Problemy z 1.8T AJQ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Problemy z 1.8T AJQ

Post autor: browar19 » czw maja 22, 2008 03:08

Prosze o jakas pomoc w mk II mam wstawiony silnik 1.8T 180Ps seryjnie wielki cooler i wolny wydech hamownia wskazuje 192PS i 268NM afr wyszedł idealnie do momentu 6tys obrotów wtedy zaczeło przelewac. Obecnie samochod wazy 1020KG i spala około 20L paliwa co jest mysle nie normalne dotego jak 1 dokrece do 6tys zmienie na 2 to samochod nawet niezamieli kołami brakuje mu mocy ale po chwili znowu dostaje doładowanie drugi bieg dokrecam do 6 tys wrzucam 3 i znowu zamuła i pochwili jedzie jak jedynke dokrece do 2 tys wrzuce 2 i wcisne gaz to jedzie normalnie. Wymieniałem juz wszytsko przepustnice, N75,DV,zawór cisnienia w dolocie i cały czas to samo wysokie spalanie i brak mocy.

[ Dodano: 22 Maj 2008 11:56 ]
??



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw maja 22, 2008 12:36

Program byl zrobiony ? Co pokazują sondy ? Masz je w ogole ?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » czw maja 29, 2008 23:42

wszytsko jest seryjne silnik seryjnie miał moc 180s obecnie shamowałem 192PS ma mdurzy cooler i wydech 2.75 auto ma jedna sonde to silnik AJQ wsyztskie parametry pokazuje i sa one dobre zmienne napięcie sondy oraz logi są okej lecz samochod po zmianie biegu ma muła i spala durze ilości paliwa przy mare spokojnej jezdzie spalił 15L



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt maja 30, 2008 10:45

Podaj odczyty z sond przy testach drogowych z "zamulaniem". Zloguj tez cisnienie doladowania i temperature plynu chlodzacego. Jak mi to podasz to postaram sie postawic diagnoze.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » sob maja 31, 2008 10:44




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 231 gości