Pali 1.5-2 litry więcej, temp. silnika 70-80 st. 1.8 ABS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pali 1.5-2 litry więcej, temp. silnika 70-80 st. 1.8 ABS
Witam! Tak jak w temacie moj gofer zaczął palić do dwóch litrów więcej. Dla sprawdzenia zatankowalem za 20 zl gazu około 9 litrow i zrobił 76 km, przy swobodnej jeździe. Ale zauważylem że w trasie mam temp. silnika max 70 stopni, a w mieście dochodzi góra do 80 z kawałkiem. Czy to może być winna termostatu?? Nie dawno był wsadzany nowy, podajże 80 stopni.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152844
i sonde lambda
i sonde lambda
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Kisiel pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152844
i sonde lambda
sonda jest dobra bo ostatnio byla robiona i jak ustawiali dawke gazu to też sprawdzali sonde i działa.
a gdzie jest ten czujnik temperatury?? to to jest przy chłodnicy wkręcone??venomek pisze:Sprawdź czujnik temperatury.
86-88 i wtedu y przy całkowitym otwarciu powoinien być wąż gorącyA jaki powinien byc według ksiązki?? ile stopni?
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 21:29 ]
w trasie zdecydowanie za małoconrad20 pisze:Ale zauważylem że w trasie mam temp. silnika max 70 stopni, a w mieście dochodzi góra do 80 z kawałkiem.
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 21:30 ]
zakup dobrego termostatu to jak trafić w toto lotkaconrad20 pisze:. Czy to może być winna termostatu?? Nie dawno był wsadzany nowy, podajże 80 stopni.
zwłaszcza firmy vernet!
Nie, powinien być w krućcu wodnym, przykręconym do bloku. Nie wiem jak u ciebie w silniku, ale masz albo 1 albo 2 czujniki. To przy chłodnicy to termostat wentylatora.conrad20 pisze:a gdzie jest ten czujnik temperatury?? to to jest przy chłodnicy wkręcone??
Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.
Właśnie, powinieneś mieć cały czas 90 stopni.
A tak na marginesie - wie ktoś jak to jest zrobione, że cały czas pokazuje te 90 stopni? Przecież to nie może być tak idealnie 90, no bo żeby włączył się wentylator na chłodnicy, to temp. musi się podnieść (do 96 bodajże dla 1 biegu) - więc czemu wskazówka cały czas na 90 stoi? Podobnie jak ostygnie nieco przy włączonym wentylatorze - przecież nie jest tak, że wentylator wyłącza się już przy tych 90 stopniach, ale np. przy 86. Czemu więc wskazówka stoi cały czas na 90? Gdyby było cały czas 90 stopni to wentylator wcale nie musiałby się włączać, widzę jakąś ściemę Aż się kiedyś już zacząłem bać czy wszystko ok, czy ta wskazówka się nie zacina, czy jej jakiś kołeczek nie blokuje , myślałem nawet, że u mnie wentylator wcale się nie włącza (nigdy go nie słyszałem). Sprawdziłem - włącza się, ale jest cichy, a wyłącza się już po kilkunastu sekundach - czy to nie za wcześnie? Jak jest u Was?
A tak na marginesie - wie ktoś jak to jest zrobione, że cały czas pokazuje te 90 stopni? Przecież to nie może być tak idealnie 90, no bo żeby włączył się wentylator na chłodnicy, to temp. musi się podnieść (do 96 bodajże dla 1 biegu) - więc czemu wskazówka cały czas na 90 stoi? Podobnie jak ostygnie nieco przy włączonym wentylatorze - przecież nie jest tak, że wentylator wyłącza się już przy tych 90 stopniach, ale np. przy 86. Czemu więc wskazówka stoi cały czas na 90? Gdyby było cały czas 90 stopni to wentylator wcale nie musiałby się włączać, widzę jakąś ściemę Aż się kiedyś już zacząłem bać czy wszystko ok, czy ta wskazówka się nie zacina, czy jej jakiś kołeczek nie blokuje , myślałem nawet, że u mnie wentylator wcale się nie włącza (nigdy go nie słyszałem). Sprawdziłem - włącza się, ale jest cichy, a wyłącza się już po kilkunastu sekundach - czy to nie za wcześnie? Jak jest u Was?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja mam to samo w TD założyłem osłonę pod silnik i trochę szybciej sie grzeje , ale u mnie wskazówka w trasie jest
\ \\ | /
Na pierwszej kresce za białym polem jak postoje w korku to dojdzie do 90 czy to termostat? bo zamiast palić mi w trasie 4.5 pali mi 6
\ \\ | /
Na pierwszej kresce za białym polem jak postoje w korku to dojdzie do 90 czy to termostat? bo zamiast palić mi w trasie 4.5 pali mi 6
Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 00:17 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 313 gości