grzanie silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- jozek88
- Użytkownik
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
- Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
- Kontakt:
grzanie silnika
bylem ogladac golfa MK2 GTI i ogolnie autko zadbane pare elementow do poprawek lakierniczych ale nie w tym problem otoz po zapaleniu i przegazowaniu wskaznik temperatury zaczal migac od czwartej kreski do maximum(licznik digi-fiz) wlasciciel mowil ze to sie tylko cos rozlutowalo pozniej na nie zapalonym silniku tez wskazywalo 4 i zaczelo migac do maksimum ogolnie silnik sprawial wrazenie jak by sie grzal po krotkiej pracy wlaczylem nadmuch i grzalo dosyc dobrze a i silnik dosyc cieply tak jak i alternator i caly obieg chlodzacy byl goracy . komputer wskazywal temp. oleju 71*. nastepny problem to ze na zapalonym silniku po odkreceniu korka od wlewu oleju i dolozeniu reki czuc bylo ze wciaga powietrze.
co to moze byc prosze o odpowiedzi
co to moze byc prosze o odpowiedzi
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- jozek88
- Użytkownik
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
- Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
- Kontakt:
znajomy mechanik poradzil mi ze prawdopodobnie silnik przegrzany i zebym sie w to auto nie pakowal
K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
na rozgrzanym silniku weze od chłodnicy mają byc gorące-górny i dolny-jezeli dolny nie jest ciepły to termostat nie puszcza nie drogas sprawa- a co do korka wlewu oleju-prosta zasada----po odkreceniu korka na chodzie silnika -silnik nie ma prawa zejsc z obrotów-a juz całkiem zgasnąć-jesli zgasnie to sobie podaruj-silnik do remontu-sprawdzone...korek ma po prostu skakac po odkreceniu
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- jozek88
- Użytkownik
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
- Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
- Kontakt:
nie zwracalem uwagi czy spadaly obroty bynajmniej wciagalo powietrze do srodka
[ Dodano: 26 Maj 2008 20:45 ]
wojtas4589, weze byly gorace chlodnica chlodniejsza ale weze zdecydowanie za gorace no i ta termp. oleju
[ Dodano: 26 Maj 2008 20:45 ]
wojtas4589, weze byly gorace chlodnica chlodniejsza ale weze zdecydowanie za gorace no i ta termp. oleju
K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
przyczyn może być wiele uszczelka pod głowicą, czujnik wentylatorów (wentyle wogóle kreciły sie?) termostat odpada jesli twierdzisz ze dolny wąż tez był ciepły
ja ze swoim tez mam taki problem, wymieniłem uszczelke, termostat i dalej to samo Teraz jestem w trakcie wymiany czujnika jak to nie pomoże to
ja ze swoim tez mam taki problem, wymieniłem uszczelke, termostat i dalej to samo Teraz jestem w trakcie wymiany czujnika jak to nie pomoże to
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 20:54 przez wojtas4589, łącznie zmieniany 1 raz.
- jozek88
- Użytkownik
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
- Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
- Kontakt:
wojtas4589, a przy jakim golfie mk2? ile wymiana uszczelki pod glowica? zastanawia mnie czemu nie pokazywalo duzej temperatury tylko tak ten wskaznik skakal. a temperatura silnika byla zdecydowanie dluza na pewno sie nie powinien tak nagrzewac tak mi sie przynajmniej wydaje no i te 70* temp oleju to chyba za duzo?
[ Dodano: 26 Maj 2008 21:56 ]
co do wentylatorow juz nie kojaze juz na 100% czy sie krecily ale wydaje mi sie ze chyba nie:/
[ Dodano: 26 Maj 2008 21:56 ]
co do wentylatorow juz nie kojaze juz na 100% czy sie krecily ale wydaje mi sie ze chyba nie:/
K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
pisałem o silniku VR6 ale przyczyny grzania sie w kazdym silniku sa mniej wiecej takie same,, Jesli wiatrak sie nie załączał to wystarczyłoby zmienic po prostu czujnik wentylatora k(koszt niewielki Około 25zł) kUszczelka pod głowicą koszt najtanszej około 70zł z wymianą około 200 ale dałbyś rade wystarcza checi i komplet kluczy ( a jeśli to uszczelka to poznasz to po takich skutkach jak biała maż w oleju na bagnecie, ubywający, gotujący sie płyn w układzie chłodzenia, duże ciśnienie w weżach, u mnie aż rozrywało weże, mogą sie tez wydobywać spaliny ze zbioniczka wyrównawczego) a najprostrza pzryczyną moze byc tez sam korek w zbiorniczku wyrównawczym nie puszczający po prostu oparów
trzeba po prostu posiedziec, pojezdzic i poobserwowac co tam dokładnie sie dzieje
a najgorsze to przegrzany silnik
[ Dodano: 27 Maj 2008 20:13 ]
trzeba po prostu posiedziec, pojezdzic i poobserwowac co tam dokładnie sie dzieje
a najgorsze to przegrzany silnik
[ Dodano: 27 Maj 2008 20:13 ]
ja teraz u siebie sprawdzałem to MFA pokazywało 92* podczas jazdydj domin1 pisze:70stopni to wcale nie dużo
- jozek88
- Użytkownik
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
- Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
- Kontakt:
dj domin1, plynu mogl dolac zaraz przed naszym spotkaniem itd.
wojtas4589, jak przegrzany to juz koniec znim?
wojtas4589, jak przegrzany to juz koniec znim?
K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979
Przegrzany Ludzie spróbujcie najpierw przegrzać silnik 1,8 produkowany przez VW. To nie jest polonez czy duży fiat. Odkręć korek od płynu i czekaj. Jak po minucie czy dwóch zacznie wywalać płyn to gdzieś jest albo zatkany termostat albo trzeba płukać układ bo kamienia ma od groma. Co do temperatury to może mieć walnięty czujnik i dlatego licznik głupieje.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/231/e4771c85064be577.jpg[/img][/url]
Podłącze się pod temat żeby nie robić nowego topica. Ja mam pytanko co do wskazań temperatury. Mój licznik wygląda tak: białe grube pole, czarne pole, kreska 1, czarne pole, kreska 2 itd.... Jaka temperatura jest na kresce 1 ?? Mi w mieście się utrzymuje pomiędzy kreską 1 a kreską 2 a w trasie schodzi do końca grubego białego pola czy to jest oki?? Pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14524][img]http://www.motostat.pl/user_images/14524/icon4.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości