Uciekanie napięcia z Akumulatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Uciekanie napięcia z Akumulatora
Zwracam się o pomoc.Auto/Golf II/na postoju po wyłączeniu wszystkich odbiorników prądu traci napięcie i akumulator po pewnym czasie jest kompletnie rozładowany. Ponowne ładowanie prostownikiem wytrzymuje max.miesiąc.Podobno można pomierzyć podłączając przyrząd pomiarowy pomiędzy klemę masową a zacisk akum.Ale co dalej z pomiarem i jakim.Proszę o fachową informację .
zbyszek s
wpinasz szeregowo amperomierz i po koleji wyciagasz bezpieczniki poszczególnych obwodów i patrzysz na wskazania miernika ktory odbiornik pobiera za duzy prad rozładowujac tym aku....dodatkowo sprawdz napiecie ładowania akumulatora i stan klem (przeczyscic i nasmarowac np wazelina technizna)
[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Przede wszestkim sprawdź tzw.
1 upłynność
2 to co pisze ABPEL
3 jeżeji nie potrafisz to każdy kto ma miernik oporowo-zwarciowy dokona tobie kontroli Aku , zazwyczaj mają je serwisy akumulatorów i elektrycy za wykonanie pomiaru nie biorą opłaty ,a gdyby to to 5-10zł cię nie zbawi
1 upłynność
2 to co pisze ABPEL
3 jeżeji nie potrafisz to każdy kto ma miernik oporowo-zwarciowy dokona tobie kontroli Aku , zazwyczaj mają je serwisy akumulatorów i elektrycy za wykonanie pomiaru nie biorą opłaty ,a gdyby to to 5-10zł cię nie zbawi
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 17:00 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 224 gości