Gdzie podłożyć podpory?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Ma ktoś zdjęcia podwozia mkIII ? Niecvh zamieści, to zaznaczę co i gdzie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Wielkie dzięki Kolego CzapCzap bo szukałem wczoraj w internecie jakichkolwiek zdjęć spodniej części podwozia i niestety nic nie znalazłem. Już się obawiałem, że nam tu temat upadnie - jeszcze raz dzięki za zaangażowanie.
Teraz tylko musimy poczekać na Kolegę Lipek81 aby ostatecznie rozwiał wszystkie nasze wątpliwości
[ Dodano: 08 Cze 2008 15:53 ]
Wielkie dzięki również dla Kolegi sas_gti chociaż widać tu wyraźnie sposób pojmowania sprawy przez autorów poradników do napraw. Z przodu mamy bowiem pokazany punkt do podłożenia łapy podnośnika na płycie podłogowej co rozwiązuje nam problem bowiem auto można podnieść za próg. Ale z tyłu zaznaczono już tylko miejsce na progu!
Czy któryś z Kolegów mógłby rozwiać tę wątpliwość w przypadku VW Lupo?
PozdraVWiam!
Teraz tylko musimy poczekać na Kolegę Lipek81 aby ostatecznie rozwiał wszystkie nasze wątpliwości
[ Dodano: 08 Cze 2008 15:53 ]
Wielkie dzięki również dla Kolegi sas_gti chociaż widać tu wyraźnie sposób pojmowania sprawy przez autorów poradników do napraw. Z przodu mamy bowiem pokazany punkt do podłożenia łapy podnośnika na płycie podłogowej co rozwiązuje nam problem bowiem auto można podnieść za próg. Ale z tyłu zaznaczono już tylko miejsce na progu!
Czy któryś z Kolegów mógłby rozwiać tę wątpliwość w przypadku VW Lupo?
PozdraVWiam!
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 15:48 przez Buli fan VW, łącznie zmieniany 1 raz.
PozdraVWiam!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tył podkładasz tak samo jak w mkII - na poczatku podłużnic, te drugie zdjęcie pokazuje dokladnie to miejsce, a przód - cóż, nie widzę lepszego miejsca, niż właśnie te, które opisaleś - te wybrzuszenie. Można podłożyć pod podłużnicę przednią, ale ona jest prawie na środku samochodu, i wtedy całość może być niestabilna.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Nie ma za co, takie fotki to kwestia minuty. Sam bylem strasznie ciekawy, na codzien uzytkuje golfika i nie chce by mu robili krzywde .Buli fan VW pisze:Wielkie dzięki Kolego CzapCzap bo szukałem wczoraj w internecie jakichkolwiek zdjęć spodniej części podwozia i niestety nic nie znalazłem. Już się obawiałem, że nam tu temat upadnie - jeszcze raz dzięki za zaangażowanie.
Wielkie dzieki, jeszcze sam obadam to miejsce z przodu, zobacze jak solidne jest. Na fotce widac ze raczej nikt tam nic nie podstawial nigdy ..... a szkoda bo progi to masakra. PozdrawiamLipek81 pisze:Tył podkładasz tak samo jak w mkII - na poczatku podłużnic, te drugie zdjęcie pokazuje dokladnie to miejsce, a przód - cóż, nie widzę lepszego miejsca, niż właśnie te, które opisaleś - te wybrzuszenie. Można podłożyć pod podłużnicę przednią, ale ona jest prawie na środku samochodu, i wtedy całość może być niestabilna.
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 16:20 przez CzapCzap, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Dzięki Kolego greg! Oto jedna z tych rzeczy, która najbardziej mnie pociąga w motoryzacji - dokumentacja techniczna A tak z ciekawości to mogę wiedzieć skąd masz takie piękne ilustracje?
No to wygląda na to, że Volkswagena Lupo też mamy z głowy. Temat nam się ładnie rozwija i mam nadzieję, że te informacje przydadzą się nie tylko mnie.
PozdraVWiam!
No to wygląda na to, że Volkswagena Lupo też mamy z głowy. Temat nam się ładnie rozwija i mam nadzieję, że te informacje przydadzą się nie tylko mnie.
PozdraVWiam!
PozdraVWiam!
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
a o co tu prosić? http://peb.pl/literatura-programy/24942 ... te-v3.htmlBuli fan VW pisze:Dzięki, już wiem o co poproszę Gwiazdora na tegoroczne Święta
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Serdeczne dzięki
[ Dodano: 23 Paź 2008 08:57 ]
Po ostatnich pracach przy Seacie Ibiza '98 mogę sam wypowiedzieć się w kwestii praktycznego podpierania samochodu.
Auto podnosiłem "żabą" z przodu w miejscu dla podnośnika w progu. Z tyłu zaś za wzmocnienie podłogi w tylnej jej części, gdzie podłoga przechodzi w półkę dla tylnej kanapy, która jest jednocześnie wnęką dla zbiornika paliwa. Z tyłu dodatkowo podłożyłem kawałek deski 10x30 cm.
Podniesienie tyłu auta "żabą" w miejscu dla podnośnika i późniejsze oparcie na podporach jest niemożliwe. Stąd konieczność podnoszenia auta za wspomniane wzmocnienie podłogi.
Podpory podłożyłem w miejscach zaznaczonych na rysunku jako punkty pomiaru wymiaru 1499. Z przodu jest to przetłoczenie obok korka progu; z tyłu zaś kwadratowy element obok mocowania belki do nadwozia.
PozdraVWiam!
[ Dodano: 23 Paź 2008 08:59 ]
Naturalnie ten sposób nadaje się także dla bliźniaczego VW Polo 6N1
[ Dodano: 23 Paź 2008 08:57 ]
Po ostatnich pracach przy Seacie Ibiza '98 mogę sam wypowiedzieć się w kwestii praktycznego podpierania samochodu.
Auto podnosiłem "żabą" z przodu w miejscu dla podnośnika w progu. Z tyłu zaś za wzmocnienie podłogi w tylnej jej części, gdzie podłoga przechodzi w półkę dla tylnej kanapy, która jest jednocześnie wnęką dla zbiornika paliwa. Z tyłu dodatkowo podłożyłem kawałek deski 10x30 cm.
Podniesienie tyłu auta "żabą" w miejscu dla podnośnika i późniejsze oparcie na podporach jest niemożliwe. Stąd konieczność podnoszenia auta za wspomniane wzmocnienie podłogi.
Podpory podłożyłem w miejscach zaznaczonych na rysunku jako punkty pomiaru wymiaru 1499. Z przodu jest to przetłoczenie obok korka progu; z tyłu zaś kwadratowy element obok mocowania belki do nadwozia.
PozdraVWiam!
[ Dodano: 23 Paź 2008 08:59 ]
Naturalnie ten sposób nadaje się także dla bliźniaczego VW Polo 6N1
PozdraVWiam!
Ja natomiast znalazłem na stronie VWvortex konkretną odpowiedź dotyczącą podnoszenia MKIV i Bory:
Podnoszenie
P.S. Część tej porady może się odnosić również do MKIII, natomiast uważam, że MKIII ma lepsze miejsca w podwoziu na to przeznaczone.
Pozdrawiam
Podnoszenie
P.S. Część tej porady może się odnosić również do MKIII, natomiast uważam, że MKIII ma lepsze miejsca w podwoziu na to przeznaczone.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości