chłodzenie vr6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
chłodzenie vr6
słuchajcie wymieniłem uszczelke pod głowicą bo gtowało mi płyn i waliło cisnienie w obieg wody ale po wymianie nie jestem do konca zadowolony gdyz temp. dochodzi do 100 potem włączaja sie wentylatory i spada na 90 i tak wkółko. Czy moze to byc wina jakiegos czujnika, a moze termostat za póżno otwiera???? pomóżcie bo juz jestem głupi
jaką tem. trzymają wasze vr6??
jaką tem. trzymają wasze vr6??
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: chłodzenie vr6
wojtas4589 pisze:słuchajcie wymieniłem uszczelke pod głowicą bo gtowało mi płyn i waliło cisnienie w obieg wody ale po wymianie nie jestem do konca zadowolony gdyz temp. dochodzi do 100 potem włączaja sie wentylatory i spada na 90 i tak wkółko. Czy moze to byc wina jakiegos czujnika, a moze termostat za póżno otwiera???? pomóżcie bo juz jestem głupi
jaką tem. trzymają wasze vr6??
zmien czujnik wentylatorów w chłodnicy
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- Hans-Hans
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
- Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
- Kontakt:
Pierwsze to sprawdz korek zbiorniczka przelewowego czy uszczelka nie spadła i czy trzyma cisnienie. sprawdz czujnik temperatury po wyjęciu wtyczki powinny się włączyc ale tego nie jestem pewien . nie ukrywam że to może byc czujnik wentylatorów . termostat powinien otwierac sie gdzies w okolicach 85 stopni celcjusza. termostat zapózno się otwiera . lub jest inny problem np głupi korek . jestem w trakcie swapa dla kolegi mk2 vr6 i trzyma 90.
[ Dodano: 19 Maj 2008 20:16 ]
A i zobacz pszy jakiej temperaturz włanczaja sie wentylatory.
[ Dodano: 19 Maj 2008 20:16 ]
A i zobacz pszy jakiej temperaturz włanczaja sie wentylatory.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
moze to zbyt oczywiste ale nie napisales ze dzieje sie tak podczas jazdy. Jesli tak sie dzieje podczas jazdy to nie powinno tak byc ale jesli na postoju to przeciez jest wszystko dobrze!wojtas4589 pisze:nie jestem do konca zadowolony gdyz temp. dochodzi do 100 potem włączaja sie wentylatory i spada na 90 i tak wkółko.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Mój zawsze trzyma 90 st. nie ma różnicy czy korek, trasa czy zima, czy upał.
Wymień na początek termostat. Jak nie wiesz gdzie jest to daj znać. Kup od razu oryginalną uszczelkę w kształcie serduszka, bo może ciec, ewentualnie też obudowe termostatu bo pęka - jest z tworzywa. Sprawdz również czy działa pompka elektryczna przy głowicy - to bardzo istotna sprawa bo możesz zabić kolejną uszczelkę pod głowicą lub nawet głowicę.
Wymień na początek termostat. Jak nie wiesz gdzie jest to daj znać. Kup od razu oryginalną uszczelkę w kształcie serduszka, bo może ciec, ewentualnie też obudowe termostatu bo pęka - jest z tworzywa. Sprawdz również czy działa pompka elektryczna przy głowicy - to bardzo istotna sprawa bo możesz zabić kolejną uszczelkę pod głowicą lub nawet głowicę.
VR6 + STAG 300
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jesli na psotoju to oczywicie ze wszysko jest OKczy to znaczy że Twoim zdaniem powinno tak być! nie powinien trzymać w miarę równej temp. na postoju?
Tak byc musi. Temperatura wzrasta ponieważ przez chłodnicę nie przepływa powietrze. (auto stoi) .Nie są to normalne warunki bo samochód jest do jazdy a nie do stania z odpalonym sinikiem i dlatego jest układ chłodzenia wymuszonego który wlącza wiatrak na chłodnicy (symuluje jazdę auta, wymusza przepłym przez chłodnicę) przy określonej temperaturze cieczy.
Poza tym ty prawdopodobnie mówisz o temperaturze oleju którą odczytujesz z MFA a ona nie do końca pokrywą się z temperaturą cieczy.
Prawidłowa praaca ukłądu chłodzenia na postoju jest wlasnie taka jak piszesz. Tzn auto pod odpaleniu osiąga normalną temperaturę, a potem gdy ta temperatura jest przekraczana to wlacza sie wiatrak i chodzi az do momentu az temperatura cieczy spadnie spowrotem do okreslonego poziomu. I tak musi dziec dzial w kołko. Swiadczy to wlasnie o prawdłowej pracy układu włączającego wiatrak a nie o jakichkolwiek problemach. Twoj uklad chlodzenia jest sprawny.
[ Dodano: Nie Maj 25, 2008 19:50 ]
no sorry ale nie wmawiaj ludziom ze masz zawsze 90 stopni! Jesli staniesz i bediesz mial odpalony silnik przez np 10-20 minut to twierdzisz ze nie wlaczy ci sie wiatrak i nadal bedzie 90 stopni? Masz chyba jakies unikalne auto albo zero pojecia o czym mowisz...stempel72 pisze:Mój zawsze trzyma 90 st. nie ma różnicy czy korek, trasa czy zima, czy upał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 244 gości