Jakie wartości mierzenia ciśnienia w cylindrach Golf II 1,6B

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bezy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

Jakie wartości mierzenia ciśnienia w cylindrach Golf II 1,6B

Post autor: Bezy » wt paź 11, 2005 18:10

Witam!
Jak w temacie tj jakie są "widełki" prawidłowego cisnienia w cylindrach przy robieniu pomiaru?? Jak pisałem chodzi o Golf'a MK II 1,6 benzyna.
Z góry dzieki za info :)


Zmarła matka abonenta radiowego....

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » wt paź 11, 2005 20:49

9 - 12 bar



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » wt paź 11, 2005 20:56

9-bar... ale szkoda ze nie podoles konkretnie typu silnika



Awatar użytkownika
Bezy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

Post autor: Bezy » wt paź 11, 2005 21:03

Mój golfik to weteran tj 84 rok, od 2,5 roku w kraju, gaźnikowiec, ssanie wodne. Jednym słowem dziadziuś. Szczegółowej specyfikacji/ typu silnika niestety nie znam


Zmarła matka abonenta radiowego....

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt paź 11, 2005 21:09

Bezy pisze:Mój golfik to weteran tj 84 rok, od 2,5 roku w kraju, gaźnikowiec, ssanie wodne. Jednym słowem dziadziuś. Szczegółowej specyfikacji/ typu silnika niestety nie znam
ssanie wodne to nie taki dziadziuś.
a koledze wczesniej chodziło o oznaczenie silnika, w tych latach chyba były 2 mk2 1.6 na gażnikach.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » wt paź 11, 2005 21:49

No zgadza sie EZ ( 9 bar ) i FR ( 8,2 bar )



Awatar użytkownika
Bezy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

Post autor: Bezy » śr paź 12, 2005 08:41

foxiu2k5 pisze:No zgadza sie EZ ( 9 bar ) i FR ( 8,2 bar )
EZ? FR? - daj coś bliżej ... :hmm:


Zmarła matka abonenta radiowego....

pavvcio

Post autor: pavvcio » śr paź 12, 2005 09:29

a jakie bylo sprezanie w silniku 1.3 HK



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » śr paź 12, 2005 09:35

HK/HW 10-15 bar



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » śr paź 12, 2005 15:43

Bezy pisze:EZ? FR? - daj coś bliżej ... hmm
to typ silnika ... w MK3 jest to poczatek numeru nabitego na blok silnika w MK2 pewnie jest tak samo ... sprawdz jaki masz poczatek



fibolek

Post autor: fibolek » śr paź 12, 2005 22:28

Ja w Mk2 1,6 z 87 roku miałem 12.Ale później zwiększyłem do 13 Ale fabryczne w silnikach RF z tego co mi wiadomo jest 12 Nara



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości