[mk3 ADY] Wymiana (przekładka) pompy paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

[mk3 ADY] Wymiana (przekładka) pompy paliwa

Post autor: Darcyn » pt wrz 08, 2006 20:56

Jutro kupuje uzywana pompe paliwa razem z calym tym koszykiem. potrzebuje go bo mi nie pokazuje na liczniku poziom paliwa w baku. z tego co juz przeczytalem to wiem ze odkreca sie ten pierscien i wychodzi caly koszyk. jak to wyglada w praktyce? przeciez do tego koszyka jest jeszcze jakis plywak a dziura w baku jest akurat idealna na ten koszyk. wyjda cale te bebechy przez ta dziure?? nie urwie sie plywak? potrzeba jest jeszcze cos odkrecac?

[ Dodano: 08 Wrz 2006 20:59 ]
aha. jak moge sprawdzic czy kupywana pompa dziala? zanim wyjme swoja moge podczepic ta nowa normalnie pod kostke i przekrecic na chwilke kluczyk??



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » pt wrz 08, 2006 21:09

Pompy na sucho nie wolno uruchamiać.
Pompa siedzi na dnie zbiornika, a pływak wyjmiesz zaraz po odkręceniu nakrętki dużej plastikowej. Wyjmuj bebechy delikatnie bo pływak często się urywa. Pompę odkręcasz w lewo o pół obrotu i wyciągasz do góry. Niestety trzeba użyć siły. Jeżeli u Ciebie jest tak jak u mnie w VR6 to pytaj o resztę śmiało, jeżeli inaczej to nie sugeruj się moją odpowiedzią.



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » pt wrz 08, 2006 21:17

probowalem czy w ogole odkece ten pierscien. jakos poszlo ale poki co nie sciagalem przewodow i duzo nie popatrzylem. odkrecilem go i pociaglem za ten koszek to z centymetr to wyszlo, dalej nie dalo rady bo przewody trzymaly. oprocz tego jest cos jeszcze tam do odkrecania?? ja mam jeszcze paliwo i nie sciagam baku



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » ndz wrz 10, 2006 12:08

Musisz zdjąć przewody z pokrywki i potem dopiero wyciągać całość do góry. Od spodu będzie złączka na 2 przewody paliwa i dwa od pompy. Trzeba je podważyć wkrętakiem i delikatnie ściągnąć. Jak to wyjmiesz to pompa siedzi na dole w baku, Chwytasz ją mocno, naciakasz i przekrecasz w lewo. Jeżeli masz paliwo w baku to załóż gumową rękawice. Jak będziesz chciał namiar na pompy to daj znać. Nie kupuj na Allegro od natalifs, nie polecam, a i pompy syfiaste.
Polecam pompy z www.cardo-parts.pl
Na drugi dzień pompa w domku za pobraniem.

Nr pompy VAG to:1 H0 919 051 AK ciśnienie 3 Bary.

Sama pompa ok. 100 PLN, a komplet z koszykiem ok 200 PLN.



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » ndz wrz 10, 2006 15:29

kupilem uzywke. myslalem ze mam żarnik zepsuty dlatego kupilem z koszem, a okazalo sie ze nadal mi nie dziala wskaznik pozomu paliwa...



Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » ndz wrz 10, 2006 15:36

A może to czujnik paliwa?
Poszukałem troszkę i znalazłem Ci taki temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=321077


FORD
Fix Or Repair Daily

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » ndz wrz 10, 2006 15:40

w tym temacie troche za malo szczegółów...



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » ndz wrz 10, 2006 15:42

Darcyn, pompa i czujnik poziomu to dwa inne i osobne elementy.


VR6 + STAG 300

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » ndz wrz 10, 2006 22:38

a gdzie ten zujnik jest?? gdzies w koszu?? bo wszystko wymienilem i zostal mi licznik. moze cos z licznikiem. nie swieci mi sie tez kontrolka od recznego no i nie wiem czy jest kontrolka od swiatel bo nie ma..



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » pn wrz 11, 2006 14:30

Czujnik poziomu paliwa tzw pływak jest umocowany do pokrywy zbiornika, czyli wyjmujesz go w pierwszej kolejności ze zbiornika. W koszu jest tylko pompa.


VR6 + STAG 300

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » pn wrz 11, 2006 17:03

aha. to tez wymienilem. moge miec cos w liczniku niesprawne?



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » wt wrz 12, 2006 21:13

Może być gdzieś po drodze przetarty przewód, a ostatecznie sam wskażnik.


VR6 + STAG 300

rekin01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: rekin01 » sob maja 24, 2008 20:30

U mnie sprawwa wygląda tak,że wskaźnik dochodzi tylko do połowy,chociaż w baku jest pełno.Jeżeli zejdę poniżej pewnej wartości paliwa w baku,wskaźnik się obniża i wtedy pokazuje tyle ile zostało.Co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić?



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » sob maja 24, 2008 20:36

zle załozona wskazówka??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości