Nie pali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
psia mac.. zdjąłem pierwszy segreger, odkręciłem śrubę pod filcem i nie mogę zdjąc tej metalowej części.. ten bolczyk mały się wciska? Szlag mnie już trafia..
[ Dodano: 06 Cze 2008 12:32 ]
Czujnik już wymieniłem, aparat zamontowałem, ale jest problem z odpaleniem.. Zależnie od ustawienia aparatu strzela w gaźnik, albo w wydech.. Ale nie pali.. Jakaś rada? Za słaba cewka? Znalazłem ustawienie, gdzie nie strzela ani w gaźnik, ani w rurę, ale nie chce zapalić..
Spróbować go odpalić na holu?
[ Dodano: 06 Cze 2008 12:32 ]
Czujnik już wymieniłem, aparat zamontowałem, ale jest problem z odpaleniem.. Zależnie od ustawienia aparatu strzela w gaźnik, albo w wydech.. Ale nie pali.. Jakaś rada? Za słaba cewka? Znalazłem ustawienie, gdzie nie strzela ani w gaźnik, ani w rurę, ale nie chce zapalić..
Spróbować go odpalić na holu?
Ostatnio zmieniony pt cze 06, 2008 12:34 przez Gutekspc, łącznie zmieniany 1 raz.
Everyone dies. Not everyone lives.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
Z ustawieniem aparatu to jest tak: ustawiasz pierwszy tłok wGMP,badz ZMP jak kto woli,aby sie o tym dowiedziec musisz wykrecic swiece z pierwszego cylindra i za pomoca klucza nalozonego na srube kola pasowego walu korbowego,krecisz zgodnie z obrotem pracujacego silnika,az do momentu GMP mozesz sobie pomoc wkladajac w otwor swiecy delikatnie odpowiedniej dlugosci np.patyk i wyczujesz przy obracaniu walem moment najbardziej odp dla GMP...nastepnie musisz miec pewnosc ze zawory tego cylindra sa calkowicie zamkniete... pomozesz sobie odkrecajac dekiel od zaworow i bedziesz widzial,ze krzywki sa ku gorze... jesli to juz masz wkladasz aparat zaplonowy w swoje miejsce tak(z pewnym wyprzedzeniem,bo zawsze ci sie obkreci) aby wyciecie na aparacie bylo zgodne z polozeniem palca rozdzielacza na 1 cylinder.Jesli to masz ustawione to nie ma mowy aby nie odpalil,wtedy tylko dostrojenie lampa stroboskowowa i jest gicior:) Druga wazna sprawa odnosnie samej iskry: Kazdy modul zaplonowy jest podlaczony jednym kablem do masy silnika,a drugim do minusa akumulatora(chyba czrny jesli sie nie myle) brak podlaczenia ktoregos z nich jest oznaka tez braku iskry... To nalezalo tez sprawdzic przed rozbiorka aparatu... mozna uniknac darmego wkurzania sie,poniewaz to tylko 5 min roboty... Pozdrawiam i mam nadzieje ze cos Ci pomoge:)
Na pewno przydadzą się te informacje.
Jutro wpadam do znajomego mechanika, więc damy radę, jeśli to nie jest jakiś większy problem.
Pozdravwiam
[ Dodano: 10 Cze 2008 09:18 ]
A odnośnie rozbiórki aparatu, to była konieczna, tak czy siak. Nie było przerywanego napięcia przy sprawdzaniu czujnika - więc padł na pewno.
[ Dodano: 10 Cze 2008 12:26 ]
I z mechanikiem daliśmy radę, przestawienie aparatu na 4-świecę i zamiana kabli na kopułce czyni cuda.
Golfik pali na dotyk. Winny był czujnik halla. Temat do zamknięcia.
Pozdravwiam
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Jutro wpadam do znajomego mechanika, więc damy radę, jeśli to nie jest jakiś większy problem.
Pozdravwiam
[ Dodano: 10 Cze 2008 09:18 ]
A odnośnie rozbiórki aparatu, to była konieczna, tak czy siak. Nie było przerywanego napięcia przy sprawdzaniu czujnika - więc padł na pewno.
[ Dodano: 10 Cze 2008 12:26 ]
I z mechanikiem daliśmy radę, przestawienie aparatu na 4-świecę i zamiana kabli na kopułce czyni cuda.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Pozdravwiam
Everyone dies. Not everyone lives.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 276 gości