autoalarm, ale gdzie sie pod stacyjke podpiac??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kluuzi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 06:35
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: kluuzi » pt maja 23, 2008 11:19

mozecie mi jeszcze wytlumaczyc jeden fakt
poniewaz na schemacie jest "przewod bialy ~+ po stacyjce czyli ten zalaczany po przekreceniu stacyjki? czy staly plus?~"


no pewnie tak, sam sobie odpowiedzialem wyzwalany:)

i z tego co jeszcze raz Wszyscy mi mowicie
czarny przewod to + po przekreceniu stacyjki
Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2008 11:23 przez kluuzi, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt maja 23, 2008 19:15

( biały + po stacyjce ) podłączasz do czarnego kabla wychodzącego z kostki stacyjki

[ Dodano: 23 Maj 2008 19:49 ]
z tym przekaznikiem jest troszke inaczej , do automatu rozrusznika dochodzi Ci kabel czerwono - czarny , jego musisz przeciąc gdzieś w poblżu stacyjki , do końca uciętego kabla który idzie do automatu podłączasz jeden kabel zielony z przekażnika , do drugiego uciętego końca kabla czerwono - czarnego podłączasz razem drugi zielony razem z białym od przekażnika , a do żółtego od przekaznika podłączasz żółty od alarmu , nigdzie nie podłączasz do masy

[ Dodano: 23 Maj 2008 19:51 ]
mase na cewke przekaznika dostajesz z żółtego od alarmu



kluuzi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 06:35
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: kluuzi » sob maja 24, 2008 01:27

No i jest prawie w 100% git ze wszystkim
ale problem mam taki:
mianowicie juz wycinajac wszystko i lutujac jak powinno byc postanowilem sprawdzic czy wszystko gra, okazalo sie ze ten przekaznik jakos nie halo pracuje
on jest ciagle wlaczony czyli czy stoi uzbrojony czy nie odciecie nie dziala.
podlaczylem na krotko ten przekaznik, dziala- doszedlem do wniosku ze moze cos byc nie halo i sobie juz to darowalem (wlaczony przekaznik pobieral jakies prawie 0.15A wiec po kilku dniach zimowych aku by wysiadlo)- czujnik udarowy oraz sensor ruchu sa, wiec syrena bedzie wyc:)) a bez tego sie przezyje - juz raz go ukradli z warsztatu... ehh ale sie odnalazl :bigok:
ale wlasnie teraz chyba przaemyslalem dlaczego nie gra tak jak chce - bo ten zolty przewod to chyba wyzwalany jest minusem, i na schemacie nawet jest ze laczy sie drugi koniec z + stalym i chyba tak ma byc, obadam to juz ale nie teraz, jak wroce z zajec:helm:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob maja 24, 2008 09:55

nie ma prawa przekażnik być cały czas załączony , on sie włącza tylko na chile , wtedy kiedy przekręcasz zaplon na rozruch , tylko w czasie kiedy alarm jest wyzwolony , np. w czasie próby kradzieży alarm nie daje minusa na cewke i nie dasz rady włączyc rozrusznika

[ Dodano: 24 Maj 2008 09:59 ]
spróbuj zamienić zielone , czyli ten zielony co miałes z białym razem , zamień na ten drugi zielony

[ Dodano: 24 Maj 2008 10:16 ]
bo jakim cudem przekaznik moze być włączony cały czas skoro cewka dostaje napięcie tylko wtedy jak włączysz kluczyk na rozruch , tylko wtedy kabel czerwono - czarny ma napięcie



kluuzi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 06:35
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: kluuzi » sob maja 24, 2008 20:45

musze to jeszcze raz obadac, bo wpialem sie tak mi sie wydaje pod czerwony do stacyjki a nie czerwono-czarny... :goof: obadam czy na tamtym tez pojdzie ale wpierw bialy sprawdze z plusem stalym, jak sie okaze ze to wystarczy to bedzie pieknie :grin:
A jak mozesz mi powiedziec gdzie czy skad wyciagnac sygnal na kierunki by migaly - czy wystarczy wpiac sie w stacyjkowy awaryjny??? :chytry:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob maja 24, 2008 20:57

musi być czerwono - czarny , inaczej nic z tego

[ Dodano: 24 Maj 2008 20:59 ]
najlepiej pod osłona progu od strony kierowcy , kable czarno - biały i czarno - zielony
Ostatnio zmieniony sob maja 24, 2008 21:01 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



kluuzi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 06:35
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: kluuzi » wt maja 27, 2008 01:43

No i juz rozlaczenie dziala przez ten przekaznik, tak moj blad byl ze przewod bialy zmasowalem, a powinienem go podpiac po prostu do tego zielonego idacego ktory ma +, (podlaczylem ten przekaznik do czerwonego wchodzacego do stacyjki a nie wychadzacego.. dlatego. Od razu wszystko zachuczalo, juz sie zabieram za skladanie reszty :bigok:
Pozostalo jeszcze wyjscie na migacze, musze dokladniej zlokalizowac te przewody...
O wszystkim bede informowal.
A wlasnie w jakim miejscu radzicie mi podlaczyc czujnik wstrzasowy?? czy na desce kokpitu czy gdzies do ramy??? :chytry:



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » wt maja 27, 2008 09:54

przykleilem go do kasty, doakldniej za pedalami do kompory silnikowej


Obrazek
Służę pomocą z VAG

kluuzi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 06:35
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: kluuzi » wt paź 21, 2008 03:27

Dzieki chlopaki- po mojej dluzszej nieobecnoscie na forum, teraz moge odpowiedziec ze wszystko gra i chuczy jak nalezy.
Uznalem ze zamek klapy bedzie po prostu zmieniony na nowy - dzieki temu nie bede sie bawic w wciskanie po nascie razy przycisku by elektromagnes odpowiednio sciagnal z bolca zamek.
Dzieki Wszystkim Ktorzy mi Pomogli
oczywisice kazdy punkta dostanie:) :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości