Problem z odpalaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpalaniem
Witam jestem posiadaczem golfa III 1,6B na pełnym wtrysku. Mój problem polega na tym że z rana czy też po dłuższym postoju tak ok. 8 godz. mój golfik ciężko pali, wymaga ok 6 razy przekręcenia rozrusznikiem. Jak już zaskoczy to chodzi tak jakby miał sgasnąć, czyli widocznie bez ssania. Przewody, świece, palec, kopułka sprawdzone. Tak więc w czym może tkwić przyczyna?
no niestety to nie pomaga, gdyż raz już zostawiłem go na noc z odłączonymi klemami i problem ten sam, może jeszcze jakieś pomysły które pomogłyby znaleźć przyczynę??cezarek pisze:Cześć reset kompa wykonaj po przez zdjecie klemy z akumulatora na pare minut i sprawdz czy cos pomogło przed tym np 8 godzinnym postoju i zobaczy czy pomogło pozdr.
Moge być w błedzie ale tez mi kiedyś golf MK3 cieżko palił jak miałem padnieta pompe paliwa raz palił a raz nie a sie okazło ze pompa była trafiona ze raz chodziła a raz nie i tez po kilku godzinnym postoju i w życiu bym nie pomyslał że to może być pompa paliwa juz padnieta z tego co mowił mechanik ze ona mi sie zawieszała i standardowo po wymianie starej na nowa pompy paliwa dostałem starą w prezencie i pierwsze co to sprawdziłem ja juz w garażu patrze działa no to niezle wybuliłem kase na cos co było sprawne po czasie test ponowny i było juz tylko buczenie zaro oznak zycia mały wstrzas działała ponownie. ale tu na forum sa fachowcy wiec razem coś wymyslimy pozdrawiam szanownych kolegów z forum
(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )
( )---vw---( )
wiesz co sprawdz dokładnie przewód masowy od a do zet
bo może być gdzieś przetarty i na zimnym silniku ma problem z podaniem prądu ja tak miałem wymieniłem i jest super a predzej tez ciężko palił rano lub po dłuższym postoju i odkręć go i wyczyść końcówki bo może sniedź
bo może być gdzieś przetarty i na zimnym silniku ma problem z podaniem prądu ja tak miałem wymieniłem i jest super a predzej tez ciężko palił rano lub po dłuższym postoju i odkręć go i wyczyść końcówki bo może sniedź
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]
Witam.... sprawdzałem przewód i wszystko jest z nim ok. Ciągle podejrzewam pompę paliwa też no ale boję się trochę ryzykować bo wydać kasę to nie problem, pozatym nie wiem czy to może jakiś zbieg okoliczności... ale wczoraj skończył mi się gaz i wróciłem do domu na benzynie... no i dzisiaj rano zaskoczył za raz. Ale czy to wina gazu hmmm.... nieraz tak miałem że gasiłem go z gazu na noc i czasami za raz zaskakiwał rano. I co wy na to ??Wałek pisze:wiesz co sprawdz dokładnie przewód masowy od a do zet
bo może być gdzieś przetarty i na zimnym silniku ma problem z podaniem prądu ja tak miałem wymieniłem i jest super a predzej tez ciężko palił rano lub po dłuższym postoju i odkręć go i wyczyść końcówki bo może sniedź
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
A ja proponuje wyczyscic/wymienic filtry paliwowe , bo przeciez przy rozruchu potrzeba najwiecej paliwa, a jezeli za przytkane to wlasnie tak to bedzie wygladac jak u ciebie.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
dodam że - wiedze że auto masz na LPG dodatkowo. I tak na przysłość pamietaj żeby nie doprowdzac do notorycznej jazdy na rezerwie w baku gdyż to szkodzi pompie paliwowa, pomimo pracy silnika na LPG cały czas pracuje ona a co za tym idzie jest jest smarowana paliwem dodam tylko hehe ja moją zajezdziłem szybko jak założyłem LPG i ponad 3 lata temu kosztowało mnie to z robocizna i ogledzinami 500 PLN. (pamietajmy o paliwie w baku ) pozdrawiam
ps. A czy u ciebie zawsze odpala na Pb i po przekroczeniu pewnych odrotów automatycznie przechodzi na LPG czy możesz odpalac i na tym i na tym (obojetnie czy to LPG czy PB)
ps. A czy u ciebie zawsze odpala na Pb i po przekroczeniu pewnych odrotów automatycznie przechodzi na LPG czy możesz odpalac i na tym i na tym (obojetnie czy to LPG czy PB)
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 11:55 przez cezarek, łącznie zmieniany 1 raz.
(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )
( )---vw---( )
witam. Ja mam podobny problem. Mam golfa 1,6 benzyna + LPG. Rano jak jest zimny nie chce za bardzo odpalić, mocno nim telepie, muszę dodać trochę gazu aby miał większe obroty i tak go przetrzymuje. Po przełączeniu na gaz jest ok, odpalam zawsze na benzynie, jak ma 1600 obrotów przeskakuje na gaz.Mój mechanik powiedział mi, że to może być silniczek krokowy albo czujnik temperatury.
Wolałbym, aby to był czujnik bo kosztuje 30-50 zł, a silniczek krokowy na 11 pinów około 250 zł. Czy komputer pokaże te błędy?
Wolałbym, aby to był czujnik bo kosztuje 30-50 zł, a silniczek krokowy na 11 pinów około 250 zł. Czy komputer pokaże te błędy?
A D A M
Mam sekwencję, a więc golfik odpala tylko na benzynie, dodatkowo po uzyskaniu około 30st i przy niewielkiej zmianie obrotów następuje przełączenie na gaz. Jeśli chodzi o stan paliwa w baku to nigdy wskazówka nie dotknęła praktycznie rezerwy od kiedy mam założony gaz żeby właśnie nie zatrzeć tej pompki, mimo wszystko ciągle podejrzewam że to jest główna przyczyna. Filtry wszystkie powymieniane... gdzie więcej zajrzeć to nie mam zielonego pojęciacezarek pisze:dodam że - wiedze że auto masz na LPG dodatkowo. I tak na przysłość pamietaj żeby nie doprowdzac do notorycznej jazdy na rezerwie w baku gdyż to szkodzi pompie paliwowa, pomimo pracy silnika na LPG cały czas pracuje ona a co za tym idzie jest jest smarowana paliwem dodam tylko hehe ja moją zajezdziłem szybko jak założyłem LPG i ponad 3 lata temu kosztowało mnie to z robocizna i ogledzinami 500 PLN. (pamietajmy o paliwie w baku ) pozdrawiam
ps. A czy u ciebie zawsze odpala na Pb i po przekroczeniu pewnych odrotów automatycznie przechodzi na LPG czy możesz odpalac i na tym i na tym (obojetnie czy to LPG czy PB)
Widze ze to problem wielu golfow, torche meczocy, bo auto zachowuje sie jak 30 letni rupiec
[ Dodano: 10 Cze 2008 14:50 ]
Ja mam jeszcze pytanie gdzie w MK3 jest filtr paliwa, czy jest jak w 2 przy tylnym kole czy widac go pod pokrywa wilnika, do odtstnio wymienialem amorki z tylu nie wpadlo mi w oko takie urzadzenie, a chodzilem w kanale troche?
[ Dodano: 10 Cze 2008 14:50 ]
Ja mam jeszcze pytanie gdzie w MK3 jest filtr paliwa, czy jest jak w 2 przy tylnym kole czy widac go pod pokrywa wilnika, do odtstnio wymienialem amorki z tylu nie wpadlo mi w oko takie urzadzenie, a chodzilem w kanale troche?
WWW --> http://www.lokaauto.pl
dolar25 pisze:witam. Ja mam podobny problem. Mam golfa 1,6 benzyna + LPG. Rano jak jest zimny nie chce za bardzo odpalić, mocno nim telepie, muszę dodać trochę gazu aby miał większe obroty i tak go przetrzymuje. Po przełączeniu na gaz jest ok, odpalam zawsze na benzynie, jak ma 1600 obrotów przeskakuje na gaz.Mój mechanik powiedział mi, że to może być silniczek krokowy albo czujnik temperatury.
Wolałbym, aby to był czujnik bo kosztuje 30-50 zł, a silniczek krokowy na 11 pinów około 250 zł. Czy komputer pokaże te błędy?
Wykonaj reset kompa i zobaczysz że na jakis czas to pomoże ja u siebie wymieniałem czujnik temperatury i dałem za orginał w ASO ok 90 zeta i niestety to nie pomogło było to samo to jest poprostu zła emulacja sondy lambda na gazie i niestety ECU łapie błedy z LPG i dlatego masz takie a nie inne objawy
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 15:18 przez cezarek, łącznie zmieniany 1 raz.
(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )
( )---vw---( )
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Prośba do wszystkich pytających w tym temacie.
Macie różne silniki, zagazowane lub nie. Absolutnie nie można upatrywać takiej samej przyczyny usterki, robi sie z tematu mirsz-masz marsz i jest bezwartościowy.
Temat należy sprecyzować, typ silnika ew. rodzaj instalki LPG. Wczesniej użyć wyszukiwarki bo o wszystkim tym było juz i dopiero potem zakładać własny.
cezarek, reset jest skuteczny tylko we wtryskach jednopunktowych
Macie różne silniki, zagazowane lub nie. Absolutnie nie można upatrywać takiej samej przyczyny usterki, robi sie z tematu mirsz-masz marsz i jest bezwartościowy.
Temat należy sprecyzować, typ silnika ew. rodzaj instalki LPG. Wczesniej użyć wyszukiwarki bo o wszystkim tym było juz i dopiero potem zakładać własny.
cezarek, reset jest skuteczny tylko we wtryskach jednopunktowych
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 16:19 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości