Czy podejdzie walek z MK3 2.0 do 1.6?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
Czy podejdzie walek z MK3 2.0 do 1.6?
szukałem troche o tym na forum,ale nie znalazłem tego co mnie nurtuje ,a mianowicie to czy wałek rozrządu z mk3 2,0 GTI (2E) da radę zalożyc spokojnie w mk2 1,6?
gdzieś czytałem na ten temat,że da się spokojnie wrzucic wałek od 1,8 8v PB/PF ale co z wersja 2,0 mk3.
Podobno spokojnie wejdzie tylko ciekawi mnie czy zawory beda poprawnie sie zamykaly i otwieraly?
Próbował juz ktos takiej przeróbki i czy cokolwiek to da?
gdzieś czytałem na ten temat,że da się spokojnie wrzucic wałek od 1,8 8v PB/PF ale co z wersja 2,0 mk3.
Podobno spokojnie wejdzie tylko ciekawi mnie czy zawory beda poprawnie sie zamykaly i otwieraly?
Próbował juz ktos takiej przeróbki i czy cokolwiek to da?
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 18:42 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
gumiś, chodzi o to cz zawory będą się domykały na tym wałku,to ,że się włoży o ja wiem ,chodzi o to czy wałek 2,0 jest typu plug & play jak wałek z 1,8 GTI 8v z mk2wkladasz i jest git
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
t-tas, jestes pewien ? bo nie mam czasu szukac poszczególnych róznic między wałkami...
kiedys ,gdzieś czytałem ,że ten z 2,0 można spokojnie wsadzac do np 1,6,ktos sie wypowiadał,ze nie ma problemów inny ,ze jest git ,a teraz w temacie tym cisza.
Kupiłem rok temu wałek,ale nic z nim nie modziłem ,bo myślałem ,że zmienię do nieo jeszcze silnik na 1,8.
Chcialbym więc otrzymac ostateczna odpowiedz -PODEJDZIE CZY NIE ?!
jeśli nie to to sprzedaje ,jeśli tak to zostawiam i za jakis czas go wrzuce do siebie
kiedys ,gdzieś czytałem ,że ten z 2,0 można spokojnie wsadzac do np 1,6,ktos sie wypowiadał,ze nie ma problemów inny ,ze jest git ,a teraz w temacie tym cisza.
Kupiłem rok temu wałek,ale nic z nim nie modziłem ,bo myślałem ,że zmienię do nieo jeszcze silnik na 1,8.
Chcialbym więc otrzymac ostateczna odpowiedz -PODEJDZIE CZY NIE ?!
jeśli nie to to sprzedaje ,jeśli tak to zostawiam i za jakis czas go wrzuce do siebie
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
powiem tak- na moim motorze(blok 2.0 po motorze 2E) jest głowica z RP, był już na niej wałek z 2E, RP, PB, teraz ma być próba z wałkiem z AAC( silnik 2.0 z transportera T4, dość nietypowy bo pojemność 2.0 uzyskana jest przez zwiększenie skoku tłoka silnika 1.8(ta sama średnica cylindra co w 1.8- motory 2.0 typu 2E,ADY,AGG był zarówno większy skok jak i średnica cylindra)- różnice w wałkach jeśli chodzi o wysokość krzywki polegały na tym w jakiej głowicy były stosowane-czy była regulacja hydropopychaczami czy popychacze były regulowane płytkami( stare silnik z mk1, niektóre stare z mk2 może)- wiem bo chciałem kiedyś wkładać wałek z ADY(hydropopychacze) do motoru 1.5 JB(regulacja na płytki) i nie zamontowałem dlatego, że ta różnica spowodowała by albo za małe albo za duże otwarcie zaworów(już dokładnie nie pamiętam), druga różnica to ilość panewek- były 4 i 5, na pewno wałek na 5 panewek będzie robił w głowicy z 4 panewkami, na odwrót na 90% też
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
ten podejdzie: http://moto.allegro.pl/item361179018_vw ... rzadu.html
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
djtom, ten wałek to chyba chyba nie bardzo ale dzieki za sygestie,na szczęscie potrafie rozróżnic wał korbowy od walka rozrządu w przeciwieństwie od gościa z allegro
t-tas, ogólnie mam RF 1,6 na popychaczach hydraulicznych więc twierdzisz ,ze da radę spokojnie wlozyc,tym bardziej ,że głowice nawet RP mialeś juz z takowym.
[ Dodano: 21 Maj 2008 23:09 ]
korzystajac z okazji...blok masz z 2,0 glowice z 1,8 ,a jakie zasilanie wtrysk czy gaźnik?
może też bym pokombinował....tylko ,że mnie chodzi po głowie gaźnik,a nie wiem czy na bloku 2,0 jest miejsce ,żeby pompę paliwa zalożyc
t-tas, ogólnie mam RF 1,6 na popychaczach hydraulicznych więc twierdzisz ,ze da radę spokojnie wlozyc,tym bardziej ,że głowice nawet RP mialeś juz z takowym.
[ Dodano: 21 Maj 2008 23:09 ]
korzystajac z okazji...blok masz z 2,0 glowice z 1,8 ,a jakie zasilanie wtrysk czy gaźnik?
może też bym pokombinował....tylko ,że mnie chodzi po głowie gaźnik,a nie wiem czy na bloku 2,0 jest miejsce ,żeby pompę paliwa zalożyc
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
jak chcesz więcej info to wal na PW aby nie siać zamętu w temacie- podzielę się swoimi spostrzeżeniami i uwagami abyś się nie męczył z tym z czym ja się męczyłemLeon_Wechtel pisze:korzystajac z okazji...blok masz z 2,0 glowice z 1,8 ,a jakie zasilanie wtrysk czy gaźnik?
może też bym pokombinował....tylko ,że mnie chodzi po głowie gaźnik,a nie wiem czy na bloku 2,0 jest miejsce ,żeby pompę paliwa zalożyc
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 286 gości