Kopci na biało

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Kopci na biało

Post autor: wesdam » pt maja 16, 2008 19:37

Witam. Tak jak w temacie podałem mój golfik przy odpalaniu kopci na biało.Nie cały czas puści tylko białą chmurę a później jest już ok nie dymi nie kopci z rury wydobywają się przeźroczyste spaliny. Tak do informacji to nie mam katalizatora ale to chyba nie powinno robić różnicy. Niedawno wymieniłem w nim uszczelniacze zaworów wszelkie uszczelki typu pod głowicą, pokrywą, i od kolektorów. Wymieniłem też filtr oleju olej oraz rozrząd i pasek klinowy oraz aby ożywić trochę muła wrzuciłem wałek i kompa z abs-a. Zauważyłem też że jednak jeszcze trochę oleju mi ucieka ale znalazłem przyczynę jakaś uszczelka od spodu mi przecieka, po prawej strony od miski stojąc przodem do samochodu. Czekam na diagnozy



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pt maja 16, 2008 22:01

a ile on ma najechane???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 16, 2008 22:04

nie przejmuj się tym !!!!!!!!!
przy odpaleniu to nie powód do zmartwień :bigok:



Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pt maja 16, 2008 22:22

sprawdzałem dzisiaj stan oleju. zalałem go do pełna przy 186150 km teraz mam 188414 i pozom oleju jest trochę powyżej minimum z 2-3mm . Liczyłem sobie i wychodzi ze spalił gdzieś tak koło 0,8 0,9l na 2264 km. To chyba sporo jak myślicie? Włożyłem w silnik kolo 1 tys zł za to pewnie bym kupił 2.0 115km :grrr:

dziejo, witaj w klubie 1.8 GL LPG :grin:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 16, 2008 22:45

sprawdzałem dzisiaj stan oleju. zalałem go do pełna
jak to do pełna ????????? :bajer: :bajer:



Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pt maja 16, 2008 22:51

do pełna znaczy prawie po max na bagnecie



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » sob maja 17, 2008 12:54

niom litre na 250 tysia to sporo to tak jak robisz 10 tys to wymiany nie trzeba


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » sob maja 17, 2008 13:24

hehe no niby tak ale dlaczego tak sie dzieje. musze dokladnie sprawdzic moze jednak gdzies sa jakies wycieki. W tygodniu tez chyba pojade sprawdzić ciśnienie sprężania. Mam nadzieje ze nie bede musial wymieniac pierscieni. Jak myslicie oplacala by sie wymiana znaczy swap w tej sytuacji na silniczek 2E?



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » sob maja 17, 2008 14:17

ten 115 koni??? a nada Ci sie skrzynia i reszta podzespolow??? a cisnienie zmierz sobie sam ten przyzad kosztuje 70 zl i bedziesz go mial caly czas a mechanik chce chyba za sprawdzenie 40 zl


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » sob maja 17, 2008 18:27

to juz pytanie do speców którzy w tym siedzą ja się jeszcze tematem swapa tak nie interesowałem.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » ndz maja 18, 2008 00:01

wlasnie a z tego co wiem to 115 KM to GTI i ma wzmocnione przeguby zawieszenie i jest inna skrzynia


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pn maja 19, 2008 15:55

zrobilem dzisiaj probe cisnieniowa i wyglada na to ze pierscien na 4 zaworze jest juz do wymiany.Wyniki wygladaly nastepujaco 10,5 11 10,75 8,4. Jak pytałem ile by kosztowała wymiana pierścieni to zaśpiewali mi 2tyś. I teraz pytanie robić czy kupić nowy silnik czy moze sprzedac cały samochód i kupić inny?
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 15:56 przez wesdam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn maja 19, 2008 16:24

sprzedaj autko kumpel probowal reanimacji silnikai sie nie polaca lepiej kupic silnik za tysiaca kupisz silnik i po problemie


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pn maja 19, 2008 16:40

pomyślę nad zmianą silnika bo ogólnie autko jest ok. Mysle nad silnikiem 1.6 aft lub jakimś 1.8 abs.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 474 gości