Wymiana alufelg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Post autor: borbet » czw mar 17, 2005 13:30

briano pisze:
geno pisze:
gabitrin pisze:No ale śruby do alusków są przecież dłuższe od śrub od stalówek, przzynajmnie u mnie tak jest,

:jezor:

no to co nie beda pasowaly ????? :(
Nie nie będą pasowały do alu idą inne śruby :bigok:
Zbytnie uogólnienie. Część modeli alumingów nie wymaga stożków...


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » czw mar 17, 2005 17:37

borbet pisze:
briano pisze:
geno pisze:
no to co nie beda pasowaly ????? :(
Nie nie będą pasowały do alu idą inne śruby :bigok:
Zbytnie uogólnienie. Część modeli alumingów nie wymaga stożków...
Ok stożek stożkiem ale tu nie chodzi o stożek tylko o długość śruba do stalówek jest krótsza bo i stalówa jest cieńsza a do alu masz dłuższe śruby Panie kolego :hmm: Śrubami od stalówek napewno przykręcisz ale nie wkręci sie śruba na tyle bezpiecznie co śruba z alu która jest dłuższa



borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Post autor: borbet » czw mar 17, 2005 21:05

briano pisze:
borbet pisze:
briano pisze: Nie nie będą pasowały do alu idą inne śruby :bigok:
Zbytnie uogólnienie. Część modeli alumingów nie wymaga stożków...
Ok stożek stożkiem ale tu nie chodzi o stożek tylko o długość śruba do stalówek jest krótsza bo i stalówa jest cieńsza a do alu masz dłuższe śruby Panie kolego :hmm: Śrubami od stalówek napewno przykręcisz ale nie wkręci sie śruba na tyle bezpiecznie co śruba z alu która jest dłuższa
Stożki do alu i sferyczne do stalówek mam tej samej długości. Zawsze jest mała (a przy tarczach duża) tolerancja co do długości.


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Awatar użytkownika
Pieniu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: Pieniu » czw mar 17, 2005 22:59

No to jak w końcu bedzie czy do alu trzeba zmieniać śruby czy nie?



borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Post autor: borbet » czw mar 17, 2005 23:41

Pieniu pisze:No to jak w końcu bedzie czy do alu trzeba zmieniać śruby czy nie?
IMO wszystko już zostało napisane... :helm:


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Awatar użytkownika
geno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn lis 08, 2004 14:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: geno » pt mar 18, 2005 14:19

...ja slyszlem ze jak alusy maja grubosc do 1 cm to beda pasowac, ale jak powyzej 1 cm to trzeba zaopatrzec sie w dluzsze szpilki !! :bigok:



-=Arek=-

Post autor: -=Arek=- » sob cze 11, 2005 09:35

briano pisze:Ok stożek stożkiem ale tu nie chodzi o stożek tylko o długość śruba do stalówek jest krótsza bo i stalówa jest cieńsza a do alu masz dłuższe śruby Panie kolego :hmm: Śrubami od stalówek napewno przykręcisz ale nie wkręci sie śruba na tyle bezpiecznie co śruba z alu która jest dłuższa
sory za wyciaganie starego watku ale nie moglem znalesc w archiwum...


jaka dlugosc ma sruba do alu a jaka do zwyklych stalowek?



tytus

Post autor: tytus » sob cze 11, 2005 20:39

Co wy piszecie !! Raz pasuja a raz nie wez 1 srube i wsadz w felge (przymiez do gniazda w feldze) . Jak pasuje łeb to bedzie OK a jak nie to musisz kupic inne. Sprawdzaj jeszcze czy sie nie odkrecają po pewnym czasie.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » ndz cze 12, 2005 12:51

No krótko i zwięźle metoda prób i błędów i się dowiecie każda felga jest inna to wszystko. A może jeszcze dystans dojdzie i sprawa znowu się skomplikuje czy bedą pasowały czy nie beda i atk w kółko najlepiej sprawdzić i się dowiecie i to wszystko.


TUTENHAMON

nobeel

Post autor: nobeel » wt paź 11, 2005 13:48

Witam.Mam problem tego typu że wymienilem opony na nowe wszystko wyważone ale przy 60 km skacze mi autko.Nie kierownca tyko jak
by tyl.Przy zakladaniu facet zauważyl ze nie mam tych pierścieni centrujących czy cos takiego.Czy to może mieć związek z tym skakaniem auta?Prosze o odpowiedz.



Kozathe1st
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:05
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Kozathe1st » wt paź 11, 2005 23:24

Nie masz tych pieścieni z tyłu czy wogóle ich nie masz??
Myśle, że napewno ich brak jest powodem trzepania auta przy odpowiedniej prędkośći. Jeżeli felga nie jest dopasowana do piasty to wisi na samych śrubach a wtedy pracuje na nich w czasie jazdy i jest to odczuwalne w postaci drżenia, które przenosi sie na auto. Czysa fizyka :wink: Jak nie chcesz pogubić kółek, skasować auta i przy okazji stracić zdrowia to zmień to czym prędzej.
Aaa jeszcze jedno. W bardzo prosty sposób możesz sprawdzić w/w stan rzeczy. Wykręć jedna ze śrób i obejrzy sobie gwint. Napewno jest naruszony.



nobeel

Post autor: nobeel » śr paź 12, 2005 10:20

Dzieki Kozathe za rade.Mialeś 100% racje.Zalożylem wszystkie pierścienie(bo nie mialem żadnego) i wszystko ok.Zaplacilem 40zl ale warto bo te skoczki już mnie tak wk...... ze nie moglem .Dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 265 gości