Węże od chlodnicy MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Węże od chlodnicy MK3

Post autor: michaltczew » pn paź 10, 2005 19:09

Panowie powiedzcie czy tak powinno byc. Dzisiaj pojezdzilem troszke po miescie wstawilem autko do garazu i luknolem pod maske i pytanko czy weze ktore ida do chlodnicy powinny byc gorace gorny byl troszke napuchniety i goracy a dolny mniej napuchniety ale tez kur.....wsko goracy czy tak powinno byc wydaje mi sie ze dolny powinien byc zimny nie wiem czy sie nie myle. Temperatura podczas jazdy non stop 80 stopni jedynie w wakacje jak byly takie upaly stalem na postoju to podeszlo pod okolo 100 stopni ale zalaczyl sie wentylator. Nurtuja mnie te weze dokladnie dolny czy tak ma byc?????



Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » pn paź 10, 2005 19:13

Ja też tak mam i wydaje mi sie że tak powinno być, może się myle



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pn paź 10, 2005 19:56

Dolny wąż robi się gorący jak termostat puści pełny obieg płynu. przy jeździe po mieście silnik dość szybko zagrzeje się do temp. ok.90 stopni wtedy otwiera się termostat



michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » pn paź 10, 2005 20:17

tomyart czyli mam rozumiec ze wszytko jest ok ze nic mu nie dolega



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pn paź 10, 2005 20:36

wg. mnie wszystko jest ok. Chociaż tak jak pisałem termostat pełne otwarcie powinien mieć przy temp. 87-94 stopni zależy jaki silnik (ty piszesz że masz temp 80) no i ten puchnący wąż jak robi się mocno gruby to też podejrzane



michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » pn paź 10, 2005 20:53

silnik to 1,9 diesel zwykly klekot



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pn paź 10, 2005 21:09

Wg. serwisówki jest tak:
temp początku otwarcia 85
temp pełnego otwarcia 105
więc przy 80 termostat powinien być jeszcze zamknięty a dolny wąż zimny (letni)



michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » pn paź 10, 2005 21:24

wiec jakie sugestie co robic nadmienie ze zanim wjechalem do garazu autko pochodzilo na postoju okolo 2-3 min hmmm ale czy to cos zmienia. Moze wymiana termostatu lub jakies inne pomysly?



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pn paź 10, 2005 21:47

Za zimno nie dobrze, ciepło też zle. Ale ja nie robił bym narazie nic,a przy okazji pobytu w warsztacie możesz wymienić ten termostat i wąż (termostat jakiś lepszy bo wynalazki właśnie tak się otwierają -jak chcą)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości