PN - nierowne obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

PN - nierowne obroty silnika

Post autor: tursky » pn maja 19, 2008 14:54

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1890066#1890066

dalem ten post juz dawno ale nik nie zagladal mimo mojego odswiezania.


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

sałata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn maja 19, 2008 19:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: PN - nierowne obroty silnika

Post autor: sałata » pn maja 19, 2008 20:11

tursky pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1890066#1890066

dalem ten post juz dawno ale nik nie zagladal mimo mojego odswiezania.
:pub: Miałem takš samš usterkę zaraz po kupnie Golfika ale było to 4-ry lata temu .Byłem "zielony" w temacie golfa.Obecnie mogę stwierdzić że auto to nie ma dla mnie tajemnic.Co do Twojej usterki to trzeba sprawdzić a nejlepiej wymienić gumowy przewód idšcy od kolektora od kolektora ssšcego /jest on bardzo blisko przegrody czołowej/.Prawdopodobnie jest pękniety/nawet niewidocznie dla oka/ i pobiera dodatkowe powietrze co przyczynia sie do wchodzenia silnika w mocno podwyższone obroty.Ja też musiałem go zgasić aby spowrotem miał normalne obroty ale nie na długo.Było to bardzo upierdliwe.Ponieważ było to po kupnie samochodu a ja zielony ,udałem się z tš usterkš do serwisu volkswagena.Naprawa trwała całe 20 minut.Ponieważ byłem przy naprawie stšd te wiadomoœci. Polecam się na przyszłoœć.


zbyszek s

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » pn maja 19, 2008 20:40

dzieki kolego wielkie za pomoc, naprawde mi pomogles. Punkcik dla Ciebie! A ile ten waz moze mnie kosztowac?


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

sałata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn maja 19, 2008 19:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sałata » wt maja 20, 2008 12:12

tursky pisze:dzieki kolego wielkie za pomoc, naprawde mi pomogles. Punkcik dla Ciebie! A ile ten waz moze mnie kosztowac?
Koszt tego elastycznego wezyka to ok.15 zl.On jest krótki idzie od kolektora ssącego do króćca a dalej do serwa hamulcowego.Od króćca odchodzi cienki wężyk do aparatu zapłonowego /podcisnienie/.Obejrzyj cały ten ciag przewodów.Jak byś miał jakieś inne problemy to napisz.Nie zgadzam się z opinią że gażniki 2EE Pierburg do silnika 1,6 PN są awaryjne.Jak każdy zespoł w samochodzie trzeba doglądać i dbać a on odwdzieczy sie w drodze. Pozdrowienia. :pub:


zbyszek s

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » śr maja 21, 2008 09:42

sałata pisze:Nie zgadzam się z opinią że gażniki 2EE Pierburg do silnika 1,6 PN są awaryjne.Jak każdy zespoł w samochodzie trzeba doglądać i dbać a on odwdzieczy sie w drodze.
Zgadzam sie w 100% jak sie dba o gaznik to niezawiedzie. Narazie auto ma 304tys/km z czego moje 14tys km i jak dotąd tylko go profilaktycznie wyczysciłem po kupnie auta i hula do tej pory :helm: Nigdy mnie nie zawiódł :bajer:


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości