czy pompa paliwa ma być słyszalna?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JKMK20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt maja 02, 2008 13:14
Lokalizacja: OLSZTYN / JEZIORANY

Post autor: JKMK20 » śr maja 14, 2008 11:46

sprawdż filtr paliwa może być zapchany....najlepiej wymień na nowy ...



Konrado8526
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Konrado8526 » śr maja 14, 2008 11:48

herflik95 pisze:Konrado8526, jak chodzi normalnie to w czym problem??? nie ma się co przejmować. Moze ze jej nie słyszysz bo bardzo cicho pracuje albo masz wade słuchu i niektórych dzwięków nie słyszysz.
buahah sory ale wady sluchu nie mam:P wlasnie jest problem rano z uruchomieniem jak jest zimny:/ bo jak cieply to pali od dotyku:/ mam silnik 1.8GX golf 2 on jest na mechanicznym wytrysku i wszycy mowia o czujniku temperatury a tutaj go nie ma i nie wiem co jest odpowiedzialen za ssanie



Awatar użytkownika
JKMK20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt maja 02, 2008 13:14
Lokalizacja: OLSZTYN / JEZIORANY

Post autor: JKMK20 » śr maja 14, 2008 11:48

jeżeli ci chodzi normalnie po zapaleniu to wczym nie nie ma co się czepiać biednej pompki może ma taki kaprys i sobie pochodzi troszke ciszej przez jakis czas :grin:

[ Dodano: 14 Maj 2008 11:51 ]
Konrado8526,

albo to wcale nie jest wina pompki tylko czujnik albo coś podobnego odpowiedzialny za podgrzewanie oleju i ma ciężej zapalić....



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr maja 14, 2008 11:59

Konrado8526 pisze:
herflik95 pisze:Konrado8526, jak chodzi normalnie to w czym problem??? nie ma się co przejmować. Moze ze jej nie słyszysz bo bardzo cicho pracuje albo masz wade słuchu i niektórych dzwięków nie słyszysz.
buahah sory ale wady sluchu nie mam:P wlasnie jest problem rano z uruchomieniem jak jest zimny:/ bo jak cieply to pali od dotyku:/ mam silnik 1.8GX golf 2 on jest na mechanicznym wytrysku i wszycy mowia o czujniku temperatury a tutaj go nie ma i nie wiem co jest odpowiedzialen za ssanie
Powinieneś mieć na króccu brązowy czujnik i on jest odp za ssanie



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr maja 14, 2008 12:20

napisalem nowy temat w technicznym, bo z całym szacunkiem, ale po tym co mi napisał herflik95, rece mi opadły.
Czasem mi sie wydaje ze na forum sa sami fachowcy , ale jak im pokazac panwke korbowa to nie wiedza z czym to sie je.
Stary nie pisz o czyms czego nie wiesz, bo narazasz sie wlasnie na takie komentarze.

JKMK20 pisze:albo coś podobnego odpowiedzialny za podgrzewanie oleju
a jak to wyglada w golfach ? bo szczerze ale pierwszy raz słysze o takim czyms. podgrzewanie oleju ? niektorzy montuja grzalke płynu chodniczego , zeby silnik sie szybciej zagrzał ,ale grzałke oleju ? hmm


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr maja 14, 2008 12:31

guti, z całym szacunkiem pompka paliwowa jest i była i bedzie w baku a co ty masz pod samochodem to sam powinieneś wiedzieć skoro tym jeździsz i jesteś specem :green_fuck:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr maja 14, 2008 12:36

herflik95 pisze:guti, z całym szacunkiem pompka paliwowa jest i była i bedzie w baku a co ty masz pod samochodem to sam powinieneś wiedzieć skoro tym jeździsz i jesteś specem :green_fuck:
masz szpecu http://www.allegro.pl/item362366946_pom ... 8_gti.html wprawdzie to GTI wiec mocniejsze 3 Bar, schyl sie pod swoje AAMa i zobacz czy nie masz czasem pod podłoga pompy, Sorka ze podwazam Twoja fachowosc, ale jak widze takie bzdety to mnie trzepie. Pogratulwoac wiedzy podstawowej.

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 12:39 pm ]
a tak wyglada ta z baku.
http://www.allegro.pl/item362235444_vw_ ... u_55l.html


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr maja 14, 2008 12:39

guti, po 1 temat trzymał się mk3 a ni mk2 a ty wlazłeś za stół z buciorami a po 2 to zastanów się troszeczke nad swoją kulturą co zresztą widać w twoim profilu. Skoro widzisz ze temat sie trzym,a mk3 to po co sie wypowiadasz i sam wzniecasz harmider. Poza tym w AAM i 1Z nie mam pompy pod podłogą szpecu. Gratuluje



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr maja 14, 2008 12:52

herflik95, idz sie doczucz jescze, a co do buciórów to przeprosiłem na poczatku :) za nisko sie schylales pod podłoge AAMa :) w dieslu to chyba normalne ze nie masz pompy pod podłoga prawda ? ale ty to wiesz pewnie :)
a co do kultury to sugerujesz koledze ze ma wade słuchu ? super zachowanie.
A powiedz mi jeszcze czym sie roznia uklady paliwowe w MK 2 i mk 3 ? dla porownania silniki ABS i RP , albo AAM i RP ? paliwo pewnie płynie pod góre nie ? i bak masz z przodu ? rece normalnie opadaja.
a wracajac do tematu i problemu kolegi kapalek, to mysle ze masz ok zachowanie silnika, przy pierwszym odpaleniu, albo przekreceniu kluczyka pompa POD PODŁOGA nabija cisnienie, poznie podczas pracy silnika non stop pracuje , gdy wylaczysz silnik to pompka przez jakis czas , a wlasciwie nie ona tylko zawór przy silniku trzyma jeszcze paliwo zeby nie odpłyneło. Co do tego ze nie słyszysz pompki to sie nie przejmuj , mk III sa dobrze wygłuszone, tez tak mialem wsiadajac do trokji ze po przekreceniu kluczyka nie słychac pompki.


Konrado8526, odpal autko , przykucnij koło prawego koła i moze usłyszysz jak pracuje pompa, ty masz mechaniczny wtrysk w GXie i moze tam sie inaczej zachowuje, masz rozdzielacz paliwa pod maska i moze on ma za zadanie trzymac paliwo , a pomka tylko raz mu podaje cisnienie. Ogólnie GX to jest jedna wielka zagadka. gdzies na forum jest poswiecony temat tylko GXowi , złote mysli GX czy cos . Ciesz sie ze auto chodzi poprawnie, bo były problemy ze auto pływało an obrotach , nie chce odpalac wogóle , szarpało i wogole fochy strzelało.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
JKMK20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt maja 02, 2008 13:14
Lokalizacja: OLSZTYN / JEZIORANY

Post autor: JKMK20 » śr maja 14, 2008 12:59

sorki ale za mocno wyjechałam z tym czujnikiem oleju pomyliłam golfa z fordem bo kiedyś miałam forda i miał coś takiego,

a w golfach jeżeli dobrze kojaże to w miejscu gdzie przykręcasz filtr oleju powinieneś mieć ( bynajmiej ja mam w swoim golfie) polączony w kształcie kwadratu zbiorniczek do którego są doprowadzone dodatkowe przewody z płynem z chłodnicy, gdzie wychodą z drugiej strony i twożą obieg. tak po mojemy to to podgrzewa olej doddatkowo ( a tak wogóle brakuje juz mi pomysłów.........a zauważyłes coś jeszcze co może powodować problemy z odpaleniem silnika? oprócz samej pompki :(



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr maja 14, 2008 13:00

guti, starczy tej dyskusji ale musze jeszcze cos sprostować> nie zarzucam ze kolegaKonrado8526, ma wade słuchu bo to był zert i na co kolegaKonrado8526, odpisał
buahah sory ale wady sluchu nie mam
[zart zrozumiany i przyjęty] rzadnego narzucania czy sugestii. guti,
za nisko sie schylales pod podłoge AAMa
pokarz mi gdzie niby pod podloga w AAM jest pompa paliwowa ?????? no prosze cię o to



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr maja 14, 2008 13:01

JKMK20, słonce a nie mowisz czasem o chłodniczce oleju ? które ma schładzac olej ? w GXie takie cos jest :)

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 1:02 pm ]
herflik95 pisze:pokarz mi gdzie niby pod podloga w AAM jest pompa paliwowa ?????? no prosze cię o to
pokaz mi gdzie w RPku pod podłoga jest tylko filtr paliwa :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr maja 14, 2008 13:05

guti, ok. przyznaje sie do pomyłki przy pisaniu ze jest sam filtr a to tylko przez to ze nie patrzyłem na profil autka ale ty nie mów mi ze w AAM jest pompa pod podłogą

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 13:06 ]
konie bo to już spamowanie z resztą nie potrzebne



Awatar użytkownika
JKMK20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt maja 02, 2008 13:14
Lokalizacja: OLSZTYN / JEZIORANY

Post autor: JKMK20 » śr maja 14, 2008 13:22

a może i tak :grin: no dobra może się czegos od was naucze nie ma to jak zdobywać nowe doświadczenia :grin: a czy ta chłodniczka tylko ochładza? w lecie super, a w zimie nie podgrzewa? bo jeżeli tylko chlodzi to przy 20st mrozie to amen w butach.. :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości