Problem z układem kierowniczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Problem z układem kierowniczym

Post autor: DonKichot » czw maja 01, 2008 08:45

Witam
Kiedy samochód trochę postoi lub kiedy rano do niego przychodzę, to kręcąc kierownicą czy na postoju czy w czasie pierwszych chwil jazdy, wydobywa się dziwny dźwięk coś jak by lekkie piszczenie, kiedy jest rozjeżdżony to taki sam dźwięk dochodzi kiedy maxymalnie skręce kierownicę w prawo (do oporu), jakiś czas temu mechanik mówił mi że mam luz na prawej gałce czy drążku układu kierowniczego, to może być powód ? czy to coś poważniejszego.

nie przeszkadza mi to w niczym ale to trochę obciach kiedy kręce na parkinku a wóz mi zaczyna wydawać dziwne dźwięki :), nie raz się ludzie obracają bo to wygląda jak bym kogoś przycierał wyjeżdzając :P

co to może być?
Ostatnio zmieniony czw maja 01, 2008 08:47 przez DonKichot, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw maja 01, 2008 09:31

DonKichot pisze:czy to coś poważniejszego.
gałka :bajer: gałką :bajer: to nic powaznego :bigok: gorzej jak to pompa wspomagania ta chrobocze przy max skręconych kołach szczególnie ją słychać



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » czw maja 01, 2008 17:59

pasek napędzający pompę wspomagania Ci popiskuje. Kup nowy(15zł Bosch) albo naciągnij stary.



DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: DonKichot » śr maja 28, 2008 16:16

nie da się naciągnąć starego paska, mechanik powiedział że tam jest samo napinacz ! a pasek nie wygląda źle, ale jak będe chciał to może go wymienić, pasek nie 15 tylko minimum 40 plus 20 robota to daje 60 a nie wiadomo czy to coś da.. :( sam nie wiem co robić
miał ktoś jeszcze takie objawy ?



Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

Post autor: bora gdz » śr maja 28, 2008 17:36

a ja stawiam na gumy stabilizatora!!! mialem te same objawy, szczogolnie trzeszczy przy kreceniu kierownica na postoju, w czasie jazdy nie bylo slychac,,, chyba ze na dziurze czasem zatrzeszczalo..
proponuje spryskać WD-40 gumy w zawieszeniu i bedziesz wiedział czy to to...
PZDR


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » śr maja 28, 2008 17:51

Prosta metoda idzesz rano do wozu pierwsze co maska w gure i pryskasz jakims spraiem po pasku WD 40 np . Zapalasz wóz i odrazu krencisz na maxa w np lewo i prawo. jak nie piszczy to znaczy że to pasek . A jak piszczy na maksymalnie skrenconych kołach to pompa pada jusz. Gałka nic tu niema do gadania gałka nie daje takiego dzwienku jak zaechana pompa . Według mnie to pompa . Odkręc korek od zbiotrniczka wspomagania sprawc stan cz jest wogule i zapach jak smierdzi okropnie to jest do wymiany ale czy to cos pomoże pompie czsem pomaga tymbardzej że piszesz że masz wspomaganie i ci nie zanika .



Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

Post autor: bora gdz » ndz cze 01, 2008 10:21

DonKichot pisze:co to może być?
i co rozwiazales sprawe??


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 413 gości