tył nie hamuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

tył nie hamuje

Post autor: kamien11985 » pt maja 30, 2008 13:22

Panowie wałek! wymieniłem klocki z przodu i byłem na diagnostyce bo mam tam znajomka po badaniu technicznym stwierdziliśmy że tył prawie nie hamuje (wcisnołem pedał do dechy i łyzka też poszła w góre nie można w żaden sposób ich przyblokować) reduktor trochę ciężko chodzi i nie odbija do końca moze to być jego wina? jak to sprawdzic...??
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 15:01 przez kamien11985, łącznie zmieniany 1 raz.


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt maja 30, 2008 14:21

a tyl hamulce ruszales? moze uklad jest zapowietrzony, wypadalo by zebys zajrzal do tylnych hamulcow a reduktor zostaw na potem


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt maja 30, 2008 16:36

Reduktor jak sprawdzić?Wrzuć do bagażnika z 50 kg i sprawdź hamowanie a potem bez.
Pedał miękki i sprężynuje = zapowietrzony układ. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » pt maja 30, 2008 20:51

pedał jest średnio twardy myśle ze nie ma w nim nic dziwnego reduktor troche przesmaruje WD zauważyłem ze jak zaciągne 2 ząbki ręcznego to tył hamuje jak kiedyś a jak spuszcze całkiem to już prawie wogóle klocki ok tarcze grube są możliwe zeby był jakiś większy luz między klockiem a tarczą? moze coś się tam zatrzec... tłoczek?? masakra bo wykańczam tarcze przednie pojawiają mi się przebarwienia od temp Help! do zobaczenia z Nysie 14-15 :grin: :pub: :pub: :pub:


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 30, 2008 21:04

dźwigienki od ręcznego przy zaciskach przeważnie nie wracają na miejsce po zwolnieniu hamulca ręcznego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » pt maja 30, 2008 21:09

tez słyszałem tylko że ja mam odwrotna sytuacje jak zaciągne 2 ząbki to jakby likwidował się luz między klockiem i tarczą i hamulec łapie odrazu jakby nie obijały to by sie grzały tarcze i felgi poza tym gość na diagnostyce mówił że jakby tył reagował na hamowanie z opóżnieniem.... :crazy:


www.opolskiVAG.pl

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt maja 30, 2008 21:19

No i wszystko (prawie)jasne.
Samoregulacja hamulca tył.Nie znam na tyle - jaki związek tu występuje z ręcznym :pub: - ale pewnie jest przy takim objawie.Za daleko cofają się tłoczki i pojemność sekcji pompy nie wystarcza na ich dociśnięcie.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości