Mleko pod korkiem MK II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
EvRo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt paź 04, 2005 14:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Mleko pod korkiem MK II

Post autor: EvRo » śr paź 12, 2005 14:41

:grrr: Witam mam taki dziwny problem ponieważ odkrecając korek wlewu oleju mam taki lekki nalot wiem ze byłaby to oznaka ze szczeliła usczelka pod głowicą ale płynu mi nie ubywa a na bagnecie nalotu nie ma. Co to może być i czy jest to poważne i am sie tym martwić. ZA JAKĄ KOLWIEK POMOC SERDECZNE DZIEKI. POZDRAWIAM EvRo
Ostatnio zmieniony śr paź 12, 2005 16:41 przez EvRo, łącznie zmieniany 1 raz.



Mateusz Sołtysek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 11, 2004 10:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Mateusz Sołtysek » śr paź 12, 2005 15:13

Być może poprostu masz silnik niedogrzany, dzieje się tak jeśli jeździsz na małych dystansach.

Pozdrawiam
M.



greg

Post autor: greg » śr paź 12, 2005 18:11

Mateusz ma rację - kompensacja pary wodnej - jeździsz małe odległości i silnik nie jest dobrze nagrzewany



Awatar użytkownika
EvRo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt paź 04, 2005 14:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: EvRo » śr paź 12, 2005 18:37

Dzieki chłopaki uspokoiliście mnie. Pozdro



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » śr paź 12, 2005 21:54

A ja jako użytkownik tego silnika, co ty skomentuje to inaczej. Problem nie jest zbyt poważny, ale jednak jest. Wynika to ze źle umieszczonej odmy. Problem ten występuje tylko i wyłącznie w silnikach 1,3. Po prostu jakiś genialny konstruktor nie pomyślał i spierniczył całą akcje montując odmę w takim miejscu ze jest ona chłodzona zamiast ogrzewana. Jak już teraz masz problem z nalotem przy korku to lepiej pospiesz się z jej przeczyszczeniem. Zimą biedzie jeszcze więcej nalotu wygląda to jak kożuch z mleka. Zimą cała akcja czyszczenia tego bajzlu jest baaardzo nie przyjemna. Czy to szkodzi w sumie nie wiem ale wiem ze ASO kiedyś organizowało akcje pt"załozymy grzałkę za free" zakładali taka malutka grzałeczke która miała za zadanie ogrzewać ów odmę. I jesli wytworzy sie juz ten kożuch to nie ma znaczenia czy jedziesz 10min czy 1h10min on po prostu nie złazi jak juz sie pojawi to znika dopiero latem.



Karol '83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 15:28
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Karol '83 » śr paź 12, 2005 22:15

Dokładnie, popieram Pana "kotem" - ma w 101% rację! Mam znajomka mechanika samochodowego i z tąd też o tym wiem. To się zdarza w każdym golfiku mk2 z silnikiem 1.3, poprostu ktoś myślał nad tą częścią silnika chyba po pijaku :hmm: Jakosik trzeba się zająć ogrzaniem odmy i kłopot powinien zniknąć!



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » czw paź 13, 2005 13:28

normalne w golfikach serek pod korkiem W 1,4 też występuje z racji tego ze jest podwójna pokrywa zaworów i skrapla sie woda od ciepłej dolnej i zimnej górnej pokrywki


MORE POWER

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pt paź 14, 2005 14:15

Poczytałem i znalazłem nie upilnowanie odmy grozi wystrzeleniem, przerwaniem, rozzsadzeniem najsłabszej części układu! Wiec lepiej patrzeć i czekać aż "serek" zejdzie z załozonymi rękami czy lepiej przeczyścić odme?? Skoro juz teraz występuje u Ciebie ta maź to znaczy ze Twoja odma zupełnie nie ma przepustowości!! Im wiecej mazi tym bardziej zapchana odma! Wybór nalezy do Ciebie 1-2h zabawy w czyszczenie czy lepiej zostawić ładnych pare złotówek mechanikowi za naprawe i czesci.No chyba ze sam sobie naprawisz. Moim zdaniem lepiej zapobiegać niż leczyć.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt paź 14, 2005 18:12

kotem pisze:A ja jako użytkownik tego silnika, co ty skomentuje to inaczej. Problem nie jest zbyt poważny, ale jednak jest. Wynika to ze źle umieszczonej odmy. Problem ten występuje tylko i wyłącznie w silnikach 1,3. Po prostu jakiś genialny konstruktor nie pomyślał i spierniczył całą akcje montując odmę w takim miejscu ze jest ona chłodzona zamiast ogrzewana. Jak już teraz masz problem z nalotem przy korku to lepiej pospiesz się z jej przeczyszczeniem. Zimą biedzie jeszcze więcej nalotu wygląda to jak kożuch z mleka. Zimą cała akcja czyszczenia tego bajzlu jest baaardzo nie przyjemna. Czy to szkodzi w sumie nie wiem ale wiem ze ASO kiedyś organizowało akcje pt"załozymy grzałkę za free" zakładali taka malutka grzałeczke która miała za zadanie ogrzewać ów odmę. I jesli wytworzy sie juz ten kożuch to nie ma znaczenia czy jedziesz 10min czy 1h10min on po prostu nie złazi jak juz sie pojawi to znika dopiero latem.
Akcja była w golfach IV silnik 1.4 . Zreszta pisąłem tutaj kiedys o tym. W odmie miał piane i ona zatykała. koszt grzały w aso ok 160 zł ale za free zrobili w lutym około.


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

piter25

Post autor: piter25 » sob paź 15, 2005 12:11

Nie zgodze sie że jest to problem tylko w silnikach 1.3 ja ma 1.8 GT i zimą mam ten sam problem a tylko dlatego że robie krótkie odcinki i jest nie dogrzany silnik ale to nic nie szkodzi.Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » sob paź 15, 2005 13:32

Jak sam stwierdziłeś jeździsz na małych odcinkach zbiera sie i zbiera a potem musisz zrobic 200km za jednym zamachm i jeśli odma będzie miała zerową przepustowość a o to nie trudno to ją po prostu rozwali albo inną słabszą część układu! Masz inny silnik inną budowe więc w Twoim maź może niczemu nie szkodzić ale w naszych 1,3 w szczególności NZ ta maź to zabójstwo wszelkich uszczelnień "odmoukładowych".


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 345 gości