Naprawa sprzęgła w MK2??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Naprawa sprzęgła w MK2??
Widziałem na turbo taką regeneracje, kto w Łodzi robi takie coś??
Ponoć jak nowe i na 100tyś starcza a koszt poniżej 200,-
A więc moje pytania to gdzie znajde warsztat taki i czy to naprawde ma sens??
Dzieki
Ponoć jak nowe i na 100tyś starcza a koszt poniżej 200,-
A więc moje pytania to gdzie znajde warsztat taki i czy to naprawde ma sens??
Dzieki
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
zależy ile kosztuje nowe sprzegło-dla przykładu w mojej okolicy za sprzegło do dwójki gti w olesnicy powiedzieli 500zł a w smardzowie(wieś pod oleśnicą na drodze nr 8 ) powiedzieli 300 za nowe sprzęgło w pudełk-jesli można znaleźć nówkę za 300 to po co bawić się w naprawę
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.malox pisze:3 tygodnie temu wymieniałem sprzegło orginalne sachs 280 zł (docisk +tarcza +łożysko oporowe) wiec wydaje mi sie że lepiej kupic nowe orginalne....
- MichalMys1
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
- Lokalizacja: Świdnik
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
ja natomiast niesłyszałem o sprzęgle bez łożyska oporowego...marek29 pisze:Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.malox pisze:3 tygodnie temu wymieniałem sprzegło orginalne sachs 280 zł (docisk +tarcza +łożysko oporowe) wiec wydaje mi sie że lepiej kupic nowe orginalne....
Mk3 GTI 16V ABF
igor002 Oczywiście że są takowe. a mianowicie skrzynia 4 i piątka w moim mk1 i teraz w mk2 ma pręt metalowy wewnątrz wałka. Przy silniku zaś jest płytka na którą ten pręt naciska. Przechodzi on przez całą skrzynię i na jej końcu za zieloną wciskaną zatyczką - w 5-tce (lub płytką na 4 śrubki - w 4-biegowej) jest łożysko kulkowo płytkowe w plastikowej obudowie które popycha ów pręt. zaś samo łożysko jest popychane przez palec na dźwigni sprzęgła. Dlatego też w poście powyżej nic nie napisałem o łożysku, tylko pisałem o płytce. W takim komplecie sachs masz docisk, komplet śrub, podkładkę zabezpieczającą śruby, tarczę sprzęgła, płytkę na którą naciska pręc i pierścień z drutu który trzyma ów płytkę wewnątrz słoneczka. ...ale się rozpisałem :p
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
są dwa rodzaje sprzęgieł i skrzyń biegów-zauwarzyłem,że gdy silnik pochylony jest do tyłu to ma skrzynię z prętem w wałku sprzęgłowym i sprzęgło z płytką, a gdy silnik przechylony jest do przodu ma ciut inna skrzynia a sprzęgło ma łozysko wyciskowe jak w wielu innych samochodachmarek29 pisze:Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości