grzanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zjawa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zjawa » czw maja 29, 2008 15:54

_Sandman_, to coś masz nie tak , na trasie może spaść wskazanie max do połowy między białą grubą kreskę a 1 białą , podmień czarny czujnik temp. w króćcu z przodu silnika a jeśli to nic nie da to podmień na próbę licznik i zobaczysz czy będzie to samo , jeśli nadal będzie sie tak działo to szukaj winy w instalacji elektrycznej


-----------o00o----'(_)'----o00o-----------

Awatar użytkownika
jozek88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
Kontakt:

Post autor: jozek88 » sob maja 31, 2008 16:30

tazia85, takk bo silniki vw sa pewno nie do przegrzania :panna:


K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob maja 31, 2008 16:38

jozek88 pisze:nastepny problem to ze na zapalonym silniku po odkreceniu korka od wlewu oleju i dolozeniu reki czuc bylo ze wciaga powietrze.
co to moze byc prosze o odpowiedzi
nic innego jak zawalony filtr powietrza i tyle, wymiana na nowy i kłopot zniknie jak ręką odjął.


Obrazek

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » sob maja 31, 2008 16:40

jozek88 pisze:azia85, takk bo silniki vw sa pewno nie do przegrzania :panna:
słuchaj tazi!! tazia sie zna!! :helm:


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
jozek88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
Kontakt:

Post autor: jozek88 » sob maja 31, 2008 17:32

Sztomel, poprzez filtr ten problem? bo tak to ma lekko wypychac powietrze a nie wciagac


K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob maja 31, 2008 19:40

jozek88 dokładnie tak jak piszesz, wciąga powietrze bo z powodu zapchanego filtra wytwarza się w dolocie podciśnienie powodujące to zasysanie przez otwór wlewu oleju w pokrywie klawiatury.


Obrazek

Awatar użytkownika
jozek88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
Kontakt:

Post autor: jozek88 » ndz cze 01, 2008 12:57

Sztomel, znajomy mi mowil ze powinno zasysac ale jak bym mu gazowal bo sie robi roznica cisnien czy cos takiego ale na wolnych obrotach ma lekko dmuchac tak to ma byc?


K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz cze 01, 2008 13:07

tak to ma być.


Obrazek

tekbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 15:14
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: tekbar » ndz cze 01, 2008 15:31

U mnie raczej nie za dobrze chyba. mam problemy z układem chłodzenia, na początek dolny waz jest zimny później na maksa gorący czujnik temperatury wariuje a na dodatek wenty sie nie włączają, jak zapalam silnik i zostawiam korek zbiorniczka wyrównawczego otwarty nie ma problemu jak zamknięty to zaczyna sie jazda. po dłuższej jeździe jak odkręcam korek zbiorniczka to zasysa powietrze na maksa i woda sie podnosi do góry. nie zauważyłem żeby ubywało wody czy przybywało stan jest zawsze taki sam i nie ma białych spalin jak daje gazu. w korku oleju białe masełko. czy ktoś może pomoc bo już sam nie wiem co może być a nie chce jechać do mechanika na pale ponieważ czasami można trafić na jakiegoś nieuczciwego



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » ndz cze 01, 2008 23:52

tekbar pisze:w korku oleju białe masełko
Ewidentnie padnięta uszczelka pod głowicą.


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

gailbraith

Post autor: gailbraith » pn cze 02, 2008 00:12

Jessy pisze:
tekbar pisze:w korku oleju białe masełko
Ewidentnie padnięta uszczelka pod głowicą.
Co do białej mazi osadzającej się m.in. na korku wlewu oleju wiele już na forum było powiedziane. I wcale nie jest to definitywna oznaka padniętej uszczelki po głowicą.
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 00:13 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » pn cze 02, 2008 00:24

Też mi pisali że to wina oleju, za krotkie trasy że woda nie odparowywuje ,itp, Płynu nie ubywało w zbioriczku, ani oleju nie przybywało, wina leżała po stonie uszczelki, jak dotej pory na nowej uszczelce korek jest czysty, bez żadnej smużki :grin:


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości