Kopci na biało

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » pn maja 19, 2008 19:06

niekoniecznie to musza być pierścienie może być to też głowica


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pn maja 19, 2008 19:58

Mariusz15, a jak to sprawdzić żeby mieć pewność? Czy tylko poprzez jej odkręcenie?



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn maja 19, 2008 21:08

ale coprzedmuch w glowicy??co kolego masz na mysli???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » pn maja 19, 2008 21:29

chodzi mi o uszczelniacze zaworów może przepuszczają. A co to mierzenia ciśnienia to jak robiłeś?? napier bez żadnej świecy na zimno , później na ciepło as później wlewałej kolejno do każdego cylindra olej i mierzyłeś?? Podobno jak sie wleje olej to wtedy można sprawdzoć pierścienie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn maja 19, 2008 22:41

ale pozniej bedzie go calkiem ciezko zapalic bo zarzuci mu swiece cisnienie sprawdzal tym przyzadem co sie wkreca w swiece tak cos pisal


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pn maja 19, 2008 23:28

cisinienie bylo sprawdzane na cieplym silniku przy wykręconych wszystkich świecach i za pomocą manometru ktory wkrecany byl w miejsce swiecy. cisnienie bez oleju bylo nastepujace 10,5 11 10.25 8.75 a po probie olejowej 12,0 12.75 12.75 12. szopek87, tak chodziło mi jak sprawdzić szczelność głowicy ale to chyba da sie tylko zrobic przy okreconej tak mi sie przynajmniej wydaje



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » wt maja 20, 2008 08:47

tak musisz odkrecic glowice wyciagnac walek rozrzadu zaslepic wszystkie otwory wsadzic do wody i pompowac poiwietrze tak do 6 atmosfer ale to musisz jechac do specjalnego zakladu ja bylem ze swoja to zaplacilem 40 zl za takie sprawdzenie


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » śr maja 21, 2008 09:49

stwierdzilem ze kupie inny silnik i go zamienie z obecnym. Szukam zdrowego ABSa. Wyjdzie mnie to napewno taniej niz sprzedaz i kupno nowego samochodu :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 462 gości