Jak ustawic gaznik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak ustawic gaznik
panowie ratunku!!!!! jak ustawać gaznik pierburg w golfie mk2 1.3 tam sa trzy dysze która jest od czego????? jak najlepiej to ustawić zeby miał równe obroty???? a jeżeli nie gażnik to co jeszcze morze być przyczyną nirównej pracy silnika!????? HELP ME!!!!!
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 11:22 przez grzegorzw, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: gaznik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cisnieniowy waz ktory idzie do aparatu zaplonowego.grzegorzw pisze: co jeszcze morze być przyczyną nirównej pracy silnika!????? HELP ME!!!!!
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155251]MÓJ GOLF[/url]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Nawet najstarsi górale z okolic Wolfsburga nie wiedzą jak ustawić ten gaźnik
A tak serio to w 1.3 masz 2E3 lub 2E2 (raczej ten pierwszy). Regulacji obrotów dokonuje sie w nim tylko jedną śrubką. Pod warunkiem że gaźnik jest sprawny czyli podciśnienia ok itp. Śrubkę od obrotów znajdziesz stając od strony przeciwnej gdzie jest aku i tak letko nurkując spostrzeżesz taką rurkę w niej jest śrubka od regulacji obrotów biegu jałowego. Obracasz w stronę przodu auta-> uchylasz przepustnice-> zwiększasz obroty. W przeciwną stronę odwrotnie.
A tak serio to w 1.3 masz 2E3 lub 2E2 (raczej ten pierwszy). Regulacji obrotów dokonuje sie w nim tylko jedną śrubką. Pod warunkiem że gaźnik jest sprawny czyli podciśnienia ok itp. Śrubkę od obrotów znajdziesz stając od strony przeciwnej gdzie jest aku i tak letko nurkując spostrzeżesz taką rurkę w niej jest śrubka od regulacji obrotów biegu jałowego. Obracasz w stronę przodu auta-> uchylasz przepustnice-> zwiększasz obroty. W przeciwną stronę odwrotnie.
Ostatnio zmieniony pt maja 16, 2008 21:31 przez Ryś Stepowy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
To nie żart - to najprawdziwsza prawdaRyś Stepowy pisze:Nawet najstarsi górale z okolic Wolfsburga nie wiedzą jak ustawić ten gaźnik
Co do nierównej pracy silnika to jeszcze pasowałoby sprawdzić przewody podciśnienia, układ zapłonowy, podstawa gaźnika i sam nie wiem co jeszcze, bo ja to wszystko sprawdziłem i dalej nie mogę dojść końca z tym gaźnikiem. Ale może Tobie akurat się poszczęści.
A co do oznaczenia to jest to gaźnik 2E3.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Zapewne Pierburg 2e3. No chyba że kolega bawił siew zwiekszanie mocy.miś fazi pisze:ale jaki to pierburg ? 2E2 , 2E3 , 2EE , czy jakiś inny
Co do obrotów nierównych , jaki jest stan podstawy gaznika??
Są nma forum opisy regulacji, sporo >>
np tutaj akurat mój: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161111
Jaki jest stan węzyków w gazniku. Jak wyglada wąż od przyspieszania zapłonu??
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości