Problem z uciekającym płynem ze zbiornika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z uciekającym płynem ze zbiornika
panowie,normalnie mam zalamke z moim drugim autem audi 80(nie ma jak golf), jak pisalem kiedys ucieka mi plyn ,po przeczytaniu forum i rozmowach ze znawcami doszedlem do wniosku ze to uszczelka pod głowicą,zawiązlem auto do mechaniora,po czym on stwierdzil ze to raczej nie uszczelka tylko cos innego ,ale nie wie co?!,jak by uszczelka to silnik by sie grzal, a on trzymie tem.mial auto zapalne i nic nigdzie niw wywala,a dzis zobaczylem ze przy gwaltonej jezdzie wywalilo przek korek ale np na wolnych obrotach chocby 2 h stal to nic sie niedzieje ,weże są mocno twarde i pod korkiem masłoo,olej sie nie podnosi,auto niekopci mechanik twierdzi ze ok ze są twarde!bo uklad cisnieniowy czy cos, no i jeszcze korek tyz wymienilem,nigdzie nie niecieknie ,normalnie juz nie wiem co robic,aaa ostanio zauwazylem ze jak zapale to slychac w nagrzewnicy przemieszczający sie plyn.Sam juz nie wiem mam zalamke z tym gratem ma ktoś jakies sugestie ?
Ostatnio zmieniony ndz maja 18, 2008 09:40 przez MaciejW, łącznie zmieniany 1 raz.
ok 1 litr na 30km, jak odkrece korek to nagle przybedzie troche jak by cos zapowietrzone,po wymianie korka weze staly sie jeszcze twardsze:(venomek pisze:W jakim tempie ubywa tego płynu ? Może od razu odparowuje i dlatego nie widzisz nic.
Ostatnio zmieniony ndz maja 18, 2008 11:47 przez MaciejW, łącznie zmieniany 1 raz.
To bardzo dużo, dziwne że nic nie widzisz, sprawdź dokładnie krućce, chłodnice i węże zaraz po zatrzymaniu się, po ostrej jeździe. Zdejmij osłonę paska i zobacz czy pompa nie puszcza.MaciejW pisze:ok 1 litr na 30km
Poziom płynu przy rozgrzanym silniku może być mniejszy niż na zimnym, ciecze mają to do siebie, że zmniejszają objętość pod wpływem ciśnienia.
Ostatnio zmieniony ndz maja 18, 2008 12:19 przez venomek, łącznie zmieniany 1 raz.
no wlasnie spr wszystko wymeinilem nawet jeden wąż bo fakt byl pekniety,po ostrej jedzie wywali go prze korek,moim zdaniem znajomego dmucha do kompresji i ze to uszczelka tylko mechanio stierdzil ze raczej nie,no i jak tu byc mądry?To bardzo dużo, dziwne że nic nie widzisz, sprawdź dokładnie krućce, chłodnice i węże zaraz po zatrzymaniu się, po ostrej jeździe. Zdejmij osłonę paska i zobacz czy pompa nie puszcza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 529 gości