dziwny stukot - pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » ndz wrz 11, 2005 19:38

przeguby albo poduszka



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz wrz 11, 2005 20:09

Ja stawiam na przegub - a jak na max skręcie ruszasz do przodu to co się dzieje ???

[ Dodano: Nie Wrz 11, 2005 20:11 ]
hmmm - a jeszcze jedno pytanie - jakie masz zawieszenie, bo może poprostu opona obciera Ci o nadkole??



Awatar użytkownika
Yabol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob paź 01, 2005 09:57
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Yabol » pt paź 07, 2005 22:28

moze tez byc łożysko amortyzatora, ja miałem podobne objawy pojechałem do mechanika i okazało sie ze to łożysko, zmienił i chodzi bez stukania


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/530ee4524423e5b5e10d8.jpg[/img]
Jak Pomógł kliknij pomógł ;] jak nie pomogł to pewnie spamował ;] :P

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob paź 08, 2005 00:30

jak od czasu do czasu to moze przegob pyka



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob paź 08, 2005 18:57

a poducha pod skrzynia??



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lis 15, 2005 10:43

to napewno przegub zewnętrzny super robota tylko musisz jednym szlagiem zbić przegób i uwazaj zeby ci z wieloklinu nie wyszła półośka z e skrzynki szkoda oleju :kufel:



tomamat

Post autor: tomamat » wt lis 15, 2005 12:32

misiek100053 pisze:amorki mam nowe i przegóby są okej sam jusz nie wiem
ze masz nowe amorki to nie znaczy ze ci wymienili lozyska na nich. wymieniane sa tylko wklady w kolumnie "macpersona"(albo jakos tak). lozyska sa to te czesci ktore przykrecasz do karoserii pod maska. czasami wybija sie tulejka metalowa i dlatego puka i stuka. a skad wiesz ze przeguby sa okej?? ja wlasnie na nie bym stawial



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt lis 15, 2005 12:50

poduchy pod silnikiem i skrzynią - przede wszystkim przednia pod silnikiem i pod skrzynią, mało prawdopodobne, żeby była to boczna poducha silnika



tomamat

Post autor: tomamat » wt lis 15, 2005 13:25

czyś pisze:przede wszystkim przednia pod silnikiem i pod skrzynią
wydaje mi sie ze poduchy nie maja tu nic do rzeczy gdyz stukalyby nietylko na maksymalnym skrecie a w kazdym przypadku przy ruszaniu samochodem. ale moge sie mylic



Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

Post autor: qbab » wt lis 15, 2005 15:37

tomamat pisze:
czyś pisze:przede wszystkim przednia pod silnikiem i pod skrzynią
wydaje mi sie ze poduchy nie maja tu nic do rzeczy gdyz stukalyby nietylko na maksymalnym skrecie a w kazdym przypadku przy ruszaniu samochodem. ale moge sie mylic
Niekoniecznie, nie dalej jak w zeszlym tygodniu wymienialem poduszke przednia bo mi pukalo z tylu przy dynamicznym ruszaniu (o ile 1.6D moze dynamicznie ruszyc :) ). Prawdopodobnie silnik sie odchulal i popychal albo wyciagal wydech tak ze pukal o cos z tylu. Poza tym silnik uderzyl w obudowe wentylatora chlodnicy i musialem ja pozniej prostowac zeby wentylator mogl sie krecic.


QbaB

tomamat

Post autor: tomamat » wt lis 15, 2005 16:42

qbab pisze:Niekoniecznie, nie dalej jak w zeszlym tygodniu wymienialem poduszke przednia bo mi pukalo z tylu przy dynamicznym ruszaniu (o ile 1.6D moze dynamicznie ruszyc Smile ). Prawdopodobnie silnik sie odchulal i popychal albo wyciagal wydech tak ze pukal o cos z tylu. Poza tym silnik uderzyl w obudowe wentylatora chlodnicy i musialem ja pozniej prostowac zeby wentylator mogl sie krecic.
wporzadku ale co ma do tego maksymalny skret??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 349 gości