czy pompa paliwa ma być słyszalna?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy pompa paliwa ma być słyszalna?
pytanko jak w temacie, przy przekreceniu w stan "zapłon" na zimnym silniku słychac takie wuu od strony baku, później cisza. czy tak ma sie zachowywać pompa paliwa? na ciepłym silniku jak właczem zapłon już nic nie słychać. aha w baku jest ponad 1/4 baku paliwa czyli jak zaleca instrukcja.
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
nie jestem specjalistą ale po mojemu to albo masz już sachare w zbiorniku, ale wcześniej pomka daje znać że jest pusto brzęcząc nawet podczas jazdy, dzwięk jest wyrażny i nie ustający, puki sie nie dotankuje do odpowiedniego poziomu, u mnie wystarcza za dyche, albo pomka wydaje swoje ostatnie tchnienie- tak jest przeważnie...ale najprawdopodobniejsza jest ta pirwsza możliwość
Pompe słychać po przekręceniu na zapłon przez jakieś 3 sek. do momentu wytworzenia ciśnienia w układzie paliwowy. Po odpaleniu auta pompa zaczyna dalej pracować i jest ją słychać do momentu zgaszenia auta.Konrado8526 pisze:JKMK20 pisze:ja też tak mam i to jest normalne
a jak nieslychac pompy po przekreceniu na zaplon na zimnym silniku to od czego tak jest?? czyzby pompa sie konczyla juz??
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
przepraszam ,ze sie tak wcinam miedzy wódke , a zakaske, ale mam pytanie.
Ile razy Wam nabija cisnienie pompka przy zapłonie ? po przekreceniu kluczyka słysze takie buczenie , bardziej jakby burczenie w brzuchu , sekunda przerwy i znowu buczenie. Przekaznik pod kierownica ok, wymienialem na inny i to samo. Dawniej nabijalo tylko raz , byc moze pompa nie wyrabia juz ? podczas jazdy jest ok , zadnych niedomagan.
i kolejne pytanko , czy ta pompka w baku chodzi non stop podczas pracy silnika ? bo przy zabawie z plywakiem zauwazylem ze przy wyciagnietej pompie z baku silnik nadal pracuje, byc moze w przewodach jescze bylo paliwo, ale pompka z baku nawet drgnęła.
Czy tak powinno byc ? podejrzewam ze ona ma dostarczyc tylko paliwo do tej pod podłoga, a ta nabija wieksze cisnienie. Takie moje przypuszczenia sa, nie wiem jak to powinno wygladac.
Ile razy Wam nabija cisnienie pompka przy zapłonie ? po przekreceniu kluczyka słysze takie buczenie , bardziej jakby burczenie w brzuchu , sekunda przerwy i znowu buczenie. Przekaznik pod kierownica ok, wymienialem na inny i to samo. Dawniej nabijalo tylko raz , byc moze pompa nie wyrabia juz ? podczas jazdy jest ok , zadnych niedomagan.
i kolejne pytanko , czy ta pompka w baku chodzi non stop podczas pracy silnika ? bo przy zabawie z plywakiem zauwazylem ze przy wyciagnietej pompie z baku silnik nadal pracuje, byc moze w przewodach jescze bylo paliwo, ale pompka z baku nawet drgnęła.
Czy tak powinno byc ? podejrzewam ze ona ma dostarczyc tylko paliwo do tej pod podłoga, a ta nabija wieksze cisnienie. Takie moje przypuszczenia sa, nie wiem jak to powinno wygladac.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Pompka cały czas ci pracuje jak silnik pracuje, na samym zapłonie bedzie działać pare sekund i koniec. dopiero jak motor zacznie pracować to i pompka pracuje, a pod podłoga nie ma pompki tylko filtr paliwa. Co do tego buczenia to dziwny objaw masz powinna raz zabuczeć i napompować paliwo do przewodów, być moze jest to oznak kończącego się jej żywotaguti pisze:przepraszam ,ze sie tak wcinam miedzy wódke , a zakaske, ale mam pytanie.
Ile razy Wam nabija cisnienie pompka przy zapłonie ? po przekreceniu kluczyka słysze takie buczenie , bardziej jakby burczenie w brzuchu , sekunda przerwy i znowu buczenie. Przekaznik pod kierownica ok, wymienialem na inny i to samo. Dawniej nabijalo tylko raz , byc moze pompa nie wyrabia juz ? podczas jazdy jest ok , zadnych niedomagan.
i kolejne pytanko , czy ta pompka w baku chodzi non stop podczas pracy silnika ? bo przy zabawie z plywakiem zauwazylem ze przy wyciagnietej pompie z baku silnik nadal pracuje, byc moze w przewodach jescze bylo paliwo, ale pompka z baku nawet drgnęła.
Czy tak powinno byc ? podejrzewam ze ona ma dostarczyc tylko paliwo do tej pod podłoga, a ta nabija wieksze cisnienie. Takie moje przypuszczenia sa, nie wiem jak to powinno wygladac.
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
No tak ale u mnie po przekreceniu na zaplon jej nie slychac:) ani na zimnym ani na cieplym silnku dopieor po odpaleniu jak przyslucham sie to slysze ta co jest pod spodem obok prawego tylnego kola:/ a ktora to ma byc slychac a jezeli juz to co moze byc przyczyna ze jej nie slychac??:)herflik95 pisze:Pompe słychać po przekręceniu na zapłon przez jakieś 3 sek. do momentu wytworzenia ciśnienia w układzie paliwowy. Po odpaleniu auta pompa zaczyna dalej pracować i jest ją słychać do momentu zgaszenia auta.Konrado8526 pisze:JKMK20 pisze:ja też tak mam i to jest normalne
a jak nieslychac pompy po przekreceniu na zaplon na zimnym silniku to od czego tak jest?? czyzby pompa sie konczyla juz??
jeżeli nie słyszysz pompki po przekręceniu na zaplon i masz problem z odpaleniem silnika możesz sprawdzić czujnik odpowiadający za ssanie na kolektorze......propozycja,to na przykład nie wyjdzie na badaniu komputerowym,
- może byc rownież przerwa w obwodzie, niekoniecznie w skrzynce bezpiecznikowej tylko przekażnik, poszukaj przekażnika i sprawdż
- może byc rownież przerwa w obwodzie, niekoniecznie w skrzynce bezpiecznikowej tylko przekażnik, poszukaj przekażnika i sprawdż
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
no ale jakby byl przekaznik wlaniety to chyba pompa wogole by nie chodzila bo jak odpale to chodzi normalnie:)JKMK20 pisze:jeżeli nie słyszysz pompki po przekręceniu na zaplon i masz problem z odpaleniem silnika możesz sprawdzić czujnik odpowiadający za ssanie na kolektorze......propozycja,to na przykład nie wyjdzie na badaniu komputerowym,
- może byc rownież przerwa w obwodzie, niekoniecznie w skrzynce bezpiecznikowej tylko przekażnik, poszukaj przekażnika i sprawdż
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości