Moc silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 20:36
- Lokalizacja: Giżycko / Gdynia
- Kontakt:
Mozesz kupic sportowy kolektor, strumienice itp, ale nie spodziewaj sie duzych wzrostow mocy. Wiecej kasy zejdzie na wrzucanie tego wszystkiego i pozniej wieksze koszty jazdy - wieksze spalanie. Ekonomiczniej by bylo wymienic silnik na jakis mocniejszy jak wspomniano wczesniej. No ale decyzja nalezy jak zawsze do wlasciciela
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
ustawmy sie seryjnym 1Z bądź nawet niech będzie AFN na seryjne 2E- chcialbym abys mi udowodnil jak lepiej chodza te silniki od tego "niewypału"gumiś pisze:chyba tu mowa o silniku 2.0 tym 8v raczej,już tdi 90 konne w trójce lepiej chodzi.
A co do tematu- nie ma sensu NIC robic przy takim silniczku- przyrosty żadne, a kasa duża! Tak jak wczesniej wspomniano- kup "niewypala" 2E (115KM), bądź "wypala" ABF(150KM), badz "hiperbombę" AAA (VR6 174KM) i masz z głowy oczywiscie czym mocniejszy, tym drozszy bedzie kompletny swap (przekladka). Dodatkowo musowo musisz zmienić hamulce i mase innych rzeczy- generalnei wydaje m isie ze lepiej szukac nowego auta...
Ostatnio zmieniony pt maja 16, 2008 21:34 przez olafart, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 331 gości