Pedal zrobil sie mieki i kiepsko hamuje.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
* Młody *
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr lis 22, 2006 00:22
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: * Młody * » czw sty 18, 2007 01:09

właśnie wróciłem do domu z identyczną awarią. samochód w miarę hamuje ale jak na postoju trzymam pedał hamulca to się pomału zapada aż do końca. o tyle że ja już wiem co jest bo nie da się tego nie usłyszeć. mam pęknięty przewód hamulcowy na wysokości nóg pasażerów siedzących z tyłu. jak wciskam hamulec to dość głośno słychać syczenie i oczywiście ubyło płynu hamulcowego. na początku jeszcze nie świeciła się kontrolka ręcznego ale później już tak. no i przy okazji pytanie. jaki jest koszt takiego przewodu hamulcowego? no i ile może sobie ktoś policzyć za jego wymianę? tak pi razy drzwi.


[img]http://img518.imageshack.us/img518/462/podpisuj8.jpg[/img]
[b]GOLF MKIII 1,9 TDi 1Z+Rogalotti[/b]

[b]Mój GOLF:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=143453

Sebek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 547
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 19:10
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebek » pt sty 19, 2007 11:46

* Młody * pisze:właśnie wróciłem do domu z identyczną awarią. samochód w miarę hamuje ale jak na postoju trzymam pedał hamulca to się pomału zapada aż do końca. o tyle że ja już wiem co jest bo nie da się tego nie usłyszeć. mam pęknięty przewód hamulcowy na wysokości nóg pasażerów siedzących z tyłu. jak wciskam hamulec to dość głośno słychać syczenie i oczywiście ubyło płynu hamulcowego. na początku jeszcze nie świeciła się kontrolka ręcznego ale później już tak. no i przy okazji pytanie. jaki jest koszt takiego przewodu hamulcowego? no i ile może sobie ktoś policzyć za jego wymianę? tak pi razy drzwi.
dobrzeeeee, to moze być koszt z wymiana 78zl. Jak przyjedziesz z Tyckiem i dasz 200 to ci wydadzą :kac:


Life's simple. You make choices and don't look back.

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » sob sty 20, 2007 15:11

Witam ponownie!
Mialem chwile czasu, zeby sprawdzic kilka rzeczy.
Wiec tak, cylinderki sa w porzadku, wszystko suche. Pod samochod glebiej nie spojrzalem, bo mokro jest, a poza tym mam tylko lewarek.
Zaczalem watpic w to, ze jest jakis przeciek bo plynu nie ubywa (na oko przynajmniej).
Mam za to nowe spostrzezenia w trakcie jazdy. Samochod hamuje dobrze w miare, chociaz dosyc szybko blokuje przednie kola, ale jest mokro i slisko, wiec to chyba norma.
Co mnie nie pokoi to jak w trakcie jazdy podpompuje pedal, az stwardnieje i wtedy hample robia sie slabe strasznie, tak jak przy wylaczonym silniku. Czyzby cos z pompa??
Po chwili pedal robi sie znowu miekki i samochod hamuje.
Nie sciaga tez na zadna strone przy hamowaniu.
Zaczalem watpic, ze cos samemu z tym zrobie, a niestety jestem w Holandii i az sie boje cen w serwisie:( A zrobic 1200km do Polski z niepewnymi hamplami, to raczej nie za dobry pomysl...


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
gkon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gkon » sob sty 20, 2007 15:26

a może masz nieczczelny przewód podciśnienia który dochodzi do serwa, jak zachowuje się silnik poczas pompowania pedałem hamulca


[url=http://cb-radio.pl][img]http://img209.imageshack.us/img209/7227/cbradio1zl2.png[/img][/url]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » sob sty 20, 2007 15:32

a może masz nieczczelny przewód podciśnienia który dochodzi do serwa, jak zachowuje się silnik poczas pompowania pedałem hamulca
Nie zauwazylem, zeby silnik reagowal w jakis sposob.

[ Dodano: Sob Sty 20, 2007 15:12 ]
Zauwazylem cos jeszcze, na wejsciu tego wezyka zaznaczonego czerwona strzalka jest mokro. Chyba plyn hamulcowy. Czy tam powinien byc plyn w ogole? Czy to jest ten przewod od vacum pompy i gdzie ona jest?

Obrazek

[ Dodano: Nie Sty 21, 2007 13:34 ]
Vacum pompa sprawdzona, zasysa powietrze.


Przejechalem sie kawalek dzisiaj wkolo domu tak mmniej wiecej do rozgrzania silnika.
Mam wrazenie, ze za szybko blokuja sie kola z przodu i to nawet przy malej predkosci.
Po tej krotkiej przejazdzce tarcze byly bardzo rozgrzane tak, ze nie moglem ich zlapac a kawalek szmaty sie do nich przyklejal. Czy to norma??
Cos mi tez popiskuje chyba z przodu, moze nie odbija zacisk do konca.
Co mam dalej robic?? Jakies pomysly??

Dzieki wielkie za pomoc i za jakiekolwiek podpowiedzi!

