2.0 AGG Slabo wkreca sie na obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

franektm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 23, 2005 02:22
Lokalizacja: Jędrzejów

2.0 AGG Slabo wkreca sie na obroty

Post autor: franektm » śr cze 04, 2008 12:40

Witam... Mam problem z silnikiem 2.0 AGG (GOLF III GTI 96')... Przy gwaltowymy ruszaniu jak i zmianie biegów szarpie i traci moc na chwile... Silnik wkreca sie maksymalnie na 5000rpm i odcina zaplon... Komputer nie znajduje zadnych bledow... HELP...



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: 2.0 AGG Slabo wkreca sie na obroty

Post autor: Borys » śr cze 04, 2008 15:02

franektm pisze:Witam... Mam problem z silnikiem 2.0 AGG (GOLF III GTI 96')... Przy gwaltowymy ruszaniu jak i zmianie biegów szarpie i traci moc na chwile... Silnik wkreca sie maksymalnie na 5000rpm i odcina zaplon... Komputer nie znajduje zadnych bledow... HELP...
zmien przepływkę



franektm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 23, 2005 02:22
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: franektm » śr cze 04, 2008 16:49

A co moze sie dziac ze kreci tylko 5000rpm wszystkie tak maja??

[ Dodano: Sro Cze 04, 2008 22:45 ]
Pytanie czemu kreci tylko 5000 obrotow???



Awatar użytkownika
gibek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt lip 07, 2006 20:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: gibek1987 » pn cze 09, 2008 00:27

kreci Ci do 5000 bo jest w trybie serwisowym. Jak usuniesz awarie to będzie śmigało.
Miałem to samo jeszcze tydzień temu, ale udało sie to zwalczyć pewnemu specowi. Niestety nawet nie zdążyłem zapytać co tam było nie tak. Do teraz nie wiem nawet :]


powered by gbk

franektm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 23, 2005 02:22
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: franektm » pt cze 20, 2008 08:42

zmienilem przeplywomierz i nic... dalej to samo...

[ Dodano: Pią Cze 20, 2008 13:36 ]
dzis jeszcze sprobuje wyjac kat. a jak nie to to juz nie wiem moze czujnik polozenia kola zapasowego;)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 20, 2008 15:17

powinien wyjść jakiś błąd, jedź do innego diagnosty niech podpina jeszcze raz. Silnik nie przeszedł w tryb awaryjny be wykrycia jakiegoś błędu przez ECU


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » pt cze 20, 2008 16:57

U mnie bylo podobonie (tzn. przelaczyl sie w tryb serwisowy i jechal tylko do 5000 rpm) i okazalo sie ze Hall swiruje. Tyle, ze jak ja podlaczylem swojego pod VAG'a to wyskoczyl mi wlasnie blad Halla i wiedzialem gdzie szukac awarii. Wymienilem caly aparat zaplonowy i od tamtej pory, odpukac, smiga jak trza.



Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt cze 20, 2008 19:24

a mozę masz przestawiony rozrząd- sprawdzałeś? U mnie miał muła, też prawie nie jechał, wymieniłem przeplywke, kopulke z palcem i dopiero pozniej przyszl omi do glowy, ze mechanik- ch** mogl spieprzyc sprawe- i oczywiscie tak sie wlasnie okazalo- o jeden zabek mialem w plecy rozrzad...

Oczywisćie nie muszę dodawać, ze po ustawieniu go tak jak powinien oraz zapłonu wszystko śmiga jak trza :grin:
Ostatnio zmieniony pt cze 20, 2008 19:24 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adamborowiec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 21:56
Lokalizacja: pabianice
Kontakt:

Post autor: adamborowiec » pn lip 07, 2008 23:53

Podłacz do VAG"a ale najpierw ustaw zapłon wykasuj bład , jesli to nic nie da to zobacz czujnik Halla i powtórz procedure ja miałem walnietego Halla i przestawiony zaplon.



franektm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 23, 2005 02:22
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: franektm » ndz sie 10, 2008 21:44

Jak ustawic zaplon?? W AGG nie usatwia sie zaplonu...



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pn sie 11, 2008 01:37

krecenie aparatem w silniku AGG nic nie daje wszystkim steruje komputer z czyujnika polozenia walu. Czujnik w aparacie jest tylko do synchronizacji rozrzadu mozna go odlaczyc na pracujacym silniku i nawet nie zgasnie. Sprawdz czy jest blad z tego czujnika jezeji nie jest zla synchronizacja.



franektm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 23, 2005 02:22
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: franektm » czw sie 21, 2008 09:06

Wymienilem aparat na nowy (brand new) i dalej to samo... sadze ze to przypadek ze odcina go na 5000 rpm i ze to wina kat. bo im bardziej sie grzeje tym bardziej go muli...

[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 10:07 ]
Odciąłem katalizator i to samo... Inny komputer pokazał błąd halla... Dziwna sprawa bo aparat jest nowy...

[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 16:29 ]
a z tym hallem to podobno norma ze na zgaszonym silniku pokzauje blad... 515

[ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 11:01 ]
Zamykam temat... Usterke usunieto... Drobnostka...

[ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 11:11 ]
zaden element nie byl uszkodzony...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 277 gości