Odpalanie na gazie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Odpalanie na gazie
Witam! Juz pytalem na forum o odpalanie na lpg i dzieki za pomoc. Ale jednak nie jest tak jak powinno byc. Chodzi o to ze odpala ale trzeba dlugo krecic. I nie na zimnym, na cieplym tez, choc na zimnym duzo trudniej. Wyregulowany jest dobrze. Nawet wiem dlaczego tak sie dzieje ale nie wiem co jest przyczyna.
Po włączeniu stacyjki zaworek od gazu sie otwiera (diodka sie zapala) pozniej sie wylancza i ok tak powinno byc, przy kreceniu rozrusznikiem zaworek otwiera sie (diodka sie zapala) bardzo pozno. I wlasnie jak sie zapali diodka to odpala odrazu.
Teraz pytanie! Dlaczego tez zaworek sie tak pozno otwiera, a nie odrazu po przekreceniu kluczyka???? Mam instalacjie na Gazniku, niech was nie myli ze mam RP.
Dzieki!
Po włączeniu stacyjki zaworek od gazu sie otwiera (diodka sie zapala) pozniej sie wylancza i ok tak powinno byc, przy kreceniu rozrusznikiem zaworek otwiera sie (diodka sie zapala) bardzo pozno. I wlasnie jak sie zapali diodka to odpala odrazu.
Teraz pytanie! Dlaczego tez zaworek sie tak pozno otwiera, a nie odrazu po przekreceniu kluczyka???? Mam instalacjie na Gazniku, niech was nie myli ze mam RP.
Dzieki!
U mnie jak przekręcę kluczyk otwiera się zawór diody się zapalają i jeżeli nie odpalam to wyłącza się po około 3 sekundach. Co do odpalania na zimnym to jak jest baardzo zimno to kręcę przez 2 sekundy, przestaję i kręcę jeszcze raz i natychmiast odpala. Mam instalację Stefanelli na gaźniku silnik 1.3 MH
Volskwagen - Das Auto.
Na benzynie pali bez problemu. Co to jest ta przesłona rozruchowa?endriu pisze:jeżeli masz gaznik to może zapomniałeś o uruchomieniu przesłony rozruchowej w gażniku,ja zanim zakręcę dwa razy deptam do oporu na pedał gazu-pali bez problemu.jeśli to nie to ,spróbuj poprzedniego dnia zostawić go na benzynie aby odpalić go na pb-jak będzie też lipa szukaj w inst.zapłonowej.
Jak byłem na regulacji gazu to gosc powiedział ze mam słaby sygnał implsu elektrycznego, moze dlatego sie zaworek nie otwiera, bo on sie otwiera jak idze iskra przez przewód WN, bo w mojej inst.jest nawiniete pare zwoi jakiegos kabla na WN idacy od cewki.
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Wsiadasz, przekręcasz.. i dioda to jest WSTĘPNE PODANIE MIESZANKI - MOŻESZ CZAS OTWARCIA ZAWORU WYREGULOWAC W SERWISIE/ noga na półgazie i odpalasz..mr_simon pisze:U mnie jak przekręcę kluczyk otwiera się zawór diody się zapalają i jeżeli nie odpalam to wyłącza się po około 3 sekundach. Co do odpalania na zimnym to jak jest baardzo zimno to kręcę przez 2 sekundy, przestaję i kręcę jeszcze raz i natychmiast odpala. Mam instalację Stefanelli na gaźniku silnik 1.3 MH
a jak jest chłodniej to dajesz dwa cykniecia. czyl i zapalasz kontrolki, czekasz wyłanczasz, ponownie włanczasz i odpalasz...
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
Podejrzewam że przy jeździe na LPG cofa Ci się paliwo z przewodów. Niestety nie ma na to idealnej rady(może zaworek PB jest źle założony(za daleko od gaźnika), może nie trzyma a może pompka słabo pompuje. Musisz to sprawdzić. Te zwoje kabla na WN pełnią rodzaj cewki w której powinno indukować się napięcie i dawać sygnał napięcia. Można zwiększyć liczbę zwoi to impuls będzie silniejszy, ale nie wiem czy w tym jest problem. Jeżeli pali Ci samochód to znaczy że przeskakuje iskra w świecy, a skoro iskra przeskakuje to sygnał napięciowy w WN jest dobry, więc ten mechanik coś ściemnia.
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
Tez tak własnie chciałem zrobic, nawine wiecej zwoi moze to tego wina, zwlekałem z tym bo do tej pory było dobrze. Moze rzeczywiscie impuls zrobił sie słabszy z jakiegos powodu ( moze cewka ) Zrobie tak i napisze..
[ Dodano: Nie Paź 16, 2005 22:41 ]
No i nawinąłem jakies 8 zwoi. Na zimnym nadal sie nie zapaliła diodka (czyli gaz nie leci), kreciłem i kreciłęm a jak juz odpalił i zgasiłem to od pierwszego obrotu (nadal byl zimny bo pracował jakies 4 sek.)
Nie wiem moze swiece, teraz strzelam ale moze ktos wie czy tak moze byc ze jak swieca jest zimna i zjeba_na to prad płynacy w WN moze byc słabszy. Osobiscie nie wydaje mi sie bo troszke kumam elektryke, ale wiem tez ze na poprawne działanie układu zapłonowego moze wpłynac cewka jak i przewody, kopułka, palec i siwce.
[ Dodano: Nie Paź 16, 2005 22:41 ]
No i nawinąłem jakies 8 zwoi. Na zimnym nadal sie nie zapaliła diodka (czyli gaz nie leci), kreciłem i kreciłęm a jak juz odpalił i zgasiłem to od pierwszego obrotu (nadal byl zimny bo pracował jakies 4 sek.)
Nie wiem moze swiece, teraz strzelam ale moze ktos wie czy tak moze byc ze jak swieca jest zimna i zjeba_na to prad płynacy w WN moze byc słabszy. Osobiscie nie wydaje mi sie bo troszke kumam elektryke, ale wiem tez ze na poprawne działanie układu zapłonowego moze wpłynac cewka jak i przewody, kopułka, palec i siwce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 316 gości