Golfik na gaz pytanie o butlę...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Robroypl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: wt sty 11, 2005 00:59
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Robroypl » ndz paź 09, 2005 22:19

szymon210 pisze:mozna zapalac rano na gazie? :)
Książkowo nie można, praktycznie 2 lata paliłem forda starego na gazie, do -15 i nic się nie działo, szybciej jedynie zużywają się membrany na reduktorze. Ale naszczescie parownika BRC nie trzeba zmieniac całego, tylko kupujesz komplecik naprawczy :)



Awatar użytkownika
Kuntekinte
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
Kontakt:

Post autor: Kuntekinte » ndz paź 09, 2005 22:30

możliwe ze pływak sie Tobie zawiesił,ja osobiscie tak nie miałem ale znajomy tak jak jechał zatankowac to zalali mu za 50 gr :helm: ,za drugim razem za 1,50.sami na stacji powiedzili ze penwie pływak i zeby jechac do gazownika.gazownik zrobił.
Jeszcze komus innemu jak sie zawisił pływak to gazownik kazal pojezdzic po dziurach :panna: odziwo pomogło. ale nie traktuje tego jako moja porada :zaklopotanie:


Squad nocne mary :satan:

Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: szymon210 » ndz paź 09, 2005 23:04

no to jak tylko membranka to pale na gazie :) a na czym polega regulacja gazu? sa tylko 2 srobki jedna na przewodzie to chyba ilosc gazu a druga to wolne obroty. Mozna samemu to wyregulowac czy jezdzic do gazownikow za kazdym razem?


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » pn paź 10, 2005 10:49

Tej na przewodzie lepiej nie dotykaj, hehe :) To jest od dawki. Jeśli ustawisz za bogatą będzie Ci dużo palił, jeśli za ubogą - może zacząć wypalać Ci zawory. Tak że z tym lepiej nie kombinować. Ta druga śruba jest od ustawiania niskich obrotów - możesz śmiało kręcić, hehe :)
Aha, co do zapalania na gazie - jeśli temperatura jest powyżej 0 stopni można śmiało zapalać na gazie. Nawet jeśli jest mróz i zostawisz autko na 5min pod sklepem - też możesz śmiało palić na gazie.

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn paź 10, 2005 10:53

B_O_N_K pisze:Aha, co do zapalania na gazie - jeśli temperatura jest powyżej 0 stopni można śmiało zapalać na gazie. Nawet jeśli jest mróz i zostawisz autko na 5min pod sklepem - też możesz śmiało palić na gazie.

Pozdrawiam
Dokladnie tak.Byle był silnik "cieply".



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » pn paź 10, 2005 14:15

Witam. Również sądze że to problem zaworu który odbija za wcześnie. Mi przy zakładaniu delikatnie nawet go podgięli i wchodzi mi ok. 39 litrów. Zmniejsza się tym poduszka powietrzna, ale przy takim małym podgięciu i tak jest wystarczająca, a poza tym musiałbym mieć prawdziwego pecha żeby zapalił mi się samochów w bagażniku dookoła butli , albo ktoś mi ją stukną zaraz po wyjechaniu ze stacji i zatankowaniu jej do pełna. Pozdro


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości