
Dodam, że jest czarny, co sugeruję masę, albo -
I od czego on jest?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bocznych kierunków nie mam - nie było w wyposażeniu. Wszystkie światła działają.na moje oko są to wtyczki od bocznych kierunków
Wlącz awaryjne i sprawdź czy będzie czasowe napięcie
Witam ponownie.Maćkooo pisze:Witam
Jest to kabel od gaźnika. Z przodu gaźnika pierburg 2e2- taki jak ty masz , biegnie przewód. Dochodzi on do czujnika/włącznika czegoś na przedniej ściance tegoż gaźnika. Słyszałem że podobno podaje on mase na wentylator chłodnicy gdy gaźnik zbytnio sie nagrzeje. Myślę że to prawda.
Spoko wywód, szkoda, że nie na temat.Mis pisze:nie masz, ale masz fabryczną wiązkę od tych kierunków. Golfy tak miały. Mówię, sprawdź napięcie na tych wtyczkach, i wtedy wykluczysz moją teorię.
Ja również nie miałem na wyposażeniu kierunków bocznych, ale już sobie dorobiłem do takich właśnie wtyczek
i ja mówię o wtyczkach, a teraz dopiero zrozumiałem, że chodzi Ci o inny przewod
Po pierwsze - mam skrzynię manualną. Po drugie, jak pisałem, przewód jest czarny, z jednej strony dochodzi do aku na bank - końcówkę ma akurat, żeby założyć na gwint klemy. Nie wiem, czy to + czy masa, ale + to raczej nie, bo nie iskrzy przy przykładaniu do klem na aku, jednej, jak i drugiej. Jeśli to masa do czegoś, to szła by iskra? Napięcia na kablu nie sprawdzałem, bo moim zdaniem go nie ma, jeśli przewód zamyka czegoś obieg, czy coś.Maćkooo pisze:Najlepiej sprawdzic czy to masa czy +, jaki przewód ma grubość, kolor, gdzie dochodzi i po tym dojść.
widzę, że robi się zamieszanie i teraz to już sam zbaraniałem,zychu4 pisze:to ma 100% nie jestkabel od oryginalnej instalacji
To wyjaśnijmy:Sztomel pisze:widzę, że robi się zamieszanie i teraz to już sam zbaraniałem,
to jest ten właśnie.Sztomel pisze:ten gruby czarny po lewej stronie tego grubego czerwonego
Ja mam sporo zbędnych przewodów - to wiem. Zresztą widać to na foto - te nie podpięte do niczego kostki są wiązką, która zastąpiła oryginalne mocowanie przewodów do blachy.zychu4 pisze:to ma 100% nie jestkabel od oryginalnej instalacji. ktos kiedys cos zamontowal (tzn odciecie paliwa, zaplonu itd. itp. ) jesli nie ma na tym kablu pradu to go zostaw( nie ma ryzyka zwarcia. ja u siebie wydarlem okolo 10m niepotrzebnych kabli tego typu ale moj tata jest elektronikiem i orientuje sie gdzie coma isc
Jak to za akumulatorem dochodzi trzecia? Znaczy się idzie pod "-", czy idzie z drugiej strony do "+"? Trochę pogubiłem się w Twojej wypowiedzi..Sztomel pisze:- dwie wiązki (w osobnych przewodach - zasilanie skrzynki bezpieczników) i za akumulatorem dochodzi do nich trzecia w osobnym przewodziedo tzw. prawa wiązka przewodów.
z "+" aku idą wiązki w stronę przegrody czołowej auta i pomiędzy aku a przegrodą czołową do tych wiązek dochodzi jeszcze jedna, która biegnie z prawego boku auta również do przegrody czołowej z tymi wcześniej wymienionymi.Gutekspc pisze:Jak to za akumulatorem dochodzi trzecia? Znaczy się idzie pod "-", czy idzie z drugiej strony do "+"? Trochę pogubiłem się w Twojej wypowiedzi..
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 180 gości