Założyłem MFA do TDI 1Z lecz nie działa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » wt maja 27, 2008 21:44

klimat.gda pisze:a podłączyłem wlasnie z tej kostki co sa 3 kable i podłączyłem fioletowo bialy kabel

ale w orginalnej wiazce niema kostki na 3 kable
jest jedna czarna kostka do ktorej wchodza 2 kableod kierunkow a od spalania jest oddzielny kabel z pojedyncza kostka
sprawdz czy napewno kabel od pinu 26 licznika ( dodziel go od calej wiazki ) napewno idzie do tego pinu 9


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
klimat.gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: klimat.gda » wt maja 27, 2008 21:50

tak doklanie o to mi chodzi tyle ze zle napisalem. moze moj ECU nie daje sygnału?


MKII 1.3>>>MK3 1.9TDI>>>MK4 1.6 16V>>>MK4 1.8t GTI

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » wt maja 27, 2008 21:56

jutro cykne foto i zobaczymy co jest grane
a kable o ktorych pisalem miales w swojej starej wiazce ?


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
klimat.gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: klimat.gda » wt maja 27, 2008 22:01

tak były


MKII 1.3>>>MK3 1.9TDI>>>MK4 1.6 16V>>>MK4 1.8t GTI

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » wt maja 27, 2008 22:07

wiec kabel do ECU tez miales orginalnie tylko wpioles kostke w kabelek
Ostatnio zmieniony wt maja 27, 2008 22:08 przez michas28, łącznie zmieniany 1 raz.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
klimat.gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: klimat.gda » śr maja 28, 2008 18:04

kableka przu ECU nie było prowadziłem nowy


MKII 1.3>>>MK3 1.9TDI>>>MK4 1.6 16V>>>MK4 1.8t GTI

Gucio1z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 17, 2008 08:39
Lokalizacja: OSTROWITE k/ OSTRÓDY

Post autor: Gucio1z » ndz kwie 19, 2009 01:59

Mam pytanie. Czy jest możliwe wyświetlenie spalania w liczniku bez mfa. Jakis trik? I co mogę mieć za licznik ktory w trybie serwisowym tam gdzie sprawdza się czy wszystkie linie działają chyba pozycja 6 u mnie sa strzałki w górę w dół dwukropek przecinek(kropka). Dzięki za pomoc


Wasylek

Przemek.777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:42
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Przemek.777 » czw maja 21, 2009 15:48

mam taki problem w golfie III bo mi prędkościomierz ale iloś km leci nie działa i miga mi wskazówka od oleju a czasami nawet piszczy stan oleju jest wszystko ok byłem u elektryka i powiedział mi że to raczej wina licznika nie jestem pewien czy to prawda jak popada deszcz albo ruszę na zrywie to mi licznik zadziała proszę o pomoc

mam jeszcze takie pytanie czy jak kupię zegary z obrotomierzem to mi będą działały bo jak narazie mam zegarek



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw maja 21, 2009 16:19

Przemek.777,

1. Napisz to jeszcze raz, tym razem uzywajac znakow przestankowych.
2. Piszesz w dobrym dziale ale nie we wlasciwym temacie.

Gucio1z pisze:Mam pytanie. Czy jest możliwe wyświetlenie spalania w liczniku bez mfa. Jakis trik? I co mogę mieć za licznik ktory w trybie serwisowym tam gdzie sprawdza się czy wszystkie linie działają chyba pozycja 6 u mnie sa strzałki w górę w dół dwukropek przecinek(kropka). Dzięki za pomoc
Nie ma takiej mozliwosci bo po pierwsze nie masz manetki a za pomoca guzika wchodzi sie w ten tryb (oczywiscie manetke mozna pominac, wystarczy mostkowac odpowiednie piny w skrzynce bezpiecznikow gdzie podlacza sie wiazke od manetki.). A po drugie to zeby pokazywalo nawet spalanie srednie musisz poprowadzic recznie kabel od licznika do pinu nr 9 w ECU.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lip 03, 2009 14:12

panowie katastrofa!!
kupilem manetke z wiazka od manetki do skrzynki bezpieczników, nie bylo kabelków od licznika do skrzynki , wiec ciagnalem nowe tak jak Michas kazal, podlaczylem wszystko jak powinno byc i NIC!! zegar nie reaguje !! na pewno jest wszystko sprawne, bo przed wyciagnieciem zegar dzialal, tak samo jak manetka , nie podlaczylem wezyka jeszcze do podcisnienia, ani nie podlaczylem jeszcze czujników, niemniej jednak powinno to zadzialac moim zdaniem, a przynajmniej dac mozliwosc przelaczania fukncji na zegarze.
jeszcze nie podlaczylem kabelka do ECU , bo tego do konca nie jestem pewien, w mk III za obliczenia spalania odpowiadal z tego co kojrza wlasnie wezyk podcisnieniowy , a w mk III sygnal szedl z ECU . Rece mi juz opadły! Pomozcie, na pewno wszystko dobrze popodpinalem,sprawdzalem kilka razy i nic:( heeeelp!

[ Dodano: Pią Lip 03, 2009 8:24 pm ]
po wielkich bolach , miernikowaniu itd, DZIAŁA !!!! , ale nie tak do konca:) nie dziala mi temp powietrza, styki ok, wszystko podlaczone poprawnie, czujnik raczej sprawny , zapozyczony od paska b3 , nie wiem co jest nie tak .


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 407 gości