ratunku wycieraczki stoja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

ratunku wycieraczki stoja

Post autor: wiwi_19 » czw cze 05, 2008 21:29

pomocy golfy to piekne samochody ale niestety w przeciagu miesiaca ja swojego mam dość jak nie uszczelke to regulator teraz wycieraczki przednie i spryskiwacz! był czas ze spyskiwacz działał tylko na szybkich obrotach wycieraczek teraz nie działa wcale byc moze ze wycieraczki nie działają! wymieniałam bezpiecznik bo był spalony ale nic nie dało pozatym ze spalilo nastepny!! pomózcie bo juz mam dość
Ostatnio zmieniony czw cze 05, 2008 21:33 przez wiwi_19, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » czw cze 05, 2008 21:58

Prawdopodobnie masz gdzies zwarcie, proponowlabym sprawdzenie, silniczka do wycieraczek.
Moze jest wiekowy i uszczelka troche przecieka co za tym idzie do srodka dostaje sie woda i robi zwarcie.

pozdro
boro


[center]
Is fuel efficiency really what we need most desperately?
- I say that what we really need is a car that can be shot when it breaks down.

[img]http://img516.imageshack.us/img516/2060/8466nc9.gif[/img]
[img]http://sopot.i365.pl/neo/i/us4.jpg[/img]
[img]http://img.userbarz.com/57/11270.jpg[/img]
[img]http://img.userbarz.com/72/14306.jpg[/img]
[img]http://img170.imageshack.us/img170/5906/17361gt4.png[/img]
[/center]

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » czw cze 05, 2008 22:03

Masz zware lub spalony pszekaznik.

[ Dodano: 05 Cze 2008 22:03 ]
przekaznik



Awatar użytkownika
eastwood
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:50
Lokalizacja: GD

Post autor: eastwood » pt cze 06, 2008 12:41

cześć,
Jeżeli spryskiwacz chodził tylko w określonej pozycji wycieraczek, to przyczyny szukałbym w manetce, czyli tych dźwigienkach od wycieraczek. Zdejmij osłonę stacyjki i zobacz czy nie masz tam popalonych styków.
Palenie bezpieczników spowodowane jest na pewno zwarciem. Trzeba teraz znaleźć jego źródło.

pozd



wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

Post autor: wiwi_19 » pt cze 06, 2008 13:58

spryskiwacz tez nie chodzi!
a co do tych przekazników to pewnie ktos wie który jest z to odpowiedzialny??
a i wiadomośc o przekaźniku od wiatraka przy chłodnicy tez by sie przydala bo tez mam problem działa normalnie tz. jak sie zagrzeje silnik to sie włączy i wylączy ale kiedy przekręcam stacyjke tz. gasze samochód to tez sie załańcza wtedy musze go z kostki odczepić!



Awatar użytkownika
cinek366
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lut 20, 2006 17:28
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cinek366 » pt cze 06, 2008 14:13

wiwi_19 pisze:ale kiedy przekręcam stacyjke tz. gasze samochód to tez sie załańcza wtedy musze go z kostki odczepić!
to normalne, też tak miałem, pochodzi i się sam wyłączy
a co do wycieraczek to też obstawiam manetki



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » pt cze 06, 2008 14:18

wiwi_19 pisze:spryskiwacz tez nie chodzi!
a co do tych przekazników to pewnie ktos wie który jest z to odpowiedzialny??
a i wiadomośc o przekaźniku od wiatraka przy chłodnicy tez by sie przydala bo tez mam problem działa normalnie tz. jak sie zagrzeje silnik to sie włączy i wylączy ale kiedy przekręcam stacyjke tz. gasze samochód to tez sie załańcza wtedy musze go z kostki odczepić!
Dosyc normalne chyba musi schlodzic do pewnej temp. a pozniej sie wylacza automatycznie.


