Falujace obroty po nagrzaniu silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PrincessNasim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrincessNasim » śr maja 28, 2008 08:00

Wczoraj bylam z golfikiem u " panow specjalistow" :grrr: , zeby mi zaadaptowali przepustnice vagiem, bo podobno sie sama nie umiala zaadaptowac. Po spedzeniu w serwisie 2 godzin, i podpinaniu auta pod kompa przez 5 mechanikow !! :grrr: uslyszalam, ze ich komp nie ma sterownikow do mojego silnika i nie da sie zaadaptowac przepustnicy ich vagiem, i ze jedyna szansa w serwisie autoryzowanym, ktory powinien miec wszystkie sterowniki..jedyne co widzieli na kompie to 2 bledy: jeden z niskim cisnieniem klimatyzacji ( o ktorym wiedzialam) , i drugi - cos z recyrkulacja spalin, ale co moze to powodowac to juz im ciezko bylo stwierdzic...moze ktos poradzic czy problem z recyrkulacja spalin moze miec wplyw na falowanie? i co mam zrobic z ta adaptacja przepustnicy teraz? :otepienie:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr maja 28, 2008 08:19

jesli sterownik bedzie zapisywał choćby jeden błąd to nici z adaptacji


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

PrincessNasim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrincessNasim » śr maja 28, 2008 08:22

norek111, czyli bedzie szansa na adaptacje bez vaga, jesli skasuje bledy? czy mowisz o adaptacji vagiem? dzieki



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr maja 28, 2008 08:40

jeśli sterownik będzie czysty to powinien sam adaptować przepustnice


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Kamil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 26, 2007 22:45
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Kamil » śr maja 28, 2008 16:36

mialem te same problemy byłem u koleszki który tez próbowal wgrac mi sterowniki z swojego kompa i nici z tego cały czas przepustnica nie chciala sie zadaptowac po czym pozyczyłem interfejs od znajomego ściagnolem jakiegos wag coma który działa z moim interfejsem i postapilem zgodnie z instrukcja jaka znalazłem w szukajce na forum nie pamietam który user to pisal ale wielki szacunek dla niego, wpisalem wszystko tak jak tam bylo i wszystko dziala eleganncko :bajer: dodam jeszcze ze przepustnica tez nie chciaa mi sie sama zadaptowac

podpinam link do tego tematu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 16:39 przez Kamil, łącznie zmieniany 2 razy.



PrincessNasim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrincessNasim » śr maja 28, 2008 20:51

norek111, to moze byc przyczyna, bo nie wiedzialam zeby kolesie wogole podpinali auto do kompa za pierwszym razem...wiec jest szansa ze byly bledy i przepustnica sie sama nie zaadaptowala :otepienie:
w sumie tez mam interfejsa, ale jakos sie sama boje probowac czyscic przepustnice i ja adaptowac vagiem, wiec chyba zainwestuje i pojade do autoryzowanego serwisu VW :( jak oni nie pomoga to juz chyba nikt nie pomoze



Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » śr maja 28, 2008 22:53

PrincessNasim pisze:Wczoraj bylam z golfikiem u " panow specjalistow" :grrr: , zeby mi zaadaptowali przepustnice vagiem, bo podobno sie sama nie umiala zaadaptowac. Po spedzeniu w serwisie 2 godzin, i podpinaniu auta pod kompa przez 5 mechanikow !! :grrr: uslyszalam, ze ich komp nie ma sterownikow do mojego silnika i nie da sie zaadaptowac przepustnicy ich vagiem, i ze jedyna szansa w serwisie autoryzowanym, ktory powinien miec wszystkie sterowniki..jedyne co widzieli na kompie to 2 bledy: jeden z niskim cisnieniem klimatyzacji ( o ktorym wiedzialam) , i drugi - cos z recyrkulacja spalin, ale co moze to powodowac to juz im ciezko bylo stwierdzic...moze ktos poradzic czy problem z recyrkulacja spalin moze miec wplyw na falowanie? i co mam zrobic z ta adaptacja przepustnicy teraz? :otepienie:


mi pomogło czyszczenie zaworu EGR to się tycz właśnie recyrkulacji spalin i przestały obroty falować


leto

PrincessNasim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PrincessNasim » czw cze 05, 2008 09:08

dzis auto oddalam od mechanika, zaczal sie swiecic check i komp pokazuje blad : Zawor EGR - zwiekszony przeplyw. Przeczysci ten EGR i prawdopodobnie go zaslepi, zeby nie bylo z nim wiecej problemow.
Do tego golfik zaczal mi zrec olej, mial jakis czas temu wymieniana uszczelke pod misa olejowa, na chwile pomoglo, ale olej znow gdzies "znika"... czy jest mozliwe, ze to przez EGR zaczal mi zrec olej?

[ Dodano: 19 Cze 2008 13:19 ]
Pomalu dochodze do zakonczenia problemu falujacych obrotow;) wiec tak: przepustnice w koncu udalo sie zaadaptowac vagiem, w serwisie VW ( po kryjomu, bo nie chcieli robic nic z autem z instalacja), zawor EGR zostal wyczyszczony...i wlasciwie wszystko by bylo w porzadku gdyby nie to, ze autko na gazie ( na benzynie nie!) delikatnie czasem faluje, i mam wrazenie ze czasem przy obrotach ok 4500 zaczyna szarpac i nie kreci sie na wyzsze obroty - ktos mial podobny problem?



superczaro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:16
Lokalizacja: szczecin/cork

Post autor: superczaro » pn lis 16, 2009 11:34

sorki za pytanie ale nie można jak to w innych autach po wyczyszczeniu przepustnicy zdjąć kleme od aku na parę minut a potem odpalic auto i w droge?wtedy sie nie zaadoptuje? nie ma innego sposobu adaptacji niż komp?



Awatar użytkownika
gardes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 18:27
Lokalizacja: Lipno CLI
Kontakt:

Post autor: gardes » ndz maja 09, 2010 11:00

Kolego "superczaro" trzeba zdjąć klemę na podajże 15 minut, ja sobie zdejmowałem na noc, i rano jak przychodziłem do garażu to zakładałem klemę potem odpalałem silnik i nie dodawaj gazu aż wentylatory silnika się nie włączy, i wtedy w drogę:), u mnie to już nie pomagało wiec pojechałem do elektryka z vagiem żeby coś zrobił , przeczyścił przepustnicę ale nic nie dało, okazało się że przepustnica jest trochę zużyła i kazał kupić mi nową, i tak zrobiłem po założeniu przepustnicy zaadoptowaniu vag, samochodzik jak nowy kopa dostał i teraz nic nie faluje aż miło się jeździ:) tylko do adaptacji nie możesz mieć żadnego błędu na kompie:) :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 263 gości