problem z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

problem z silnikiem

Post autor: leto » wt maja 20, 2008 11:06

sprawdziłem na vagu ostatnio i takie błędy mi wyskoczyły
-16786 Uszkodzenie przepływu recyrkulacji spalin zbyt duży przepływ
-17848 Zawór recyrkulacji spalin - przerwa
-17949 Przekaźnik pompy paliwa - przerwa
błędy pojawiły się chwile po tym jak silnik mając obr.4000 na trzecim biegu odmówił posłuszeństwa na jakieś 3 sek.coś go przydusiło i po chwili znowu na wyższym biegu i jakiś słabszy się zrobił przez chwile, wystraszyłem sie bo mam silnik po małym remoncie czyli nowy tłok i pierścienie przez 400 km jezdziłem spokojnie czyli nie przekraczałem 2000 obr. żadne błędy się nie pojawiały silnik ładnie równo pracował obroty nie falowały na biegu jałowym , a teraz obroty falują , parę razy zgasł , silnik sie trzęsie na wolnych obrotach i strasznie nie równo chodzi i jakieś dzwięki wydobywają sie za silnika , podczas jazdy w miarę dobrze się zachowuje czy ktoś miał coś podobnego bo kolejnego remontu silnika nie wytrzymam pomocy :blush: :blush: :blush:
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 11:07 przez leto, łącznie zmieniany 1 raz.


leto

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt maja 20, 2008 12:27

Skasuj bledy. Jak je skasujesz to zobacz czy po remoncie dobrze poskladali Ci EGRa (moim zdaniem zbedna rzecz) i czy wszystkie wtyczki do niego masz dobrze podpiete. Jesli EGR jest nieszczelny to auto bedzie zasysac lewe powietrze do kolektora i przez to bedziesz mial nierowna prace na biegu jalowym.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » wt maja 20, 2008 13:10

bezwzglednie powinni dać nowe uszczelki pod EGR. powiem tak moje AZD nie jest tym samym motorkiem co przed remontem. ale szukam dalej i znajde tego krasnala co odpowiada za ten niefart.



Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » czw maja 22, 2008 22:15

nie wiem co by tam miało być do czyszczenia w tym zaworze EGR może tylko te sadze które nie bardzo zeszły ale rozebrałem co się tylko dało i czyściłem :-" :-" :-" Uszczelek nie zmieniłem bo nie miałem nowych i gdy go odpaliłem po czyszczeniu i wykasowaniu błędów nie zaobserwowałem wielkiej różnicy nadal coś silnik kulał na wolnych obrotach lecz na drugi dzień się mu poprawiło może było trzeba trochę pojeździć zrobiłem jakieś 200km z przerwami i nic się z obrotami nie dzieje silnik pracuje w miarę równo i nie gaśnie jak wcześniej także zobaczymy jak długo tak będzie, błędy o zaworze recyrkulacji spalin się nie pojawiają co wcześniej miało miejsce i można powiedzieć że czyszczenie zaworu EGR pomaga i zapomniałem dodać ze czyściłem przepustnice przy okazji choć jakiś czas temu już to robiłem ale jej nie adoptowałem bo nie bardzo się na tym znam a może by to było potrzebne mam interfejs OBD II na usb i program np. VAG COM 208.01 lecz przy łączeniu się z silnikiem wywala mi błąd a do VWTOOL potrzebował bym opis jak zrobić adaptacje bo ten jeden mi się łączy i polski vag 2.5 też mi działa ale nim podobno adaptacji się nie da zrobić proszę o rade :chytry: :chytry:
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 22:20 przez leto, łącznie zmieniany 1 raz.


leto

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 330 gości