Naprawa sprzęgła w MK2??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

macmaclodz

Naprawa sprzęgła w MK2??

Post autor: macmaclodz » pn paź 10, 2005 18:25

Widziałem na turbo taką regeneracje, kto w Łodzi robi takie coś??
Ponoć jak nowe i na 100tyś starcza a koszt poniżej 200,-
A więc moje pytania to gdzie znajde warsztat taki i czy to naprawde ma sens??
Dzieki



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn paź 10, 2005 20:20

zależy ile kosztuje nowe sprzegło-dla przykładu w mojej okolicy za sprzegło do dwójki gti w olesnicy powiedzieli 500zł a w smardzowie(wieś pod oleśnicą na drodze nr 8 ) powiedzieli 300 za nowe sprzęgło w pudełk-jesli można znaleźć nówkę za 300 to po co bawić się w naprawę


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » pn paź 10, 2005 20:25

Moim zdaniem nie opłaca się chyba że cena była by kusząca. Do mojego u mnie w mieście tarcza 120 docisk 200 i wszystko nowe a nie po regeneracji bo z nią to różnie bywa :pub:



macmaclodz

Post autor: macmaclodz » pn paź 10, 2005 21:04

Orientowałem sie to przez neta za cos koło 330 -350 miał, taki handlarz, ale znajac ceny w łodzi to pewno z 450 bedą chcieli i do tego wymiana pewno ze 150
to 500 jest
za dużo



Awatar użytkownika
malox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt paź 26, 2004 15:21
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: malox » pn paź 10, 2005 21:15

3 tygodnie temu wymieniałem sprzegło orginalne sachs 280 zł (docisk +tarcza +łożysko oporowe) wiec wydaje mi sie że lepiej kupic nowe orginalne....



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » wt paź 11, 2005 01:58

ja zmienialem sprzeglo w ubieglym tygodniu i kompletne sprzeglo LUK'a wynioslo mnie 249zl...



macmaclodz

Post autor: macmaclodz » wt paź 11, 2005 09:43

Poprosze adresy sklepów, a ja dowiem sie jak to u mnie jest



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » wt paź 11, 2005 10:03

Ja zmieniem na nowe (tarcza, docisk i pytka) - Sachs - jedzi siuper i zapaciem ok 470 z. wiec chyba lepiej kupic nowe - biorac pod uwage ile pracy jest przy wyciagnieciu skrzynii


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt paź 11, 2005 12:26

malox pisze:3 tygodnie temu wymieniałem sprzegło orginalne sachs 280 zł (docisk +tarcza +łożysko oporowe) wiec wydaje mi sie że lepiej kupic nowe orginalne....
Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.



Awatar użytkownika
MichalMys1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: MichalMys1 » wt paź 11, 2005 14:34

Jkais mieisac temu wymieniłem sprzegło na sachs-320zł+200zł za robote



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt paź 11, 2005 17:12

marek29 pisze:
malox pisze:3 tygodnie temu wymieniałem sprzegło orginalne sachs 280 zł (docisk +tarcza +łożysko oporowe) wiec wydaje mi sie że lepiej kupic nowe orginalne....
Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.
ja natomiast niesłyszałem o sprzęgle bez łożyska oporowego...


Mk3 GTI 16V ABF

Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » wt paź 11, 2005 22:34

igor002 Oczywiście że są takowe. :) a mianowicie skrzynia 4 i piątka w moim mk1 i teraz w mk2 ma pręt metalowy wewnątrz wałka. Przy silniku zaś jest płytka na którą ten pręt naciska. Przechodzi on przez całą skrzynię i na jej końcu za zieloną wciskaną zatyczką - w 5-tce (lub płytką na 4 śrubki - w 4-biegowej) jest łożysko kulkowo płytkowe w plastikowej obudowie które popycha ów pręt. zaś samo łożysko jest popychane przez palec na dźwigni sprzęgła. Dlatego też w poście powyżej nic nie napisałem o łożysku, tylko pisałem o płytce. W takim komplecie sachs masz docisk, komplet śrub, podkładkę zabezpieczającą śruby, tarczę sprzęgła, płytkę na którą naciska pręc i pierścień z drutu który trzyma ów płytkę wewnątrz słoneczka. ...ale się rozpisałem :p


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » wt paź 11, 2005 22:48

marek29 pisze:Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.
są dwa rodzaje sprzęgieł i skrzyń biegów-zauwarzyłem,że gdy silnik pochylony jest do tyłu to ma skrzynię z prętem w wałku sprzęgłowym i sprzęgło z płytką, a gdy silnik przechylony jest do przodu ma ciut inna skrzynia a sprzęgło ma łozysko wyciskowe jak w wielu innych samochodach


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

ruskim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 24, 2005 16:19
Lokalizacja: katowice

Post autor: ruskim » pn paź 24, 2005 08:30

Witam,nie orientujecie sie panowie czy sprzęgło z 1.6D będzie pasować do mk2 1.3 z 4 biegową skrzynią



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości