po wyzej 70km/h wezmę auto na luz to obroty nie skaczą.
Znalazłem nie szczelność w rurze dolotowej powietrza
Obrazek
Tutaj znaznaczone kolorem zielonym.
Była rozerana ta guma. Wywaliłem ją i zastąpiłem rurką i uszczelnilem żeby nigdzie nie uciekało powietrze i nie dostawało się lewe. ( tak na marginesie jak nazywa się fachowo ta rura co leci od filtra, bo chcąc wymieniać muszę całą wymienić)
Z obrotami dalej działo się to samo....
Podpiełem auto pod vaga i wyskoczył tak błąd:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit

Czy sonda lambda może powodować takie skoki obrotów na biegu jałowym?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79550]MÓJ MK3 Zapraszam[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=72ec560f30f9f85f][img]http://images39.fotosik.pl/40/72ec560f30f9f85fm.jpg[/img][/url]

mkbombel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 13, 2009 01:44
Lokalizacja: chełmno

Post autor: mkbombel » pt sty 23, 2009 19:31

witam potrzebuje pomocy wie ktos co to jest CZUJNIK HALLA-G40 i SERWOMOTOR PRZEPUSTNICY-V60 niby mam to siadniete w moim mk3 ale co to jest pomozecie ??z gory dziekuje :blush:


bombel

Bogdan13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 13:10
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Bogdan13 » czw sie 06, 2009 23:27

Witam.Nie było mnie dość długo na forum ale siła wyższa:( wypadek z pijanym kierowcą:(
mianowicie mam pytanie: moja zielona bryka dostaje czkawki na 3 biegu,czasem na drugim,nie zawsze to występuje.Sprawdziłem u sąsiada na kompie ( auto było podłączone do gniazda) i żadnych błędów nie pokazał.Czy to może być sonda lambda czy też coś innego?silnik krokowy raczej bym wykluczył ( myślę że wtedy by skakały obroty na biegu jałowym a tak się nie dzieje)
pozdrawiam


Bogdan13

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 116 gości