[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 13:39 ]
Jeszcze jedna rzecz wykluczona, samoregulatory dzialaja.
Zaczal sie tydzien wiec znowu nie mam czasu, ale jak tylko trafi mi sie dzien wolny to biore sie za ogledziny zaciskow z przodu i wymiane plynu.
Dam znac jak sie cos nowego wyjasni.

Punkciki tez za pomoc porozdzielam, ale to na koniec;)

Pozdrawiam!

[ Dodano: Pon Lut 05, 2007 17:12 ]
W koncu juz jest wszystko dobrze.
Najpierw wzialem sie za samoregulatory, byly zapieczone, ale wiele to nie pomoglo.
Koniec koncow winny byl plyn hamulcowy, stary i nabral wilgoci.
W koncu pedal jest twardy i auto hamuje jak powinno :bajer:

Dzieki wszystkim za cenne rade, punkciki porozdawane :bigok:

[ Dodano: Sro Lut 28, 2007 21:15 ]
Mala poprawka, po zmianie plynu bylo dobrze przez dwa dni.
Do wymiany poszla pompa i teraz juz jest OK. 2000km zrobione i wszystko w porzadku.
Ostatnio doszly do tego jeszcze tarcze Brembo Max i klocki Ferodo Premier, inna bajka...


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

kita1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lip 05, 2007 15:02
Lokalizacja: Polska

Re: Pedal zrobil sie mieki i kiepsko hamuje.

Post autor: kita1988 » czw lip 05, 2007 15:29

Panowie a ja mam trochę inny problem z hamulcem;/ mam mk3 i problem jest następujący: Byłem sie przejechać kilka razy zahamowałem i poczułem smród jakiejś spalenizny lecz jechałem dalej ok 400m musiałem sie zatrzymać a z przednich tarczy wydobywał sie dym;/ felga była tak gorąca ze nie szło jej dotknąć a o tarczy nie wspominają, po ostygnięciu ruszyłem najpierw sprawdzając czy szczęki sie nie zacięły "ruszając bez gazu" ruszył wiec stwierdziłem ze mogę jechać powoli do domu "mam niedaleko 1km" zajechałem zdjąłem kolo i okazało się ze lekko szczęki ocierają o tarcz z obu stron co to może być?? POMOCY!! Dodam ze okładziny wyglądają jak nowe wraz z tarcza widocznie były wymieniane bo posiadam autko jakieś 6m-c



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lip 14, 2007 20:06

kita1988, rozbierz zacisk i sprawdź czy tłoczek się cofa jak czymś naciśniesz czy nie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » sob sie 04, 2007 21:41

ziembul, objaw mam identyczny w T4 1.9 TD. Napisz czy wymieniales pompe hamulcowa czy podcisnieniową. U mnie pozostaje juz tylko podcisnienie, bo zmienilem serwo z pompą



Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » ndz sie 05, 2007 11:11

b8tz u mnie jednak znowu nie jest do konca dobrze. Wymienilem tylko pompe hamulcowa i hamulce mamdobre, ale musze uzyc znacznej sily zeby auto zaczelo hamowac. Domyslalem sie ze cos jest nie tak, a ostatnio potwierdzilo sie po przejazdzce innym golfem. Takze powoli przymierzam sie do zmiany serwa i ewntualnie pompy podcisnienia.
Ogolnie pompa daje podcisnienie, ale nie wiem jak sprawdzic czy jest wystarczajaco silne.

Powodzenia i napisz jesli cos sie poprawi.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » ndz sie 05, 2007 13:06

Sluchaj ja mialem objaw z brakiem hamulca przy 3 wcisnieciu pedalu. Zmienilem klocki, zaciski, jedna tarcze, odpowietrzylem, zmienilem serwo z pompą, odcialem korektor sily hamowania. Hamulec brzytwa, tylko jak pisalem 3 wcisniecie i brak wspomagania. Stawiam na wacum, i chyba od tego zaczne



scuzz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr gru 05, 2007 20:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: scuzz » wt cze 03, 2008 00:49

Koledzy wyjaśniło wam się coś z tymi hamulcami bo ja mam podobnie. Zaraz po wymianie klocków pedał zrobił się miękki a przy wciśnięciu pedału słychać syczenie. Co to może być



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » wt cze 03, 2008 09:12

Ja również dołączam się do tematu, mam takie same objawy jak większość kolegów.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 03, 2008 09:52

Miękki pedał i syczenie...
Wymieniałeś tylko klocki?Czy jeszcze coś było na hamulcach...
Ile przejechałeś po wymianie?
Syczenie - możesz słyszeć przepływ powietrza przez servo - jak trzymasz na hamulcu to cały czas syczy?
Drugiemu koledze - nie ma takich samych przypadków - to nie standard.Postaraj się opisać swoimi słowami czym się to objawia ,możliwie precyzyjnie. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » wt cze 03, 2008 13:01

Więć tak.

u mnie pedał jest miękki i jakbym chciał zahamować ostrzej mam na myśli do śladu to pedał hamulca leci niżej niż zawsze o jakies 2 może 4 cm. No i oczywiście nie ma mozliwości "zostawić" gumy na asfalcie.

na zgaszonym silniku pedał hamulca zachowuje się prawidłowo czyli tak jak przed usterką.
jest twardy a jak podpompuje to się ledwie ugina i nie ma hamulców.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 244 gości