V - przekaźnik pracy przerywanej wycieraczki.
VI - dalszy przekaźnik pracy przerywanej wycieraczki w wersjach:
bez spryskiwaczy reflektorów (377),
ze spryskiwaczami reflektorów (378),
z czujnikiem deszczu (192).

upss... podalem przelaczniki do mk4
do mk2 poszukaj moze na forum gdzies to widzialem.

pozdro boro


Pomogl? Wcisnij! :)
Ostatnio zmieniony pt cze 06, 2008 14:34 przez borostfor, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
eastwood
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:50
Lokalizacja: GD

Post autor: eastwood » pt cze 06, 2008 14:19

hmm,
Dalej stawiam na zwarcie przy przełączniku (manetka) Może ze starości zaśniedziało wszystko i robią się tam dziwne rzeczy, zwarcia itd. Wskazuje na to problem z załączniem wycieraczek i spryskiwacza.
Przekaźnik to inna sprawa. Gdzieś na forum znajdziesz spis przekaźników. Faktycznie, można by sprawdzić czy działa.

Na pewno pierwsze co bym zrobił, to zajrzał do włącznika (manetki) i odświeżył styki.

Co do wentylatora - to jest normalne, że chodzi po wyłączeniu silnika. Nie musisz nic wyłączać. Powinien się kręcić minutkę.



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » pt cze 06, 2008 14:30

eastwood pisze:hmm,
Dalej stawiam na zwarcie przy przełączniku (manetka) Może ze starości zaśniedziało wszystko i robią się tam dziwne rzeczy, zwarcia itd.
Teoretycznie przelacznik ma zwierac na manetce :-)
wiec nie sadze aby to byl problem palenia bezpiecznikow, ale kto wie rozne rzeczy sie dzieja.


pozdro
boro



Awatar użytkownika
eastwood
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:50
Lokalizacja: GD

Post autor: eastwood » pt cze 06, 2008 14:41

z prądem dzieją się różne rzeczy, więc warto sprawdzić.
Tak jak piszesz - manetka zwiera. Ważne tylko by zwierała to co trzeba i wtedy kiedy kierowca sobie zażyczy:)
pozd



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » pt cze 06, 2008 14:52

Ja obstawiam na silniczek jednak :-)
Sprawdz moze rezystancje na nim czy przypadkiem nie zwiera.

pozdro
boro


[center]
Is fuel efficiency really what we need most desperately?
- I say that what we really need is a car that can be shot when it breaks down.

[img]http://img516.imageshack.us/img516/2060/8466nc9.gif[/img]
[img]http://sopot.i365.pl/neo/i/us4.jpg[/img]
[img]http://img.userbarz.com/57/11270.jpg[/img]
[img]http://img.userbarz.com/72/14306.jpg[/img]
[img]http://img170.imageshack.us/img170/5906/17361gt4.png[/img]
[/center]

wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

Post autor: wiwi_19 » pt cze 06, 2008 14:55

nie wiem co z tymi wycieraczkami jade do elektryka a co do wentylatora to dla mnie troche nie jasne jest jesli samochód nie zdażył sie rozgrzac to musi sie juz chłodzić!! wczesnije tak sie nie działo



Awatar użytkownika
eastwood
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:50
Lokalizacja: GD

Post autor: eastwood » pt cze 06, 2008 14:59

no tylko patrz co tam ten elektryk mądrego robi, żeby Cię nie skasował jak za zboże.

Wentylator normalnie po nagrzaniu się silnika i wyłączeniu go, może chodzić chwilkę. Jeżeli jednak silnik jest zimny, to może oznaczać że czujnik temperatury przy wiatraku padł.



Krzysiek212008
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt maja 13, 2008 16:08
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: Krzysiek212008 » pt cze 06, 2008 15:47

niedawno mialem to samo dostan sie do silniczka sciagnij obudowe popsikaj wd 40 wyczysc szczotki i bedzie git. przeczysc takze wtyczke przy silniczku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 471 gości