przewod podcisnienia ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

przewod podcisnienia ?

Post autor: abpel » pt maja 23, 2008 13:53

Jakie zadanie pełni cienki przewod pomiedzy obudowa wtrysku a obudowa filtra powietrza niebieska strzałka(fota zaporzyczona z fotoporady michajlow...chyba nie bedzie mial nic przeciwko temu :)) domyslam sie ze jest to jakis przewod powietrzny ? jakie jest jego zadanie? bo u siebie zauwazylem ze byl odlaczony...zalozylem go na swoje miejsce
dzieki za info Obrazek


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pt maja 23, 2008 13:59

w moim jak ten byl zrzuciny to nie rowno pracowal i nawet gasl to jest powietrze podlaczone do przeplywomierza


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » pt maja 23, 2008 14:04

u mnie nie za bardzo zauwazylem roznicy prze i po......i u mnie chyba nie ma przepływomierza?


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
sati26
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob sie 26, 2006 22:05
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: sati26 » pt maja 23, 2008 14:14

W obudowie filtra powietrza podciśnieniem jest sterowana klapka regulująca dopływ podgrzanego powietrza z nad kolektora. I zdaje sie to jest właśnie to.



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » sob maja 24, 2008 21:42

sati26 pisze:W obudowie filtra powietrza podciśnieniem jest sterowana klapka regulująca dopływ podgrzanego powietrza z nad kolektora
tyle to sie mozna domyslec...tylko na jakiej zasadzie w obudowie wtrysku tworzy sie nadcisnienie/podcisnienie ktore zasysa/odpycha klapke ciepłe-zimne ?


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob maja 24, 2008 21:50

na takiej jak w kolektorze ssącym , tłoki idąc na dół zasysają powietrze razem z drobinami wtryśniętego paliwa tworząc mieszanke zasysaną do cylindrów



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » sob maja 24, 2008 22:24

miś fazi pisze:kolektorze ssącym , tłoki idąc na dół zasysają powietrze razem z drobinami wtryśniętego paliwa tworząc mieszanke zasysaną do cylindrów
ok tylko jak silnik zimny odpale to klapka zaslania wlot powietrza z zewnatrz auta i pobiera znad kolektora wydechowego a jak cieply to odwrotnie zatkany dolot z nad kolektora a otwarty z zewnatrz..a tłoki zasysaja mieszanke powietrzno-paliwawa niezaleznie od temp silnika..wydaje sie ze musi byc jakis termostat ktory dodatkowo koryguje polozenie klapki..a moze sie myle


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 24, 2008 22:36

nie mylisz się, wężyk od klapki zaprowadzi cie do niego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 267 gości