Gotuje sie woda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

radek1598
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:37
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Gotuje sie woda

Post autor: radek1598 » ndz cze 08, 2008 12:37

Witam posiadam golfa GTI MK2 NA SILKNIKU "kr" 139 km silnik gotuje wodę wyjołem z niego termostat oraz załączyłem wentylator na stałe podczas pracy silnika ale nadal słychać gotującą się wodę co może być przyczyną tego zjawiską ??
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 17:49 przez radek1598, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » ndz cze 08, 2008 12:55

uszelka pod głowica :bigok:



radek1598
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:37
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: radek1598 » ndz cze 08, 2008 17:29

uszczelka też była zmieniana i nadal gotuje



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » ndz cze 08, 2008 17:49

Witam miałem podobny przypadek w silniku aaa sprawdzałem wszysko nawet czystosc węży . Miałem już czarne mysli że to uszczelka pod głowicą ale zmieniłem jeszcze korek od zbiorniczka przelewowego i jak renką odjoł . Spadła uszczelka z korka i nieczymał cisnie . Sprawc sobie korek.



radek1598
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:37
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: radek1598 » ndz cze 08, 2008 17:54

na wskażniku temperatury niby nie ma pokazanej wysokiej temperatury wskazówka stoi na połowie czyli norma a sadzi wodę właśnie spod korka wykluczyłem też pompe wody ponieważ wszystkie elementy włącznie z parownikiem są rozgrzane mniej więcej jednakowo

[ Dodano: 08 Cze 2008 17:55 ]
ale zobacze jeszcze ten korek a jak dam uszcvzelke pod korek nie wysadzi mi węży od wody??



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » ndz cze 08, 2008 18:12

Zobacz czy ta uszczelka nie spadła z korak. Węże muszą byc nabite pożądnie nic sie nie stanie no chyba że nie bedzie ich sie dało nacisnąc . ąle sprawdzaj je renką co jakis czas.



radek1598
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:37
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: radek1598 » ndz cze 08, 2008 18:15

a podczas gdy wodę już wyrzuca temperatura oleju jest w granicach 0k 95 stopni rto chyba normalne??



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn cze 09, 2008 12:42

jesli nie uszczelka pod głow. to ani chybi korek ... nie trzyma ciśnienia ...


TDPower

radek1598
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 24, 2007 18:37
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: radek1598 » pn cze 09, 2008 13:13

a mozliwe że może być pęknięta głowica albo blok czy coś bo w oleju nie widze wody jeszcze dziś wymienie pompe wodna bo troche cieknie może ona słabo obieg wymusza



Awatar użytkownika
erp.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 19, 2007 18:18
Lokalizacja: WPR stare WFF

Post autor: erp. » pn cze 09, 2008 14:45

a czy olej jest w normie ( stan ) koledze wywalało wode w silniku kr powodem była uszkodzona podstawa filtra oleju ( zwana też chłodnicą to coś do czego przykrecamy filtr ) lecz dodatkowo olej z silnika pojawiał sie w zbiorniczku wyrównawczym. wystarczyło wymienic to cos i przepłukac układ chłodzenia a było wiele usterek wymienianych przez fachowca... od uszczelki pod głowica potem samej głowicy a o bloku nie wspomne.. :okej: dobrze ze taka błacha była przyczyna ( niski koszt naprawy ) :kac:


[img]http://images30.fotosik.pl/225/5509c541624066be.jpg[/img]

mateo mkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw maja 08, 2008 17:27
Lokalizacja: Meszna

Post autor: mateo mkII » wt cze 10, 2008 00:06

witam u mnie bylo to samo i okazalo sie ze uszczelka na korku sie zsunela poprawilem ja i jest ok. pozdrawiam.


mateo

elektryko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 20:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: elektryko » czw cze 12, 2008 11:41

Miałem tą samą sytuacje... gotowała się co chwile woda aż od temperatury rozszczelniła się chłodnica:/ wymieniłem oczywiście pompe wody bo ciekła a potem okazało się że rozpadł się korek od zbiorniczka z płynem chłodniczym i tu był problem, zmieniłem korek (12zł) i uszczelniłem chłodnice dwoma fiolkami takiego uszczelniacza masz w każdym sklepe moto wygląda jak opiłki metalu a kosztuje 4.50zł fiolka :pub: pomogło, chłodnica nie cieknie a stan płynu jest taki sam :pub: :pub:



Awatar użytkownika
M_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 21:19
Lokalizacja: Ślesin/Nakło
Kontakt:

Post autor: M_vw » czw cze 12, 2008 11:47

podpisuję się pod zdaniem, że może być to korek od zbiorniczka wyrównawczego... Miałem z tym do czynienia :)

[ Dodano: 12 Cze 2008 11:52 ]
Z tym uszczelniaczem to radziłbym ostrożnie... Nie wlewa się od razu całego bo może zamulić układ chłodniczy... Ja jak to stosowałem to dozowałem go w niewielkich ilościach, do momentu kiedy chłodnica przestała cieknąć. Ale po ok. roku zmieniłem ten płyn (+pompa wodna) bo wyglądał jak woda z ziemią pomieszana, jak żybura jakaś... Po wymianie jednak układ mam szczelny, czyli zadanie swoje uszczelniacz spełnił :)


Tylko i na zawsze... VW

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163323
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2375074#2375074

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » czw cze 12, 2008 12:49

jak nie bedzie korek to posprawdzaj dokladnie weze,
kolega mial w Passku B3 tak ze mu wode wywalalo i okazalo sie ze gorny waz mial pekniecie (ok 2cm),
nie bylo tego widac jak sie ogladalo, wypatrzylismy to na 2h przed sprzedaza,
dopuki jechalo sie wolno i auto sie nie zagrzalo to lajt, ale jak sie troche przycisnelo to pufff i korek w gore :okej:


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości