Hall wymiana

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

flippper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn maja 15, 2006 13:04
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Hall wymiana

Post autor: flippper » pt maja 30, 2008 00:05

Wyciągnąłem cały mechanizm rozdzielacza prądu - nie wiem jak to się fachowo nazywa - ale całą puszkę z której idą przewody do świec. W niej jest wmontowany czujnik halla. Nie mam pojęcia jak się do niego dobrać żeby nie uszkodzić urządzenia. Wydaje mi się że trzeba wyrwać tą pokrywkę metalową która jest na zamocowana na ośce.
Może ktoś przez to przechodził i podpowie jak wymienić ten czujnik. z góry dzięki

Variant GT 2.0 benz 1997


Golf III Kombi Variant 2.0, benzyna (gaz), 1997, 190 000, wspomaganie, abs, komp 037-906-025.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt maja 30, 2008 00:27

mówisz prawdopodobnie o wersji rozdzielacza z wbitym klinem w zębatkę (na dole ośki)
żeby go rozebrać trzeba wycisnąc klin bądź go przewiercić i wbić nowy
foto
Obrazek



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt maja 30, 2008 17:10

Sam czujnik jest na wkrętach z boków.Wirnik jaki widzisz z góry ma zabezpieczenie jakie możesz wyjąć - na osi.Zdejmiesz wirnik ,odkręcisz wkręty i wyjmiesz razem z wtyczką.Wszystko robisz z góry. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt maja 30, 2008 17:20

oldstaszek, nie w kazdym apracie zapłonowym zrobisz od góry i mysle ze kolega ma ten typ z klinem skoro pisze ze od gory nie widzi sposobu



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 30, 2008 17:29

na pewno jest jak pisze sas_gti, mam taki sam, klin w zębatce, i jeszcze jedna uwaga, zębatka powinna być założona tak samo jak była, nie jest symetryczna, trzeba sobie zaznaczyć
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 17:29 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt maja 30, 2008 17:51

O.K. Wariantów jest wiele i to w różnych autkach.Abo to wszystko spamiętasz... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 309 gości