[Mk III] - KIEROWNICA TRZĘSIE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » pn paź 10, 2005 08:20

pprezzes pisze:Witam,
Niedawno przechodziłem przez etap poszukiwań przyczyn drgania.
Powiem tak: Najważniejsze Sprawdzić wyważenie kół i od razu jakośc opon (u mnie nowiutka goodyer była wadliwa) to podstawa i mały koszt. Ale niestety układ jezdny to system połączonych ze sobą elementów i pewne luzy jednej z cześci potrafią zakłócić pracę innej części, np leciutko krzywa opona spowoduje ogromne drgania jesli np. tuleja ma lekkie luzy i tak dalej mozna iść poprzez sworznie i łożyska amortyzatorów. Dlatego liczy się trochę szczęścia i dobry plan działania. Ja niestety źle to rozplanowałem i dwa razy płaciłem za ustawienie zbieżności. Ale warto się pomęczyć bo jazda bez drgań to jakbyś do innego auta wsiadał.

Witam trzeba być 100% pewny na koła a potem szukamy dalej .Pozdrawiam :okej:



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » pn paź 10, 2005 14:24

Tak jest najpierw wzwazenie, potem luzy. U mnie byl podobny problem i okazalo sie ze tarcz hamulcowa miala bicie) przed jej przykreceniem nie wyczyscilem dokadnie piasty. Pozdr


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 173 gości