reset przy MFA podczas odpalania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:11
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

reset przy MFA podczas odpalania

Post autor: PST » sob cze 07, 2008 13:52

Witam! mam taki problem że przy odpalaniu auta resetuje się mfa i wyłącza radio jeśli gra wcześniej na postoju. co może być przyczyną? dodam że akumulator jest nowy.



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » sob cze 07, 2008 15:16

PST, co masz na myśli ,,resetuje się MFA,,. W opcji 1 zawsze po zapaleniu resetują się wcześniejsze wskazania. Wcześniejsze wskazania możesz sprawdzić przełączając na opcję 2.

Radio się wyłącza ponieważ jest pobierane napięcie podczas zapalania auta. Tym się nie przejmuj poprostu tak ma być :)



Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » sob cze 07, 2008 16:22

pozycja 1 kasuje sie podajże po ostygnieniu silnika do temp 50c
nie przy każdorazowym wyłączeniu zapłonu


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob cze 07, 2008 17:02

Dzaba83 pisze:pozycja 1 kasuje sie podajże po ostygnieniu silnika do temp 50c
nie przy każdorazowym wyłączeniu zapłonu
Po 2h raczej...



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » sob cze 07, 2008 17:18

PST, napisał że resetuje mu się MFA ale nie napisał po jakim czasie więc nie wchodźcie w szczegóły



Awatar użytkownika
PST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:11
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: PST » sob cze 07, 2008 22:39

chyba niezrozumiale napisałem. chodzi mi o to że po włączeniu zapłonu miga inspekcja, później pokazuje się przebieg, a podczas przekręcenia kluczyka i rozpoczęciu pracy rozrusznika w ułamku sekundy znów zaczyna migać inspekcja i na nowo grzeją świece, wygląda to tak jak bym wyłączył zapłon i znów włączył. nie wiem jak to prościej opisać. miał ktoś podobny przypadek?
golfer_1984 pisze:Radio się wyłącza ponieważ jest pobierane napięcie podczas zapalania auta. Tym się nie przejmuj poprostu tak ma być
no tak ale u kumpla w goolfie się nie wyłącza...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 08, 2008 00:42

może problem ze stacyjką i zanika na moment plus po zapłonie w chwili przekręcenia kluczyka na rozruch


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz cze 08, 2008 09:07

PST a licznik dzienych km. i zegarek sie kasuje?
jeśli tak poczytaj tutaj -->> http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl


:-k ...

Awatar użytkownika
PST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:11
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: PST » ndz cze 08, 2008 10:34

misiek10111, właśnie chodzi o to że nic się nie kasuje ---> wygląda to po prostu tak jakbyś na włączonym zapłonie wyłączył go i włączył na nowo, nawet kontrolki (np. z ręcznego) mrugną..

Paweł Marek pisze:może problem ze stacyjką i zanika na moment plus po zapłonie w chwili przekręcenia kluczyka na rozruch
a jak to sprawdzić?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 08, 2008 11:08

no myślę że zdjąć 2 plastyki osłaniające kierę (2 śróby od dołu) podłączyć miernik napięcia do kabla zasilającego radio i MFA (nie pamiętam żółty albo czarny na obu ma napięcie nie zanikać przy uruchamianiu rozrusznika) i powoli przekręcając kluczyk w pozycję rozruchu (auto na luzie) patrzeć czy napięcie znika.
Z tym ze jeśli to nie jest nowa usterka tylko masz tak od dawna to może to być błąd połączeń dokładanego radia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
PST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:11
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: PST » ndz cze 08, 2008 13:09

Paweł Marek pisze:Z tym ze jeśli to nie jest nowa usterka tylko masz tak od dawna to może to być błąd połączeń dokładanego radia.
no właśnie jeżdżę tym autem od 1,5 roku i było tak od początku. ale nie chodzi mi tu dokładnie o radio, tylko o licznik. Przy tym wszystkim po zapaleniu auta grzeją mi na nowo świece, wydaje mi się że przez to mogę mieć problemy z przekaźnikiem bądź częstsze wymiany świec, a jak wiadomo nie kosztują grosze.


czyli nikt nie wie co jest grane??
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 17:54 przez PST, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 363 gości