kapitalka czy??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
kapitalka czy??
Witam wszystkich
Jest mały problem z silniczkiem 1.3 gaźnik z 1989r
czy opłaca sie w nim zrobić remont kapitalny??? czy po prostu kupić nowy silnik...
a jesli już bardziej opłacałoby się kupić silnik to czy da radę do tego modelu wstawić np. 1.6 lub 1.8 ogólnie mocniejszy silnik bo ten 1.3 to dobry na miasto jest ale już na jakąś większą trasę to wyprzedzić to się chyba traktor tylko da
Jeśli już wymiana to przy mocniejszej wersji silnika to jakie części muszę mieć?? silnik + skrzynia biegów i instalacja elektryczna? i wsio czy cosik jeszcze.
PS. dodam jeszcze, że jak dałem wyszukaj to ładnie znalazło ale tylko 1 stronę bo jak dałem na drugą to pisze, że nie ma więcej wyników a wyświetliło ponad 1000
Dzięki za pomoc
Jest mały problem z silniczkiem 1.3 gaźnik z 1989r
czy opłaca sie w nim zrobić remont kapitalny??? czy po prostu kupić nowy silnik...
a jesli już bardziej opłacałoby się kupić silnik to czy da radę do tego modelu wstawić np. 1.6 lub 1.8 ogólnie mocniejszy silnik bo ten 1.3 to dobry na miasto jest ale już na jakąś większą trasę to wyprzedzić to się chyba traktor tylko da
Jeśli już wymiana to przy mocniejszej wersji silnika to jakie części muszę mieć?? silnik + skrzynia biegów i instalacja elektryczna? i wsio czy cosik jeszcze.
PS. dodam jeszcze, że jak dałem wyszukaj to ładnie znalazło ale tylko 1 stronę bo jak dałem na drugą to pisze, że nie ma więcej wyników a wyświetliło ponad 1000
Dzięki za pomoc
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
jezeli juz sie zastanowisz nad zmianą -to poleca 1.8 rp- 90 koni .kazdy ci to powie ze to są silniki długodystansowe i dobre-jesli dobrze trafisz. 1.6 pali tyle samo co 1.8 moze i wiecej -a słabszy jest- to co napisałes trzeba wymienic ale nie wiem jak jest z mocowaniem 1.8 do 1.3 ,,, silnik 1.8 na monowtrysku z mk3 tez podejdzie
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
Też zastanawiam się nad zmianą silnika, mam 1,3 na wtrysku całkiem dobry (na hamowni wyszło 53 KM) jak dostałem ten silnik to był tyle co po remoncie sprawuje się całkiem dobrze nie pożera oleju tylko niestety dużo pali jak na swoją moc bo jak jeżdżę trasa/miasto tak pół na pół to wychodzi mi ponad 7 l w mieście ok 8-9 a oile wiem na 1,6 kumpel ma spalanie ok 6,5 gdzie ok 70% to miasto. Tylko nie wiem co trzeba było by jeszcze zmienić. Skrzynia na 100% bo już teraz brakuje 5 biegu, nie wiem czy sprzęgła nie trzeba by zmieniać i co z przegubami ?Z elektryki to rozrusznik i komputer na 100% nie wiem jak z alternatorem, reszta może chyba zostać. Co do mocowania to z tego co mi wiadomo to jest takie jak było czyli tu bez niespodzianek. Zawieszenia nie trzeba zmieniać i bębnów też nie.
podobno będzie trzeba wymienić jeszcze chłodnice i pompę paliwa.
P.S Panowie wiecie może ile może ważyć taki silniczek ? I czy jest sens samodzielnej wymiany silnika ? Mam garaż z kanałem i 2 miesiące wolnego czasu. Swojego golfa znam bardzo dobrze i zawsze wole zrobić sam niż oddać do mechanika Jak był wymieniany po raz pierwszy silnik to robił to mechanik bo to było auto taty i ja miałem dopiero 16 lat, od tamtej pory wiele sie nauczyłem ale zastanawiam sie czy dałbym rade ?
P.S Panowie wiecie może ile może ważyć taki silniczek ? I czy jest sens samodzielnej wymiany silnika ? Mam garaż z kanałem i 2 miesiące wolnego czasu. Swojego golfa znam bardzo dobrze i zawsze wole zrobić sam niż oddać do mechanika Jak był wymieniany po raz pierwszy silnik to robił to mechanik bo to było auto taty i ja miałem dopiero 16 lat, od tamtej pory wiele sie nauczyłem ale zastanawiam sie czy dałbym rade ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 350 gości