Skrzynia Biegów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynia Biegów
Witam wszystkich .
Od kilku dni zauważyłem ,że czasami haczy mi jedynka lub ciężko jest ja wsadzić, ze wstecznym tez tak jest albo ładnie wchodzi albo czasami trzeba użyć większej siły . Zdarzyło sie , że jak dawałem na pierwszy bieg to czasem zgrzytało tak jakby sprzęgło nie było wciśnięte ale (było) Czytałem odnośnie tych problemów na forum i nie potrafię stwierdzić konkretnej przyczyny .
. znajomy powiedział mi , że to może być jakiś docisk sprzęgła ale ja sie na tym nie znam czy taki docisk jest drogi. Sprzęgło bierze mi raczej na dole.
proszę o jakieś porady lub sugestie
Pozdrawiam
Silnik 1.9 Tdi 90 km
Od kilku dni zauważyłem ,że czasami haczy mi jedynka lub ciężko jest ja wsadzić, ze wstecznym tez tak jest albo ładnie wchodzi albo czasami trzeba użyć większej siły . Zdarzyło sie , że jak dawałem na pierwszy bieg to czasem zgrzytało tak jakby sprzęgło nie było wciśnięte ale (było) Czytałem odnośnie tych problemów na forum i nie potrafię stwierdzić konkretnej przyczyny .
. znajomy powiedział mi , że to może być jakiś docisk sprzęgła ale ja sie na tym nie znam czy taki docisk jest drogi. Sprzęgło bierze mi raczej na dole.
proszę o jakieś porady lub sugestie
Pozdrawiam
Silnik 1.9 Tdi 90 km
Ostatnio zmieniony wt maja 27, 2008 16:28 przez R3-OWIES, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- Sailor Ripley
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 21:12
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
na 99% to wina sprzegła, a z pewnością docisk a co dalej to już dobry mechanik powinien Ci powiedzieć, a jeżeli wrzucisz bieg i trzymasz na sprzegle i auto ma tendencje do ruszania to bank dociskSailor Ripley pisze:Nie koniecznie musi to być wina sprzęgła
nie wiem jak jest u Ciebie ale wydaje mi sie że sprzegło to jest hydrauliczne (albo działa albo nie)Sailor Ripley pisze:U mnie pomogło skrócenie odrobinę cięgła lewarka zmiany biegów - regulacja jest przy samej skrzyni.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi
Auto jak ma wciśnięte sprzęgło ładnie stoi w miejscu , sprzęgło bierze na samym dole.
Jedynka wchodzi czasem z oporem tak jakby haczyła i ten wsteczny a czasem super. Auto ma przejechane niby 180 000 tys km ale nie wiem czy to jest prawdziwy przebieg.
Pozostałe biegi wchodzą poza ta jedynka i wstecznym dobrze mogły by trochę lżej wchodzić może nie ma oleju w skrzyni w czwartek zobaczę i napisze co i jak wyszło z wizyty u mechanika .
Pozdrawiam
Auto jak ma wciśnięte sprzęgło ładnie stoi w miejscu , sprzęgło bierze na samym dole.
Jedynka wchodzi czasem z oporem tak jakby haczyła i ten wsteczny a czasem super. Auto ma przejechane niby 180 000 tys km ale nie wiem czy to jest prawdziwy przebieg.
Pozostałe biegi wchodzą poza ta jedynka i wstecznym dobrze mogły by trochę lżej wchodzić może nie ma oleju w skrzyni w czwartek zobaczę i napisze co i jak wyszło z wizyty u mechanika .
Pozdrawiam
- Sailor Ripley
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 21:12
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
kulon-x, jak R3-OWIES, poniżej napisał auto nie ma tendencji do ruszania na wciśniętym sprzęgle więc to nie docisk - problemy są tylko z jedynką i wstecznym. Kolega R3-OWIES, nie pisał ze sprzęgło po wciśnięciu nie wysprzęgla na wyższych biegach... Co do sprzęgła to faktycznie jest hydrauliczne (z siłownikiem hydraulicznym) ale ja pisze o skróceniu cięgła lewarka zmiany biegów - więc sprzęgło jako takie nie ma tu nic do rzeczy.
Do regulacji długości wystarczy ścisnąć sprężynkę blokującą tą plastikową obejmę i skrócić (wcisnąć kilka milimetrów) cięgło przy wybieraku.
Do regulacji długości wystarczy ścisnąć sprężynkę blokującą tą plastikową obejmę i skrócić (wcisnąć kilka milimetrów) cięgło przy wybieraku.
Sailor Ripley, powiem Ci tak jeżeli masz racje to napewno R3-OWIES, będzie z tego zadowolony bo z tego co opisujesz to 5 minut roboty i powinno byc po sprawie, a więc czekamy na rozwój sytuacji, pozdrawiam
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Witam ponownie
Byłem u znajomego mechanika i powiedział mi , że to jest wina sprzęgła ale ja coś mu nie chce wierzyć. Bo sprzęgło mi działa raczej poprawnie nie ciągnie.Jak je mogę to sprawdzić ??? powiedział mi , że koszt sprzęgła jest drogi tarcza +docisk jakieś 600+200 robocizny .Sam już nie wiem co mam robić sprawdził olej stan ok .Czasem biegi wchodzą ok a czasem z oporem tak jakby coś haczyło .Sprzęgło mam hydrauliczne czy jest jakaś regulacja bo jak otworzyłem maskę to kolo skrzyni jest jakieś dwie jakby linki czy coś takiego do czego one służą . Zauważyłem tez , że silnik jak złapie 90 stopni temp to wtedy są te problemy.I czasem mam problem z piątym biegiem , że nie mogę go wyrzucić podczas jazdy z mała prędkością tylko powyżej 70 km na godz jest ok .Nie wiem co jest Powoli zbieram kasę na te sprzęgło.
Proszę o jakieś rozwiązanie tej sprawy albo podpowiedzi.
Pozdrawiam
Byłem u znajomego mechanika i powiedział mi , że to jest wina sprzęgła ale ja coś mu nie chce wierzyć. Bo sprzęgło mi działa raczej poprawnie nie ciągnie.Jak je mogę to sprawdzić ??? powiedział mi , że koszt sprzęgła jest drogi tarcza +docisk jakieś 600+200 robocizny .Sam już nie wiem co mam robić sprawdził olej stan ok .Czasem biegi wchodzą ok a czasem z oporem tak jakby coś haczyło .Sprzęgło mam hydrauliczne czy jest jakaś regulacja bo jak otworzyłem maskę to kolo skrzyni jest jakieś dwie jakby linki czy coś takiego do czego one służą . Zauważyłem tez , że silnik jak złapie 90 stopni temp to wtedy są te problemy.I czasem mam problem z piątym biegiem , że nie mogę go wyrzucić podczas jazdy z mała prędkością tylko powyżej 70 km na godz jest ok .Nie wiem co jest Powoli zbieram kasę na te sprzęgło.
Proszę o jakieś rozwiązanie tej sprawy albo podpowiedzi.
Pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
najmniejszym nakładem czasu ikosztów proponuje najpierw sprawdzićwodzik w obudowie piątego pod klapką z lewej strony może by pęknięty na wielowpuście
[ Dodano: 02 Cze 2008 12:12 ]
najlepiej jechać do mecha klapke trzeba potem równo wbić na silikon aby nie ciekł olej
[ Dodano: 02 Cze 2008 12:12 ]
najlepiej jechać do mecha klapke trzeba potem równo wbić na silikon aby nie ciekł olej
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości